Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Ik kwam in aanraking met SNK jaren geleden.

Mijn tante had 2 spellen voor mij gestuurd voor de snes: Fatal Fury en Art of Fighting. Het waren US versies, dus ik moest een converter kopen. En het was gaaf! Ik speelde ze best vaak, vooral AOF als ik eerlijk moet zijn. Robert was mijn favoriet.

Verder was er een jongen die een 5 in 1 spel had voor de Gameboy (ja, dat grijze ding!). Daar stonden de volgende spellen op:
1 Samurai Spirits
2 Fatal Fury 2
3 Slam Dunk, basketbal spel
4 Mortal Kombat 2
5 Weet ik niet meer eerlijk gezegd.

Sindsdien was ik verkocht aan SNK Spellen.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Slam Dunk en MK 2 zijn niet van SNK.
Als je een potje wil gamen kom dan gerust een x langs.
En als je de fighting games tof vindt: Ik heb er momenteel 6 te koop.
Alle 6 voor €100,- inc verzenden,mocht je interesse hebben,Maar als je gewoon een dagje wil komen gamen ben je van harte welkom in Dordrecht.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Slam Dunk en MK 2 zijn niet van SNK.
Als je een potje wil gamen kom dan gerust een x langs.
En als je de fighting games tof vindt: Ik heb er momenteel 6 te koop.
Alle 6 voor €100,- inc verzenden,mocht je interesse hebben,Maar als je gewoon een dagje wil komen gamen ben je van harte welkom in Dordrecht.
OH, nu wel gepost!

Ik weet dat Slam Dunk en MK2 niet van SNK zijn ;)

Dag langskomen om te gamen, gaaf! Ik zal kijken wanneer!
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
OH, nu wel gepost!

Ik weet dat Slam Dunk en MK2 niet van SNK zijn ;)

Dag langskomen om te gamen, gaaf! Ik zal kijken wanneer!

Dacht ik al,maar voor de zekerheid.Je weet maar nooit:smirk:
Laat maar weten wanneer je tijd hebt,je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn.
Een paar weken terug is Alphagamer langs geweest.Dat is een van de members hier uit Duitsland,was erg gezellig.Zie je.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Dacht ik al,maar voor de zekerheid.Je weet maar nooit:smirk:
Laat maar weten wanneer je tijd hebt,je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn.
Een paar weken terug is Alphagamer langs geweest.Dat is een van de members hier uit Duitsland,was erg gezellig.Zie je.
Gaaf, ik moet even wat plannen. Hou je toevallig ook van metal en bier? Wie zijn jouw favo SNK mannetjes? En welke spellen heb je zoal? MVS of AES?
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Gaaf, ik moet even wat plannen. Hou je toevallig ook van metal en bier? Wie zijn jouw favo SNK mannetjes? En welke spellen heb je zoal? MVS of AES?

Ik ben zowiezo wel into metal maar nadat ik jaren geleden alles kwijtraakte heb ik niet veel meer gekocht,drinken doe ik bijna nooit,maar maak graag een uitzondering.Blowen doe ik des te meer.Ik heb alleen een mvs en mijn vriendin heeft een cmvs en een NGPC collectie.Mijn favoriete characters zijn toch wel een beetje die uit metal slug.Ik heb een stuk of 20 spellen nu.
Ik heb vanaf eind februari zeeen van tijd dus ik hoor het wel.ook heb ik dan weer salaris,het zou een beetje lullig zijn om je visite de hele dag alleen maar koffie en thee te kunnen aanbieden en niet eens wat te snacken.Dat geeft een beetje een daklozen gevoel:D.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Ik ben zowiezo wel into metal maar nadat ik jaren geleden alles kwijtraakte heb ik niet veel meer gekocht,drinken doe ik bijna nooit,maar maak graag een uitzondering.Blowen doe ik des te meer.Ik heb alleen een mvs en mijn vriendin heeft een cmvs en een NGPC collectie.Mijn favoriete characters zijn toch wel een beetje die uit metal slug.Ik heb een stuk of 20 spellen nu.
Wat voor metal was je? Ik kan ook muziek meenemen als je wil. Metal Slug is gaaf. Wat vind je eigenlijk gaver: Contra of Metal Slug?
Ben je zelf van de KOF of meer SS?

