Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
Sold!

Ja het is de kleinste, beetje like de snes pad.

Heb je msn? voeg me dan ff toe netaxe(apenstaartje)hotmail.com
dan handelen we het daar ff af.
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Dat is prima, maar je moet even tot morgen wachten, ik heb namelijk mijn pc gisteren geformatteerd (ugh) en moet het een en ander weer opnieuwe erop zetten.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Netaxe,

we moeten trouwens binnenkort weer eens meeten ergens want de laatste keer ging het helemaal mis. Die legionellz is ook veel te druk met vanalles :)
 

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
Fredscape said:
Netaxe,

we moeten trouwens binnenkort weer eens meeten ergens want de laatste keer ging het helemaal mis. Die legionellz is ook veel te druk met vanalles :)

Lijkt me zeker leuk!
En Legionellz moet z'n prioriteiten maar is ff op een rijtje gaan zetten. Met als nr. 1 NeoGeo :)
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
@ Netaxe

Ik bedoelde eigenlijk insertcoin.nl ipv het segaforum.
Ik kom daar ook weleens onder de naam: peerke.
Die naam heb ik nu maar afgeschaft, beetje zout :loco:
 

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
Ah insertcoin.nl.. ja daar kom ik wat vaker..
Maar me roots liggen hier :)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Argh, hoe zet je die e-mails uit die je krijgt als er een nieuwe bericht is?
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
JAA daar heb ik dus ook LAST van. Ik heb al bij de gebruikersopties het vakje op NEE gezet, maar ik blijf ze ontvangen.

Zeer irritant ! :very_ang:
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Dat kun je uitzetten in je profile, ff default email notification uitzetten en hoppa geen probleem meer:)

options.jpg
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
binnenkort zeker neo avondje inlassen :buttrock:

Heb weer wat goede games liggen en hoop binnenkort nog wat te kopen.

Maar Last Blade is eigenlijk al genoeg voor een hele avond :)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Thanks!

Oh, en als je het niet erg vindt, stort ik het geld eind van de week (ik moet nog meer rekeningen betalen dan).

Maar maak je geen zorgen, het zal gestort worden :)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
NeTaXe:

Ik heb de joypad gekregen, perfect ^^

Ik stort je geld morgenvroeg, dan heb je het maandag.

Bedankt voor je vertrouwen!
 

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
Niet echt een aankoop en ook niet echt neogeo related...
Maar ik heb me mame bak draaiend!! volgende week komt me Arcade VGA kaart.. en dan kan ie zo met behulp van een j-pac me kast in.. :)
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
Ik heb toevallig Samurai Showdown 4 (MVS), compleet met shock box en insert gekocht bij J. Hendrix op dit forum.

En Capcom vs SNK 2 voor de Dreamcast via ebay.

SS4 is mijn eerste koop via dit forum. Ik ben er erg tevreden mee. Via EMS shipping; dus ik kan de game binnen 3 a 5 dagen verwachten, perfect :cool: !

Het is erg verlijdelijk om nog meer games etc. via deze site aan te schaffen, maar de kosten gaan dan toch te hoog oplopen. Dus ik moet maar weer even geduld hebben.

Iemand anders nog iets leuks gekocht ???
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
KOF 97, aes.

had hem al, maar heb hem tijdje terug voor een slug 2 mvs-aes conversion gebruikt :)

Hoop dat ie maandag voor me klaarligt.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Toevallig heb ik zijn Samurai Shodown 3 gekocht met schockbox :)
Scheelt me er weer 1 uit de voorraad ....

ook van de week een football frenzy kit op de kop getikt... nog ff snappen hoe die game werkt maar dat zal wel goedkomen :)


Peet1979 said:
Ik heb toevallig Samurai Showdown 4 (MVS), compleet met shock box en insert gekocht bij J. Hendrix op dit forum.

En Capcom vs SNK 2 voor de Dreamcast via ebay.

SS4 is mijn eerste koop via dit forum. Ik ben er erg tevreden mee. Via EMS shipping; dus ik kan de game binnen 3 a 5 dagen verwachten, perfect :cool: !

Het is erg verlijdelijk om nog meer games etc. via deze site aan te schaffen, maar de kosten gaan dan toch te hoog oplopen. Dus ik moet maar weer even geduld hebben.

Iemand anders nog iets leuks gekocht ???
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
Fredscape said:
Toevallig heb ik zijn Samurai Shodown 3 gekocht met schockbox :)
Scheelt me er weer 1 uit de voorraad ....

:D

Toevallig. Ik verwacht de game aankomende week toch wel binnen te hebben. Wel een goede service; hij heeft er een tracking number bijgeleverd. Op de site van USPS kan je precies zien waar het pakket zich bevind.

Ik heb gisteren ook nog een shock box met insert van SS2 aangeschaft via rotphungte. Dan kan ik mijn MVS daar ook mooi in opbergen. Ik moet nu alleen SS 3 nog hebben en straks deel 5 en mijn verzameling SS is compleet :buttrock:

Tenslotte heb ik vanmiddag via ebay.nl nog de SS manga videoband gewonnen voor het super bedrag van € 2,58 zonder verzendkosten. :drool_2:
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
heheh goeie deal is dat voor zo weinig geld , daar kun je ook geen buil aan vallen :)

Heb je al meer schock boxes of niet? heb er nu zelf een stuk of 30 liggen en die zitten al bijna vol :(

heb nu op deel 5 dan na de hele samurai shodown collectie bij elkaar dus dat wordt toch binnenkort eens een hele avond alles proberen uit te spelen....
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
Ik heb eigenlijk nog niet zoveel shock boxes. Ik heb ook een AES (sinds kort) en daar heb ik dus SS 1 voor. Het is dus een beetje allemaal door elkaar (AES en MVS).

Maar die shock boxes in combinatie met MVS werkt toch wel zeer goed vind ik :p . Een stuk goedkoper dan AES. Maar ik zal het wel blijven combineren, verwacht ik.

Ik heb pas Metal Slug 1 (MVS) verkocht en daar heb ik nu eigenlijk al weer spijt van :mad: . Maar ja, soms doe je domme dingen...

Ik wil in ieder geval mijn SS collectie ook compleet gaan maken. Het is echt een super serie :buttrock: .
Heel anders; als de doorsnee vechtspellen.
 
Top