Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

mawa_nl

Kuroko's Training Dummy
Joined
Mar 9, 2010
Posts
71
Goedendag,

Hier nog een hollander woon in apeldoorn en ben 28 jaar en ben erg fan van Neo Geo vooral de AES

zijn hier veel nederlanders actief op dit forum
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Ik en Ratson dat ik weet, de berichten van de andere geasten.......heb niet veel van ze gezien helaas. Welke spellen heb je voor de AES?
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Goedendag,

Hier nog een hollander woon in apeldoorn en ben 28 jaar en ben erg fan van Neo Geo vooral de AES

zijn hier veel nederlanders actief op dit forum

Welkom in het wilde westen van het internet:buttrock:
Ik ben hier elke dag en waarschijnlijk de meest actieve en beroemde Nederlander op deze website.Oh ja,je kunt er vanuit gaan als ik online ben dat ik ook stoned ben:D
Ik heb zelf een mvs cab,aes is echt duur als je bepaalde spellen wilt hebben en ik vind het spelen op een kast geweldig.Ben je een x in de buurt kom gerust langs om een potje te gamen/blowen/drinken/watdanook.
Setherial weet dat ik zeer gastvrij ben:)
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Welkom in het wilde westen van het internet:buttrock:
Ik ben hier elke dag en waarschijnlijk de meest actieve en beroemde Nederlander op deze website.Oh ja,je kunt er vanuit gaan als ik online ben dat ik ook stoned ben:D
Ik heb zelf een mvs cab,aes is echt duur als je bepaalde spellen wilt hebben en ik vind het spelen op een kast geweldig.Ben je een x in de buurt kom gerust langs om een potje te gamen/blowen/drinken/watdanook.
Setherial weet dat ik zeer gastvrij ben:)
Dat is hij zeker en kan ik beamen. Ik zou nog eens langsgaan, maar moet nog kijken wanneer. Dan neem ik de Krisiun DVD mee en misschien een voorgedraaide joint als verrassing:D

Heb je je spellen al binnen trouwens?
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Dat is hij zeker en kan ik beamen. Ik zou nog eens langsgaan, maar moet nog kijken wanneer. Dan neem ik de Krisiun DVD mee en misschien een voorgedraaide joint als verrassing:D

Heb je je spellen al binnen trouwens?

Nog niet,ik ga ze zelf ophalen maar heb dikke crisis op het moment(wat rekeningen van heb ik jou daar,maar komt goed zoals altijd)
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Dat is hij zeker en kan ik beamen. Ik zou nog eens langsgaan, maar moet nog kijken wanneer. Dan neem ik de Krisiun DVD mee en misschien een voorgedraaide joint als verrassing:D

Heb je je spellen al binnen trouwens?

Laat me weten wanneer je bij hem komen bezoeken, ik kom dan ook (indien ruimte is, lol).

Ook: Als je schrijft met de joint hier, het is geen verrassing :loco:

Hoewel, hij heeft het zeker vergeten, totdat jij komt :D
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Laat me weten wanneer je bij hem komen bezoeken, ik kom dan ook (indien ruimte is, lol).

Ook: Als je schrijft met de joint hier, het is geen verrassing :loco:

Hoewel, hij heeft het zeker vergeten, totdat jij komt :D
Hoe komt het dat jouw Nederlands zo goed is voor een Duitser?:conf:

Ik vind het idee best, tuurlijk is er genoeg ruimte. Hou je van bier? Neem dan wat van je MVS spellen mee!
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Nog niet,ik ga ze zelf ophalen maar heb dikke crisis op het moment(wat rekeningen van heb ik jou daar,maar komt goed zoals altijd)
Rekeningen van mij? Bier? :conf:
Ik kan volgende keer wat meenemen hoor, is geen probleem. Ik waardeer je gastvrijheid man!
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Rekeningen van mij? Bier? :conf:
Ik kan volgende keer wat meenemen hoor, is geen probleem. Ik waardeer je gastvrijheid man!
Hahaha,nee kerel maak je geen zorgen er stonden blijkbaar nog wat rekeningen van waterschap en gemeentelijke belasting open en de volgende lagen alweer klaar dus dat is effe kut maar komt goed;)

Talen leren is mijn hobby. Maar ik heb nog erg veel Nederlands te leren :help:



Ratson had heerlijk bier, hoe was de naam? :scratch:



Natuurlijk! Andro Dunos bijvoorbeeld, heb ik nieuw.

Hertog Jan:buttrock:
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Oh ok, ik was bang dat ik iets had gedaan.

