Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Wat is iedereen zo stil hier?

Druk, Druk, Druk

Iedereen heeft t zeker druk. Welke aankopen doet iedereen?
De laatste game is er bijna en dan is het echt voorbij met de Neo-Geo. Zou het niet fantastisch zijn als er een re-release zou zijn van een paar games? Zoals metal slug/ kizuna/ neo turf masters/ninja masters, etc.

Ze hoeven in ieder geval geen ontwikkellingskosten te betalen. Alleen productie en roms inslaan. Dat zou dus beteken dat de prijzen wellicht wat mee zouden vallen.

Ach ja. Dit is maar een fantasie voor menig Neo-Geo liefhebber die nooit uitkomt.

Anyway wat denken jullie ervan?

;)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Neej, geen pre-order voor mij hoor...ik wacht wel tot ie goedkoper is en koop dan een 2e handsje.

Ik heb bij Ikea een nieuwe kast gekocht voor al mn spul in te doen, dus waarschijnlijk worden het weer een paar snes games nu :D

En ik moet natuurlijk die SS3 ergens weten uit te halen :drool_2:
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
zo dan, weer terug van vakantie en weer helemaal klaar voor wat nieuwe neo aankopen, als eerste toen ik thuis was toch maar weer even mijn kast aangezet en even wat gespeeld...wel gemist :p
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Metal slug

Beste Nederlandse leden van Neo-Geo.com

Heeft er iemand onder jullie toevallig een metal slug 3, 4 of 5 te koop voor de AES?

Zo ja stuur me ff een pm.

Iceman1981 :loco:
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Iemand SS5Special al gespeeld ?

Tijfel of ik hem moet preoderen, met pech wordt ie na de launch alleen nog maar duurder (op AES dan..)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
wat is de geplande hoeveelheid stuks die gemaakt gaan worden?
of is daar niks over bekend?
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Fredscape said:
wat is de geplande hoeveelheid stuks die gemaakt gaan worden?
of is daar niks over bekend?

Godverdomme fredschaap..

Dat wordt nooit bekend gemaakt !

;)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Ja sjeeeeezus, wat een ooooooooooooonzin zeg, beetje zoals die plantengast die hier komt binnenlopen.:make_fac:

Maargoed, het had toch kunnen zijn dat het wel bekend was, dat het ondertussen altijd wel een redelijke dezelfde hoeveelheid was.

of is dat weer te makkelijk gedacht?

In ieder geval zal ik hem voorlopig niet bestellen, kom hem dan wel een keer bij jou spelen :p
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Op MVS is ie vrij zeldzaam volgens mij, ook alleen in JAP uitgebracht, dus die zal wel nooit echt goedkoop gaan worden.

AES krijgt waarschijnlijk dezelfde production run als Metal Slug 5 en die is nu al ongeveer in prijs verdubbeld...

Ik zou hem dus eigenlijk moeten kopen op AES.. Maargoed, even de ervaringen afwachten.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Damn skippy you`re right!

I actually got hungry for one of those niiiiceee kalfsvleeskroketten from the wall :tickled: for only 1 euro of course after hearing that song!
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
leGionellz said:
Op MVS is ie vrij zeldzaam volgens mij, ook alleen in JAP uitgebracht, dus die zal wel nooit echt goedkoop gaan worden.

yek, ik wil hem wel op MVS hebben dus dat wordt op de box spelen :make_fac:

AES krijgt waarschijnlijk dezelfde production run als Metal Slug 5 en die is nu al ongeveer in prijs verdubbeld...

praat je ook wel over een game :) ik kan me ROTD nog herinneren ......

Ik zou hem dus eigenlijk moeten kopen op AES.. Maargoed, even de ervaringen afwachten.

en dus ook een prijsstijging? zou een beetje zonde zijn. Wat kost die preorder?
 

roker

DOOM
20 Year Member
Joined
Apr 12, 2003
Posts
18,888
leGionellz said:
When will you visit Amsterdam ?

You have been away way too long :mad:

The song rocks by the way


I'm shooting for Queens Day 2005, but every year something goes horribly wrong financially

I was nearly going to stay in Holland and not come home, too many good times there

I'll send you a PM for sure
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
I went to febo this weekend and immediately thought of that super cool tune :)
Febo should dominate the world I guess.....

But for queensday next year we will hold a sponsor race to get some money for you to come over here :p
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Fredscape said:
I went to febo this weekend and immediately thought of that super cool tune :)
Febo should dominate the world I guess.....

But for queensday next year we will hold a sponsor race to get some money for you to come over here :p

No wonder Snackbar Rhudi was so quiet at night :mad:

Roker: snackbar Rhudi is the 24/24 equivalent of Febo, which we both live quite close to.

Man, you would love that place..
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
rudy`s is teh shit!
all night long photoplay just kicks ass.
too bad their kalfsvleeskroketten are not as good as at febo....but hey we can`t have everything at once.

so when you come by we will definately take you there for some all night photoplay :D
 

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
fuck photoplayers!!! :very_ang:

those machines replaced the neogeo cabs :crying:

I will never spend one euro on those crappy, touch screen dirty, breezah slet playable fuckers!!! :blow_top:

Sorry, moest ik er ff uitgooien :rolleyes:

PIC00001s.JPG
 
Last edited:

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
vieze patser met je 100 neo carts in SNK logo..... kon je geen neo geo spellen ? hehehe :p :multi_co:

ik ben natuurlijk zwaar jaloers dat snap je wel :)
 

Akihabara

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Jul 18, 2004
Posts
232
Hey allemaal ik ben nieuw,sommige mensen kennen mij wellicht al (Netaxe o.a.) maar ik hoop een waardige nieuwe member van dit forum te worden.

Greetz

Ken
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Akihabara said:
Hey allemaal ik ben nieuw,sommige mensen kennen mij wellicht al (Netaxe o.a.) maar ik hoop een waardige nieuwe member van dit forum te worden.

Greetz

Ken

Ik zou zeggen: welkom bij deze fijne groep mensen die hun geld schijnbaar aan niets beters te besteden heeft :p
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Akihabara said:
Hey allemaal ik ben nieuw,sommige mensen kennen mij wellicht al (Netaxe o.a.) maar ik hoop een waardige nieuwe member van dit forum te worden.

Greetz

Ken

Hi Alibaba !

Nice to meet you !
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Ey heeft iemand SNK vs Capcom op de NGPC ??? Zo ja hoe bevalt die want ik wil die game wel gaan halen voor de pocket. Btw weet iemand nog een adresje waar ik een exemplaar van SNk vs Capcom kan score?
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
Ik heb zelf SNK vs Capcom MOTM voor de NGPC en de game is super! Heel gedetailleerd voor een NGPC game en de game speelt ook heerlijk. Special moves etc. komen gemakkelijk uit je joystickje ;) .

Ik heb zelf eventueel de game te koop. Check je PM voor meer info.
 
Top