Ik heb vanaf eind februari zeeen van tijd dus ik hoor het wel.ook heb ik dan weer salaris,het zou een beetje lullig zijn om je visite de hele dag alleen maar koffie en thee te kunnen aanbieden en niet eens wat te snacken.Dat geeft een beetje een daklozen gevoel:D.
:lol:
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Jammer dat je geen edit knop hebt:
Ik ben zelf (zoals mijn naam doet vermoeden) van de black metal. Ik ben ook van de death metal en grind.
Maar het meeste black en death metal.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Misschien kan je nog niet editen omdat je nieuw bent hier.
Metal Slug>Contra
KoF of SS,moeilijke vraag,heb me zelf niet echt meer verdiept daarin.Als je 34 bent als je je gamehobby opnieuw serieus start dan weet je tegen de tijd dat je 37 bent dat je skills van vroeger vergane glorie zijn.Ben de laatste tijd wel wat meer fighters aan het proberen,met name matrimelee omdat ie wel een goede opstap is vind ik.
Ik heb eigenlijk naar alle soorten metal geluisterd,maar geen bon jovi en dat soort shit iig,ik was meer oude metallica,slayer,SOD,DRI,anthrax.Maar ook wel nieuwere,ben altijd in voor wat nieuws qua muziek dus als je iets hebt waarvan je denkt dat ik het niet ken neem het gerust mee.
Nog effe een tip,niet iedereen is even vriendelijk hier en soms kun je op noobquestions hard afgebrand worden,soms alleen al omdat je jeals nieuw gedraagt lijkt het wel.
Maar maak je geen zorgen ik ben hier elke dag en got your dutch back dude:buttrock:
Ik ben ook best wel een shmup fan games als blazing star en de cave games.Heb laatst Mushihimesama Futari ver 1.5 gekocht.Echt een geweldige game als shooters je ding zijn.
Black and death metal zijn zeker welkom hier.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Het edit gebeuren is inderdaad omdat je nieuw bent want ik kan je ook geen friend request sturen.Effe een tip:
Probeer te voorkomen dat je in een topic post waar al een jaar niks gezegd word tenzij je echt wat toe te voegen hebt.Uithuilen bij de moderators omdat iemand je beledigd kun je al helemaal vergeten.
Oftewel welkom in The wild wild west of the internet.
Neo-Geo.com-Welcome to the drama:buttrock:
Ook kun je in de eerste maand officieel geen sell of want topics aanmaken maar indien nodig kan ik dat wel regelen voor je,het is namelijk geen probleem als iemand je kent en dat meld aan de mods.
Veel plezier hier en kweek maar vast een dikke huid,want die heb je nodig hier soms:D
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Misschien kan je nog niet editen omdat je nieuw bent hier.
Metal Slug>Contra
KoF of SS,moeilijke vraag,heb me zelf niet echt meer verdiept daarin.Als je 34 bent als je je gamehobby opnieuw serieus start dan weet je tegen de tijd dat je 37 bent dat je skills van vroeger vergane glorie zijn.Ben de laatste tijd wel wat meer fighters aan het proberen,met name matrimelee omdat ie wel een goede opstap is vind ik.
Ik vind Matrimalee meer wat "grappiger"van aard dan een serieus spel.
Ik vind SS wel de moeite waard. Ik weet niet of je die in huis hebt of sowieso KOF?

Ik heb eigenlijk naar alle soorten metal geluisterd,maar geen bon jovi en dat soort shit iig,ik was meer oude metallica,slayer,SOD,DRI,anthrax.Maar ook wel nieuwere,ben altijd in voor wat nieuws qua muziek dus als je iets hebt waarvan je denkt dat ik het niet ken neem het gerust mee.
Vooral thrash zie ik. Testament ken je wel neem ik aan?

Nog effe een tip,niet iedereen is even vriendelijk hier en soms kun je op noobquestions hard afgebrand worden,soms alleen al omdat je jeals nieuw gedraagt lijkt het wel.
Ik weet niet wat hier onder noob verstaan wordt, maar ik weet wel genoeg over SNK ed ;)
Althans, dat hoop ik.

Maar maak je geen zorgen ik ben hier elke dag en got your dutch back dude:buttrock:
Ik ben ook best wel een shmup fan games als blazing star en de cave games.Heb laatst Mushihimesama Futari ver 1.5 gekocht.Echt een geweldige game als shooters je ding zijn.
Black and death metal zijn zeker welkom hier.
Black en death zijn welkom? Prima!:buttrock:
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Noob betekent nieuw hier ongeacht wat je weet,waarschijnlijk gaat het allemaal wel meevallen maar je bent dan iig voorbereid op het ergste.
Ik geef je ook helemaal gelijk wat matrimelee betreft.
Ik heb momenteel KoF '95,2000 en 2003.SS1 had ik ooit maar heb ik weggeruild.De kof games heb ik ook te koop gezet.Samen met Fatal Fury Special en AoF2
AoF2 is achterlijk moeilijk trouwens.
Lol,ja testament ken ik wel ja en Kreator ook.Cradle of Filth vond ik ook wel ok,voor de rest genoeg Death en Black metal geluisterd heb me alleen niet bezig gehouden met de namen.
Ik vond ook Venom helemaal kicken in mijn tienerjaren.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Noob betekent nieuw hier ongeacht wat je weet,waarschijnlijk gaat het allemaal wel meevallen maar je bent dan iig voorbereid op het ergste.
Ik geef je ook helemaal gelijk wat matrimelee betreft.
Ik heb momenteel KoF '95,2000 en 2003.SS1 had ik ooit maar heb ik weggeruild.De kof games heb ik ook te koop gezet.Samen met Fatal Fury Special en AoF2
AoF2 is achterlijk moeilijk trouwens.
Lol,ja testament ken ik wel ja en Kreator ook.Cradle of Filth vond ik ook wel ok,voor de rest genoeg Death en Black metal geluisterd heb me alleen niet bezig gehouden met de namen.
Ik vond ook Venom helemaal kicken in mijn tienerjaren.
AES of MVS?
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Ben begonnen met AES maar had nog niet in de gaten dat neogeo nog zo levend was,kwam er achter hoe duur dat nog steeds is en heb toen de aes verkocht nadat ik mijn mvs cab kocht.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Ik kan je helaas geen pb's sturen over een eventuele afspraak. Maar dat komt wel denk ik.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
0615689882,bijna altijd bereikbaar.maak je geen zorgen mijn nummer is al bekent bij de meeste hier en lig zelden voor 23:00 uur op bed.Ik schat dat je rond 11 maart kan pb'en
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Gisteren een gave dag gehad bij Ratson!
Bier, wiet, metal, gamen, echt een topdag! Het was geweldig kerel, dit doen we over! Ik neem dan de Krisiun DVD mee.
 
Top