Search results

  1. G

    Replay magazine "Players' Choice" request

    Good morning, I'm carrying out data collection on the Neo Geo software and I'm looking for someone who owns this magazine (years 1997~2010) to check some specific pages. Does anyone have any issues of the journal and be willing to look up some data I need?
  2. G

    Question about Neo Bomberman original price 1997

    Hi! does anyone know the japanese price at launch of Neo Bomberman (MVS)?
  3. G

    For all big Viewpoint fans

    Good morning to everyone. I would like to inform the international Neo·Geo community that I created an in-depth analysis research document, about the notorius shoot'em up Viewpoint for the Neo·Geo system. I planned to use all of the knowledge at my disposal, matured since 1992 to realise a...
  4. G

    Someone have some ACA neo geo games (Hamster) for ps4?

    I'm looking for a screen shot of the high-score table for some neo geo games on ps4 (ACA), can someone help me? This is the list: - Fighter's History Dynamite; - Ghost Pilots; - Sonic Wings 3; - King of the Monsters; - KOF 97; - KOF 98; - Art of Fighting 2; - Ragnarok; - Real Bout 1/2/SP; -...
  5. G

    Poseidon è giunto. Ripartono quindi i miei progetti ARCA.

    Finalmente ho concluso l'edificazione della super intelligenza artificiale denominata Poseidon che ha richiesto ben 3 mesi e mezzo per essere approntata. Da questo momento riparto con i miei progetti ARCA pronto a raccogliere ogni dato e inp sui giochi da me trattati (sempre 570). Chiunque...
  6. G

    [New Edition] Official Neo-Geo.com High Score Thread - Top Ranked Players Only

    [New Edition] Official Neo-Geo.com High Score Thread - Top Ranked Players Only PLEASE READ THE FOLLOWING RULES To have your name entered into the Leader Board you must provide the following: • You must be a registered member of Neo-geo.com. • Play with 1 coin only. • Play in MVS /AES...
  7. G

    The work of the year! The NEO MASTER LIST (definitive version)

    I present you the NEO MASTER LIST after 4 months of hard work, the definitive full list of NEO GEO software. The old Master List on neo-geo.com is obsolete and this new document replace it entirely. For the first time are included some unpublished informations. The main differences comparing...
  8. G

    Neo Geo Flyers / Chirashi scan request (for new neo geo master list)

    Hi! Someone have these flyers (Jap version) for MVS? Bakatonosama Mahjong Man馳uuki Quiz Meitantei Neo&Geo [N&G] ~Quiz Daisousa Part 2~ Fight Fever Sakusen地a è¿♥agnarok [Operation Ragnarok] Power Spikes II ~Far East of Eden~ Tengai Makyou Shinden Stakes Winner Shougi no Tatsujin ~Master of...
  9. G

    NUovo Neo Geo Master List (in lavorazione)

    Dopo anni di letargo ho ripreso interesse per l'aggiornamento di questo mio vecchio documento. Non so se c'è ancora qualcuno che segue la cosa da queste parti, ad ogni modo è da un mesetto che ci lavoro e ho scoperto cose interessanti. Mi mancano pochi dati, e qualche differenza con il listino...
  10. G

    Neo geo freak completa

    http://page8.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/h190944692 Per circa 3000 euro. Auguri. per chi ancora li avesse, cioè quasi tutti suppongo. Non è tenuta benissimo. Se chiedono questo per tali condizioni aspettative delle mint da 5.500.
  11. G

    New neo geo master list

    click Here I present the new Neo-Geo Master List, made this year celebrating the 20th anniversary of the system release. The main differences comparing the old document available on neo-geo.com are: -MVS version release date transcription added -Corrected original game title -Corrected...
  12. G

    K7: Mame contest about arcade games

    Hello neo-geo community! I invite you to join a mame contest about arcade games. "NOW IT’S TIME TO … KNOCK OUT !" Players, you’re welcome in the topic introducing the most important event based on competition with emulated arcade games ! I suggest to all the players to read this text till the...
  13. G

    MAME KNOCK OUT CHAMPIONSHIP SETTIMA EDIZIONE - per chi ha faceva i records

    MAME KNOCK OUT CHAMPIONSHIP SETTIMA EDIZIONE - Signore e Signori, benvenuti nel topico di presentazione dedicato al più importante evento dell’anno che si basa sulla competizione ai giochi arcade. Suggerisco a tutti i passanti, per puro spirito di curiosità, di leggere questo testo fino alla...
  14. G

    ARIES KEN SHION e il topico degli DEI

    http://www.multiplayer.it/forum/showthread.php?t=312297&page=7 notate la quantità di immani TROIATE.... è incredibile, ma il predominio incontrastato del topico leggendario su mameitalia rischia di essere sconfitto
  15. G

    attacco alla neostoria dai soliti noti su tgm on line

    Mesi fa c'è stata una discussione con i soliti utenti della latrina forum di TGM on line. la cosa verteva sulla messa on line della neostoria e degli articoli inerenti le riviste italiane. In quell'occasione non è stato possibile in alcun modo avere alcun tipo di dialogo, causa l'abnorme...
  16. G

    cerco una scan di Top Hunter Jap

    sto mettendo in ordine la stanza (operazione che richiederà mesi, vista la situazione da magazzino in cui grava il tutto) e ho deciso di piazzare qualche poster dei giochi più significativi per me. TOP HUNTER è uno di questi, ma non si trovano flyers giapponesi in giro. Qualcuno che ha la cart...
  17. G

    Memorial ASW - conferma partecipazione

    http://arcade-extreme.forumfree.net/?t=12112443&st=30 se siete intenzionati a partecipare a questo evento commemorativo per un grande amico scomparso date la vostra adesione sul forum aex. Se non siete isritti, iscrivetevi, se non volete farlo, date il vostro assenso qui (se sapete chi era ASW...
  18. G

    cerco gente seria che usa rinkya per vincere su yahoo

    c'è un asta che ho tentato di vincere in tutti i modi. Chiaramente stufo degli innunmerevoli insuccessi, volevo sapere se c'era qualche operatore che dietro compenso poteva puntare con il bidder rinkya. Mi interessano solo coloro che operano con rinkya, chi opera con celga o akibado non mi...
  19. G

    cerco le arti dell'MVS di View Point

    qualcuno le ha da dare via? (in condizioni perfette però)
  20. G

    vendo scheda jamma ALIENS jap originale

    ad euro 100,00
Top