Hoe vindt je de vingerzetting van de knoppen? Dus de locatie van deTijdje geleden geweest dat ik gepost heb, maar ik heb inmiddels mijn Neo Geo X sinds gisteren.
Heb al erg veel gespeeld en vooral veel spellen die ik nog niet kende.
Nu maar wachten op wat er allemaal nog voor uit gaat komen, anders haal ik in de toekomst toch maar de in mijn ogen de veel te dure Neo Geo AES of anders zo'n gemodde MVS om bepaalde spellen te kunnen doen.
Stick is trouwens prima voor de Neo Geo X, ook al heeft die stick van jullie nostalgische waarde.
Hoe vindt je de vingerzetting van de knoppen? Dus de locatie van deen
knop.
Ik zou het zelf liever anders zien.
Hoi,
Ik ben nieuw hier.
Heb sinds kort een Neo Geo MVS kast voor mijn zoontje. We hebben voor hem een gamingroom ingericht met verschillende kasten.
Hier zit een cassette bij van 150 in 1.
De kast heeft 4 slots ?
Heb er zelf eigenlijk nog helemaal geen verstand van verder daarom wil ik hier eens wat rond neuzen wat ik er verder nog mee kan. Als het goed is kan ik die andere slots nog activeren en er nog evt. spellen in zetten.
Ik heb verder nog een silverball touch , Sega racegame met motor eraan en een auto racekast.
Yo Rats, alles goed? Ga ook weer eens wat meer op NG.com kijken, blijft lachen. Veel te lang te erg gelurkt ook, binnenkort ook weer eens een cab aanvlammen want dat is ook alweer te lang geleden!!
Hallo chrd, op nozomi heet ik nog steeds ratson![]()
Hallo.
Mijn naam is Toine.
Heb een Neo Geo AES, een consolized MV1F een opgeknapte 4 slots en een Neo Geo Pocket Color.
Verder een Midway woody met MAME via Hyperspin waar ik ook Neo Geo games op kan spelen.
2 AES games en 14 MVS games + een 161 in 1 cartridge en een heel setje games voor de Neo Geo Pocket Color.
Verder nog heel wat ander spul. Net ook een post gedaan in de 'collection gallery'.
Groeten!