Search results

  1. B

    SUPER CANVIO NEO GEO AES 60 HZ

    Hola a toda la gente del foro. Estoy buscando una Neo Geo CDZ en buen estado. Mi desesperación llega muy lejos...:loco: SUPER CANVIO::drool_2: NEO GEO AES 60Hz +mando de palanca "old style" la canvio por una NEO GEO CDZ en buen estado. Para hablar del tema: briconsola@hotmail.com Para ver la...
  2. B

    Bricoman de nuevo...

    Hola a todo el mundo, soy Bricoman de nuevo y quería invitaros a Briconsola. Hemos canviado de look y hemos empliadocontenidos!!!! www.briconsola.com
  3. B

    wanted memory card Dead or Alive....

    Hola colegas, estoy tremendamente desesperado buscando un memory card para la Neo Geo cartuchos.... No se donde dirigirme y que no me claven un palo en el....:eek_2: He buscado por internet i no he encontrado ningún sitio de fiar.... A ver, si alguien sabe donde dirigirme en Catalunya que no...
  4. B

    memory card for Neo Geo Card

    :help: I search in the google about the way to create me a memory card for Neo Geo "Cardidges". I found a discusion in this forum, the people saids that with a flash pc's card was posible to create ones. Someone knows if this is a dream or its a reality? Someone knows the pinout from the...
  5. B

    Holaaaaaa

    Hola a todo el mundo!!!! Me encanta el universo neo geo y e encontrado esta página web que me parece una pasada. Gracias a Dios, poseo una Neo Geo cartuchos y una CD... Os quiero invitar a que visitéis mi página web. Es una página web donde podeis encontrar información referente a consolas...
  6. B

    Metal Slug

    Hello everybody!! I like very much Metal Slu's saga, I have a Neo Geo card and a Neo Geo CD. I have some questions: How many Metal Slugs exist for Neo Geo cd? I only have the first and the second games. How many MS exist for Neo geo Card? I have anyone becouse they ara too expensive.....and...
  7. B

    Briconsola

    Hello to everybody that loves NEO GEO World. I'm a Catalan boy that i have a web called BRICONSOLA. It's a simply but very interesting page. Briconsola it's in Spanish and you can find 50/60 hz modify for old video machines, how to create a rgb cable for the machines,... Sorry for my english...
Top