Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hoi iedereen...

Ik zie dat de neo scene een beetje gegroeid is! Gaaf...

Zo, baan opgegeven, veel geld gespaard en ik ben er klaar voor.
Ik wilde iedereen even de groeten doen. De wereldreis komt nu erg dichtbij (2 months and counting!) en ik moest even kijken wat er van mijn oude AESsen geworden is samen met de shitload games die ik heb moeten verkopen, maar ze zijn in goede handen! Ik zal nog wel geregeld inloggen....

Greetz
Gaston
 

Catman

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Aug 21, 2001
Posts
227
Hi All,

It's good fun to read this thread from all the neo folks in the Netherlands. I can read most if not all of the thread but I have a hard time writing.

I plan on visiting my relatives in Den Haag this June... hopefully to go to the Pasar Malam too.

If you need me to tote anything along with me let me know. I could probably set aside a suit case for stuff. Or we could resurrect this thread closer to the time of my departure. What do you think?
 

henkie

n00b
Joined
Aug 10, 2003
Posts
10
Hoi iedereen, ik heb nog wat neo geo spullen te koop, namelijk;

AES

King Of Fighters 2001 (jap)
Fatal Fury (US)
Fatal Fury Special (US)

NGP(C)

pocket zilver (black & white)
Fatal Fury
Metal Slug 2nd Mission
Puzzle bobble mini
Big Tournament Golf

stuur me maar een berichtje als je interesse hebt of voor verdere info en plaatjes...
 
Joined
Jan 30, 2004
Posts
16
Leuk dat er veel Nederlanders zijn hiero!

Whheeeeee ik heb SVSC Choas!!! :glee: alleen wel jammer dat ik m niet in mijn Cabinet werkend krijg.....:spock:
 

smuf

Vice's Love Slave
15 Year Member
Joined
Jan 25, 2004
Posts
2,164
jeuj nederlands sprekende neo geo fans :glee:
 

sasquatch

n00b
Joined
Jan 26, 2004
Posts
10
Hé mensen,

dankzij NeTaXe's stoere MVS console ben ik ook een NeoGeo mafketel geworden.

Nu nog wat games....:rolleyes:
 

sasquatch

n00b
Joined
Jan 26, 2004
Posts
10
Hé,

Ik ben nog op zoek naar Metal Slugs en Garou MOW voor de MVS, als iemand iets kwijt wil zeg t maar hoor...:p
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Zijn er nog nederlanderd die goed zijn in Last Blade 1 en 2 ?

ben gewoon benieuwd, ik speel die games nogal vaak en ben er behoorlijk goed in aan het worden..

Verder nog mensen aankopen gedaan ?
 

Neo Gunloc

Rugal's Thug
Joined
Feb 13, 2004
Posts
90
leGionellz said:
Zijn er nog nederlanderd die goed zijn in Last Blade 1 en 2 ?

ben gewoon benieuwd, ik speel die games nogal vaak en ben er behoorlijk goed in aan het worden..

Verder nog mensen aankopen gedaan ?

Hey hey, hoe staat het ermme ? :cool:
Helaas heb ik geen enkele Last Blade game gespeeld, maar ik dacht, laat ik gewoon maar ff reageren.
Als alles goed gaat bestel ik van het weekend een Neo Geo CD.

Gegroet, Neo Gunloc.
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
leGionellz ik speel Last Blade II wel op de dreamcast is wel vette game ben er wel redelijk goed in maar ben beter in KOF
:smirk:
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Speelt hier iemand nog King Of Fighters of ben ik de enige Owhja als je KOF speelt was je favo char????
 

deathknight

Zero's Tailor
Joined
Mar 22, 2003
Posts
570
Ja ik wel, ik heb alleen maar de ports maar toch:eek_2:

Ik speel met K49, Robert en Iori.
In 2k1 en 2k2 dan.
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Maurice said:
Speelt hier iemand nog King Of Fighters of ben ik de enige Owhja als je KOF speelt was je favo char????

Ik heb KOF 94-2001 op mijn AES, dus ik speel zeer regelmatig een rondje :)

Mijn favo characters zijn terry, andy, mai, billy, robbert, kyo, iori etc
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Ik speel de laatste tijd veel 2001 en wil graag ook de oudere series halen maar heb geen AES waar kan ik het beste een AES halen??? (In Nederland)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Nog een Last Blade fan hier (AES versie) :buttrock:

Jezus zeg, Neo Geo is wel errug underground hier in Nederland...
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Ey weet iemand waar je voor een normale prijs een AES systeem kan krijgen in Nederland bij ForeGames bieden ze hem ook aan maar daar vragen ze er iets van 399 euro voor.
 

Neo Gunloc

Rugal's Thug
Joined
Feb 13, 2004
Posts
90
Maurice said:
Speelt hier iemand nog King Of Fighters of ben ik de enige Owhja als je KOF speelt was je favo char????

KOF '98 blijft mijn favoriete deel in de serie.
Mijn Favo. characters zijn Yamazaki, Vice en Mature.
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
KOF '98 blijft mijn favoriete deel in de serie.
Mijn Favo. characters zijn Yamazaki, Vice en Mature.

Yamazaki vind ik echt kut om te verslaan zekers als die dat spastische truukje doet dat hij je zo over de grond sleept die is ook vrij moeilijk om te blokken :D

K9999 vind ik zelf een van de beste chars die er is makkelijke combos en het zijn ook combos die veel damage doen :D Benimaru vind ik ook mega cool heeft ook paar vette moves. Iemand die eens een potje KOF of Last Blade tegen mij wilt doen ??? Weliswaar op de Dreamcast heb nog geen AES :D
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Maurice said:
Yamazaki vind ik echt kut om te verslaan zekers als die dat spastische truukje doet dat hij je zo over de grond sleept die is ook vrij moeilijk om te blokken :D

K9999 vind ik zelf een van de beste chars die er is makkelijke combos en het zijn ook combos die veel damage doen :D Benimaru vind ik ook mega cool heeft ook paar vette moves. Iemand die eens een potje KOF of Last Blade tegen mij wilt doen ??? Weliswaar op de Dreamcast heb nog geen AES :D

KOF en LB speel je echt alleen op de neo, met orginele sticks.

Geen probleem natuurlijk, we zouden best eens een neo avond kunnen organiseren :buttrock: We zijn met genoeg voor wat goede competitie, ik geloof inmiddels wel 10 lui ofzo ?
 
Top