Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
:glee: ik wens je veel uren speelplezier. vooral metal slug lijkt me leuk. :glee:
NeoFred



BodyHammeR said:
Nieuwe aanwinsten sinds ik mijn AES heb:

Ryuko No Ken 2
Football Frenzy (JAP)
Metal Slug (conversie)

en binnenkort:

Matrimelee
KOF'98

Joy! :D
 

AntiPasta

n00b
Joined
Oct 9, 2004
Posts
9
(NL)NeoFred said:
:glee: ik wens je veel uren speelplezier. vooral metal slug lijkt me leuk. :glee:
NeoFred

Probeer die maar eens op de AES te vinden zonder je auto te moeten verkopen om 'm te kunnen betalen... alhoewel ze bij Back Games in Leiden nu een MVS naar AES conversie ervan hebben. Puike winkel, btw.
Ben zelf trouwens ook wel shmupfan maar meer op de Saturn, daar heb je veel meer shooters, daar zij natuurlijk het almachtige Radiant Silvergun maar ook bijvoorbeeld SoukyuGurentai en DoDonpach :D
 

Dragonfly

n00b
Joined
May 21, 2004
Posts
34
(NL)NeoFred said:
Welkom namens NeoFred,
Ik ken niet zoveel shooters, behalve Metal slug en shock troopers. wel zijn er een paar leuke vliegtuigschietspellen als last resort en vieuwpoint.
Zelf ben ik ook niet zo'n fighter speler. Ik schat dat inderdaad het merendeel van de AES-games fighters zijn. Ik vind naast shooters, puzzelspellen en platformspellen wel aardig.
Als andere lezers goede shooters kennen, laat dat dan even weten.
NeoFred.

Hallo Fred ,
Wat dacht je van de conversie : Strikers 1945 + WOW !!!! dat is de beste shooter die ook op de Neo Geo heb gespeeld :-), zeker aan te raden .
Groeten Dragonfly
 

Dragonfly

n00b
Joined
May 21, 2004
Posts
34
AntiPasta said:
Probeer die maar eens op de AES te vinden zonder je auto te moeten verkopen om 'm te kunnen betalen... alhoewel ze bij Back Games in Leiden nu een MVS naar AES conversie ervan hebben. Puike winkel, btw.
Ben zelf trouwens ook wel shmupfan maar meer op de Saturn, daar heb je veel meer shooters, daar zij natuurlijk het almachtige Radiant Silvergun maar ook bijvoorbeeld SoukyuGurentai en DoDonpach :D

Hallo Antipasta ,

Laat ik nou toevallig degene zijn die die Metal Slug conversie voor Back Games heeft gemaakt :) , mocht je er ooit eentje willen aanschaffen : ik heb er nog eentje klaar liggen op dit moment ....

Ik heb ook nog diverse andere conversies ingeval dat...

Groeten Dragonfly
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
:glee: Die ken ik niet, ik ga eens naar de screenshots zoeken.
Ik amuseer me nog steeds met puzzle de pon met Alex. :glee:



Dragonfly said:
Hallo Fred ,
Wat dacht je van de conversie : Strikers 1945 + WOW !!!! dat is de beste shooter die ook op de Neo Geo heb gespeeld :-), zeker aan te raden .
Groeten Dragonfly
 

Akihabara

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Jul 18, 2004
Posts
232
Ik zal vanaf 7 februari 11 maanden in Japan verblijven dus mochten er hier mensen geinteresseert zijn in Japanse arcade en andere videogame related stuff mail me dan op kenfontijn@hotmail.com of voeg me toe op msn.
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
heeft iemand een idee waar ik een originele scart kabel kan halen voor de neo cdz. degene langs de svideo output. er staat A/V onder en het is een 8punts aansluiting achter de neo (cd) (cdz). ik heb een japanse systeem gekocht en heb met normale scart aansluiting en met svideo zwart wit beeld. dus heb ik perse de originele scart nodig. als iemand iets weet vertel het me maar.
 

AntiPasta

n00b
Joined
Oct 9, 2004
Posts
9
Ik ben ook nogal op zoek naar een NGCD RGB kabel, eigenlijk - mijn TV geeft het wel weer in kleur maar het ziet er echt crappy uit met tulp.

