Recent content by BRANDI

1. BRANDI

QUANTO SI PUO' VENDERE LA COLLEZIONE?

Ciao Massi, io mi riferivo alla mia (JPN) che e' andata a poco piu' di 25k... Mi fa piacere che tu abbia realizzato di piu'... per quanto mi riguarda io mi sono un po' "accontentato" anche perche' ho fatto un surplus clamoroso su quella US... Spero tu stia bene negli States :) Un abbraccio
  2. BRANDI

Some nice US/Euro AES carts on eBay

Hello folks, i currently have some nice US/Euro AES carts for sale on eBay: http://www.ebay.com/sch/il-punitore/m.html?item=321843160855&hash=item4aef58e717&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562 Special 10% discount, if bought here, for fellow neo-geo.com members :) Please post here or PM Thank you
  3. BRANDI

Brand New Razion AES english & japanese versions

Both gone through eBay
  4. BRANDI

Euro one already sold :eek:
  5. BRANDI

Hello folks, my brand new copies of Razion are on eBay: Japanese: http://www.ebay.com/itm/321802588362?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649 Euro...
  6. BRANDI

eBay: some rare and cool Neo-Geo stuff for sale

You can still make a reasonable offer here and i will more than happy to consider it ;)
  7. BRANDI

Currently on eBay for sale (all US/Euro version, mint and complete): Neo Turf Masters Stakes Winner Samurai Shodown 5 Samurai Shodown 5 Special Unfixed Metal Slug 5 Sengoku 3 Rage of the Dragons Matrimelee
  8. BRANDI

Btw, Gold System sold...
  9. BRANDI

You mean Aero Fighters 3? Has been sold outside eBay...
  10. BRANDI

More mint and rare US/Euro AES added Neo Turf Masters and Stakes Winner too :eek:
  11. BRANDI

Hello folks, in the next few days i will list many rare Neo-Geo stuff for sale Let's start with these: http://www.ebay.com/sch/il-punitore/m.html?item=321767716395&hash=item4aead9b62b&pt=LH_DefaultDomain_101&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562
  12. BRANDI

How much is AOF3 US really worth?

Mine wil be on sale in a few days..
  13. BRANDI

In questo caso non mi riferivo a Madness ma a qualcuno a noi molto piu' vicino... Vendita recente (Marzo 2015)
  14. BRANDI

Il vero problema è trovare chi te li dà tutti e subito.. A parole le cose valgono una certa cifra ma, quando decidi di vendere sul serio, ti scontri con il mondo reale e con le reali disponibilità dei compratori.. 99 volte su 100, chi compra una collezione completa lo fa per splittarla e...
  15. BRANDI

Se ti puo' essere utile per valutare il tuo set, ti posso dire che recentemente e' stato venduta in Italia una collezione giapponese completa, fatta di roba buona (comprata negli anni "giusti") ed ottimamente tenuta da importante collezionista italiano: si vocifera sui 25k