Hertog Jan, dat kan ik wel meenemen! We maken er een gave dag van!:buttrock:
Laat weten wanneer de crisis voorbij is, we maken er een gave dag van!

Alphagamer, hou je van metal?

Bier, wiet, metal en Neo Geo!:buttrock:
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Mijn broer luistert veel power metal (Dragonforce etc.)

Ik vind het ok, niet mijn lievelings muziek (het is akoestiek gitaar muziek, "ambient", trouwens) maar ik kan metal luisteren urenlang, geen probleem :buttrock:



De perfecte combinatie! :ratson: (wij hebben een ratson smiley nodig!)

Stel dat gerust voor in Suggestions:cool:
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
image.php
 

mounir81

n00b
Joined
Mar 13, 2010
Posts
2
Neo Geo MVS Cab en Jamma

Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ik op mijn Neo Geo MVS Cabinet gewoon Jamma PCB kan draaien of dat ik een speciale aansluiting daarvoor nodig heb? Dat is mij nog niet duidelijk. Alvast bedankt.

gr Mounir
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of ik op mijn Neo Geo MVS Cabinet gewoon Jamma PCB kan draaien of dat ik een speciale aansluiting daarvoor nodig heb? Dat is mij nog niet duidelijk. Alvast bedankt.

gr Mounir

Je bruikt een adapter, de audio belegging is different. Het kan boards of de kast beschadigen.
 

mawa_nl

Kuroko's Training Dummy
Joined
Mar 9, 2010
Posts
71
Goedendag,

Ratson denk dat jij mij wel kent
Ik ben martijn uit apeldoorn en ben 28 jaar
volgens mij hebben wij elkaar ontmoet op de beurs in apeldoorn en ook op shmup event.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Goedendag,

Ratson denk dat jij mij wel kent
Ik ben martijn uit apeldoorn en ben 28 jaar
volgens mij hebben wij elkaar ontmoet op de beurs in apeldoorn en ook op shmup event.

Ja als het goed is kennen wij elkaar,ik heb nog een nes cleaning kit bij jou gekocht toch?
En inderdaad van het shmup event.Welkom aan boord
 

mawa_nl

Kuroko's Training Dummy
Joined
Mar 9, 2010
Posts
71
klopt dat ben ik.

Ik heb jammer genoeg besloten om mijn aes verzameling te verkopen ( titels als pulstar / KOF 2003 enz )
Houd wel mijn MVS verzameling voor mij arcade cab
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
klopt dat ben ik.

Ik heb jammer genoeg besloten om mijn aes verzameling te verkopen ( titels als pulstar / KOF 2003 enz )
Houd wel mijn MVS verzameling voor mij arcade cab

Als je bepaalde dingen hier wilt verkopen zal ik wel vouchen voor je zoals dat heet.Scheelt een hoop.Het klopt trouwens dat sommige shooters op mvs flink duurder zijn dan aes behalve BS en PS.Als je nog mvs zoekt dan heb ik ook nog wel wat liggen buiten wat op nozomi staat.
 

mawa_nl

Kuroko's Training Dummy
Joined
Mar 9, 2010
Posts
71
Ben nu eerst op Marktplaats aan het proberen te verkopen daarna gaan ze misschien wel hier de verkoop in
Vandaag King off fighters 2000 en 2001 verkocht compleet mint waren ze
 

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Ben nu eerst op Marktplaats aan het proberen te verkopen daarna gaan ze misschien wel hier de verkoop in
Vandaag King off fighters 2000 en 2001 verkocht compleet mint waren ze

Ik zoek nog KOF 2002 AES en KOF 2003 AES.
 

mawa_nl

Kuroko's Training Dummy
Joined
Mar 9, 2010
Posts
71
Goedendag

alpha gamer ik ben nog in bezit van een kof 2002 en een kof 2003 compleet boxed in zeer goede staat.

en eventueel ook een pulstar / double dragon / sonic wings 3 en nog zo 30 titels compleet boxed te koop.

als je intresse hebt hoor ik het wel
 
Last edited:

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Ben nu eerst op Marktplaats aan het proberen te verkopen daarna gaan ze misschien wel hier de verkoop in
Vandaag King off fighters 2000 en 2001 verkocht compleet mint waren ze

Heb je advertenties effe bekeken en kan maar een ding zeggen: Erg veel mooi spul,jammer genoeg niet zo mooi als de nes van Marc;)
Effe serieus je hebt echt mooi spul te koop staan.Misschien effe een marktplaats link hier plakken.Heb je eventueel interesse om te ruilen tegen mvs?Heb nog wel wat full kits.
 
Top