Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Ja, ach, ik had wellicht eerder een account aan moeten maken ja, ben zelf meer het persoon die op ongeveer ieder forum komt en nooit post, hier kom ik dus ook al een flinke poos.

Maar in ieder bedankt dat je me wil backen, ik zal zo snel mogelijk naar je lijstje kijken ;)
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Alles komt goed,ik ben hier goed bekend en heb geen slechte naam(hier niet iig :lolz: )
 

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Haha, slecht bekend is ook bekend :P

Maar hoelang zit jij al in het Neo-Geo wereldje ratson? Ikzelf nu denk een jaar of 3 á 4. En dan echt alleen MVS.
 

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Jammer dat die ook steeds meer aan banden wordt gelegd, maar om het even in de Neo-Geo sfeer te houden, wat speel jij alphagamer? MVS of AES?
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Haha, slecht bekend is ook bekend :P

Maar hoelang zit jij al in het Neo-Geo wereldje ratson? Ikzelf nu denk een jaar of 3 á 4. En dan echt alleen MVS.
Door mijn verleden ben ik pas sinds 1,5 jaar echt fanatiek met mvs bezig,het begon met een aes maar had toen nog geen besef hoe duur die shit was geworden ben toen vrijwel direkt op mvs overgestapt ook omdat ik neogeo het liefst op een cab speel:buttrock:

Mag ik hier ook posten, hoewel ik Duits ben? :)

Nederlanders zijn geweldige buren! :buttrock:
Natuurlijk mag lij hier ook posten je hebt me een kaartje gestuurd en dit houdt het dutch topic lekker levend:multi_co:
 

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Ben ik wel met je eens ratson, er gaat niks boven lekker op de knoppen rammen :D

Je kent trouwens wel goed Nederlands voor een Duitser alphagamer, hoe dat zo? Nederlands sprekende Duitsers zijn toch redelijk uniek :D
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Ik heb Nederlands op school gehebt, echter alleen een jaar.

Talen leren is meer of minder een hobby van mij.
 

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Dan moet je wel een talenknobbel hebben, want ik vind dat je na 1 jaar behoorlijk goed Nederlands kan! Mein deutsch ist nicht so gut :p
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Lezen en schrijven is geen probleem, horen is ok, maar praten... :help:

Mijn Duitse accent in Nederlands is erg sterk, ik zou ratson eens bellen om het te verbeteren :cool:
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Officieel: Welkom WIbraman.

@spinmaster: I am a slacker i still didn't record that dutch lessons for you.:emb:
 

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Dankjewel ratson!

De games liggen hier al klaar om door jou aanstaande zondag uitgebreid uitgetest te worden ;)
 

wibraman

n00b
Joined
Oct 8, 2009
Posts
15
Heb jij trouwens een uitgebreide Neo-Geo MVS verzameling? Of van andere consoles? Zag wel dat je jouw enorme Mastersystem collectie van de hand probeerde te doen.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
ik heb tot nu toe 32 MVS games en nog een aantal nes en snes spellen en Atari2600.Niet zoveel als op de SMS.Op AO zit een member die 650+ SMS games heeft,echt bizar.
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Ik ben terug met een paar kleine nieuws. Ik kocht Legend of Success Joe. Waarom is iedereen ergens tegen dit spel? Er zijn echt slechter spelen.
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Denk je echt dat het het slechste spel van allemaal is?

Misschien op de Neo, maar niet algemeen?!?
 
Last edited:

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Ik persoonlijk niet maar heb het nooit echt gespeeld(2 min. op emu lang geleden)
 
Top