Hola
Nou ik heb zo'n beetje door de jaren heen wel alles gehad. Eerst een MVS cab met redelijk wat games, heb die toen verkocht (je weet hoe gare kwaliteit MVS kasten je hier aangeboden krijgt
)
Daarna een AES gekocht, die had ik redelijk lang en nog veel goede spellen ook (kof 98,SSII,FFS,FRB etc) maar wegens de komst van de XBOX had ik die afgeschaft (ja.) En toen ben ik een maand of 5 uit de Neo Scene geweest zonder nog iets nieuws gekocht te hebben. Nu ben ik net een week of twee terug om weer opnieuw te beginnen.
Met MVS danwel, of een supergun of een candy cab, een candy cab zal het wel niet worden, moeilijk te vinden en shipping is erg veel.
Maar ik heb altijd de NGPC door de jaren heen blijven supporten, en her en der wat ports gekocht (saturn en dc).
Advies: verkoop nooit je Neo Geo systemen voor next gen consoles, daar krijg je gewoon spijt van (gare MVS kasten kan je het best wegdoen
)
O ja en ik heb nog een Neo Geo CD met veel games recent verkocht, ik vind dat die console gewoon niet speelbaar is. Gelukkig heb ik een heleboel geld om een grote MVS investering binnenkort te maken.
Das zo'n beetje kort m'n neo-geo en neo-geo.com geschiedenis lol
En als ik een game moet kiezen waar ik goed in zou moeten zijn dan is het King of Fighters. Ik ben niet erg goed in Samurai Shodown, Fatal Fury wel, en Last Blade ook redelijk. Maar ik heb dan ook niet echt hele goede competitie, naast mijn broer die vaak tegen mij gelijk speelt.
Cho