Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
@ Peet1979 nouja wou alleen maar mee doen aan het Soul Calibur II toernooi van EVO 2K4 in die game ben ik namelijk wel goed :). Ik vind trouwens wel erg jammer dat op drakenslag.nl geld word gevraagd voor een toernooi maarja.


Ey heeft iemand KOF 2003 en SNK VS Capcom Chaos op MVS hier zo ja hebben die 2 games probs op 2 slots boarden????
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Maurice said:
Ey heeft iemand KOF 2003 en SNK VS Capcom Chaos op MVS hier zo ja hebben die 2 games probs op 2 slots boarden????

ik heb ze niet maar ik las wel dat KOF2k3 wat problemen had met de unibios 1.2, oftie ook problemen heeft met standaard borden weet ik niet, kon ook zo snel niks in het tech forum vinden. Denk dus dat het wel mee zal vallen :p
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Effe kijken dan of der een uni bios op zit op dat 2 slots board maar SNK vs Capcom Chaos werkt probleem loos op een 2 slots??? Ey hebben jullie die aanbieding gezien bij de neostore KOF 2002 voor 89 dollar (werkt deze trouwens goed op 2 slots board ?)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Ik kan me niet voorstellen waarom het niet zou werken, net zelf 2 enorm smerige carts in me 2 slots gestopt en ze deden het gewoon ook nog.

Zal ze voor de zekerheid toch nog ff schoonmaken, zag dat er maar een halve cm stof in decart zat :D

en das nog een aardig prijsje dat de neo store heeft voor die kit. Scheelt weer een paar centen.
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
Zo, even het topic weer omhaag halen ;)

Binnenkort (volgende week) verwacht ik SNK vs Capcom (jamma versie) binnen (complete kit). :buttrock:

Via het forum van hier gekocht. Voor een zeer nette prijs: 100 euro inclusief EMS verzending :)

Dat wordt genieten !
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Ik wacht nog steeds op mijn gemodde aes...hopelijk morgen of overmorgen :buttrock:
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Vanmorgen kwam mijn AES aan (om 9 uur s'morgens al! :eek: )

RGB+stereo mod en blauwe led in resetbutton= :buttrock:

Paar pics:

lastb.jpg


matri1.jpg


matri2.jpg
 
Last edited:

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
@ dreamer, je moet ff je pics updaten want de plek waar je ze nu hebt ondersteund geen anonymous access :p
 

Furrikain

New Challenger
Joined
Apr 7, 2004
Posts
50
pop n bounce full kit

Ik heb een Pop N Bounce full kit te koop, enige geinteresseerden hier?
Ik weet dat in Selling thuishoort, maar atm heb ik geen VISA/paypal, wat verkopen buiten Europa zowieso lastig maakt, vandaar...

Ik heb geld nodig en dus moet ie er maar aan geloven; op neostore staat ie voor iets van een 250$, ik had er graag 150? voor gehad . Kit is compleet en in heel goede staat, foto's op verzoek te verkrijgen ^_^

Geinteresseerden kunnen mailen naar Neo-Geo AT pandora PUNT be

Oh, en mocht er oplichters-paranoia opduiken (te begrijpen overigens), NeTaXe heeft reeds 3 games van me gekocht, moet je maares aan hem vragen dan :)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
sorry, ik ben AES-only :buttrock:

Om de topic weer een beetje levend te maken...wat zijn jullie nieuwste aankopen of komende aankopen?
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
recente aankopen: KOF96, KOF99, KOF2K, Aero fighters 2, Aero fighters 3 en Metal slug

nog te kopen: een Hyper 64 game, maakt niet zo uit welke...als ik dat board maar een keer kan gaan gebruiken

verder niks daar ik eerst eens wat aankopen moet afbetalen:p hehehehe
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Mijn laatste neogeo aanwinst een Neo Geo Pocket Color plus 6 games. Ga denk deze maand ook nog KOF 2000 en 2002 halen op Dreamcast (effe KOF DC collectie compleet maken :D).
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Laatste aankoop

Mijn laatste aankopen waren Mark of the wolves en NG Pocket color met kof R2.

Verder ben ik bezig met een AES-mod met MKL.

Nog niet opgestuurd want ik w8 op een unibios.
:drool:
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Rotd

Ja, hij bevalt goed. Het is weer een andere game in de Neo-Geo lijn. Daarom vind ik het ook leuk om te spelen. Alleen jammer dat ze de originele verhaallijn van Double Dragon er niet in konden verwerken vanwege een licentieprobleem.

Ik weet dat er ook gamers zijn die het spel totally crap vinden maar ik blijf erbij dat het weer `s wat anders is dan Kof/Mslug enz.

Heb je al SVC chaos gehaald? :glee:
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
RotD is toch zo'n beetje een prequel op Matrimelee, of zit ik er nu helemaal naast? RotD behoort niet tot de Power Instinct serie, toch?
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
Ik heb vanochtend mijn SNK vs Capcom Chaos (jamma) kit binnen gekregen :multi_co: .

Nu nog wat tijd vinden om de game uitgebreid te gaan spelen.
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
matrimelee

Ik dacht dat matrimelee een mengeling was van de powerinstinct serie 1 t/m 3


In Matrimelee komen wel characters van rotd in voor.

yPower_Instinct_2.jpg
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Mijn volgende aankoop wordt of SS5 Special of Last Blade 2..

Maar eerst es mijn credit card rekening een beetje spekken, die staat nog altijd op negatief.

Iemand anders nog van plan om SS5 Special te preorderen ?
 
Top