En dragonfly, bedankt voor het aanbod, maar ik heb alleen een MVS dus ben meer op zoek naar MVS carts... iemand?
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
ik heb de rgb kabel op ebay gevonden. een echte originele van neo zelf voor 13 pond verscheept. beetje prijzig maar ik moet kleur en vet beeld hebben, dus hij is het wel waard. als het goed is heeft die persoon er nog 1 over. en iemand genaamd mkl van neo-geo.com verkoopt een zelfgemaakte voor 20 euro verscheept, uit spanje of italie. weet niet meer precies. anders zou je het nog aan hem kunnen vragen. hopelijk krijg ik die van mij deze week binnen.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
vanavond eens lekker mijn nieuwe H64 aansluiten.
kan nu al niet wachten :)

iemand anders die ook zo`n ding heeft?
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Hey Neo-GEO fans,

Ik was voorlaatst in de platenkoning in A'dam en zag daar een AES staan en ik was verkocht(alleen te weinig geld) wat een SUPER DING(KOF/SS en Fatal fury zijn der UBER OP) zeg en ik ben nu zelf ook van plan om der een aan te schaffe(zal pas van zomer worden maar dat terzijde:P haha) maar daarvoor heb ik jullie hulp/advies nodig waar kan ik hem het beste aanschaffe(in NL) en welke regio en in welke prijsklasse moet ik kijken en waar zijn games het meest betaalbaarst en waar moet ik rekening mee houden als ik hem aanschaf (behalve een grote portomonee :P). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :D btw ik heb ook nog paar vraagjes.


1. Ik zie op gamescases zo bytes iets staan watte is dat??

2. Hoe saved de AES??

3. Wat voor tv kabel zit der standaard bij?

En misschien beetje Noob vraag maar kan je de NGPC linke aan de AES of kan dat nie reden dat ik vraag is omdat je hem wel aan DC kan linken.

Hoop dat jullie me kunne helpen thanks in regards.
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
MUSOLINI said:
ik heb de rgb kabel op ebay gevonden. een echte originele van neo zelf voor 13 pond verscheept. beetje prijzig maar ik moet kleur en vet beeld hebben, dus hij is het wel waard. als het goed is heeft die persoon er nog 1 over. en iemand genaamd mkl van neo-geo.com verkoopt een zelfgemaakte voor 20 euro verscheept, uit spanje of italie. weet niet meer precies. anders zou je het nog aan hem kunnen vragen. hopelijk krijg ik die van mij deze week binnen.

Je weet niet wat je ziet man, een goede grote tv met een aes + orginele rgb kabel is meesterlijk.
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Akihabara said:
Ik zal vanaf 7 februari 11 maanden in Japan verblijven dus mochten er hier mensen geinteresseert zijn in Japanse arcade en andere videogame related stuff mail me dan op kenfontijn@hotmail.com of voeg me toe op msn.

Cool, wat ga je doen daar ?

Ben zelf op zoek naar een fatsoenlijk geprijsde Near/Mint last blade 2 JAP AES, mocht je ergens langs lopen en een idee kunnen krijgen van de prijs...
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
iemand hiero in nederland die toevallig zijn oldstyle stick verkoopt voor de neo. zo ja, tell me how much. ik ben op zoek naar een maar door de postkosten uit het buitenland en het gewicht van de stick wordt het een beetje prijzig. ik heb em op ebay van 2 verschilende verkopers gevonden (een met doos, nog z.g.a.n.) die het voor $30,- weg doen. maarja met postkosten van $20,- er boven op en nog eens 12 euro extra om het geld op te sturen bij de GWK met moneygram wordt het vanzelf natuurlijk wel een beetje duur(zo'n 60 euro ongeveer). als iemand er nog 1 extra heeft staan die niet gebruikt word laat het me weten. ik ben bereid er 20 a 30 Euro voor neer te leggen, als het in goede staat is. geen postkosten, kom m gewoon zelf ophalen en betalen.

ciao.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
iemand nog interesse in een H64 moederbord rev1 ?

heb er nog 1 liggen waar ik vanaf moet :)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Mensen met een RGB kabel: ik raad jullie aan om de AES te laten modded, zodat ie RGB vanaf de chip geeft, dit is pas echt RGB en ziet super strak uit.
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Dreamer said:
Mensen met een RGB kabel: ik raad jullie aan om de AES te laten modded, zodat ie RGB vanaf de chip geeft, dit is pas echt RGB en ziet super strak uit.

RGB is erg geil, kan niet wachten tot ik mijn neo eens aan een flatscreen kan hangen, schijnt helemaal te gek te zijn icm RGB..
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
leGionellz said:
RGB is erg geil, kan niet wachten tot ik mijn neo eens aan een flatscreen kan hangen, schijnt helemaal te gek te zijn icm RGB..

kan ik dan jouw breedbeeld overkopen :)
 

ManoRevolver

Kuroko's Training Dummy
Joined
Feb 8, 2005
Posts
73
Grapjas.
'Soort van'... met andere woorden, ik kijk hier al een hele tijd op, en heb me eindelijk 2 maanden geleden geregistreerd.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
ManoRevolver said:
Grapjas.
'Soort van'... met andere woorden, ik kijk hier al een hele tijd op, en heb me eindelijk 2 maanden geleden geregistreerd.


leg jij het ff uit :) maar evengoed welkom dan als officieel member nu dan :buttrock:
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
"Soort van" lijkt me een vertaling van het Engelse "sort of new here"...alleen is het dan fout Nederlands.

In ieder geval weer iemand erbij die van een Neo Geo afweet...we zullen nu wel met 20 zijn ofzo :tickled:
 
Top