Recent content by Neo_Geo_Freak

1. N

Anyone else have 337 update falures

I have firmware 3.70 Followed the youtube exactly as shown. Got full batery charge but nothing happenend. When I release the start button it keeps flashing rapidly blue and after a while it just flashing slowly Red/Blue but nothing happens and the screen keep black. Tnx tommy... so what now...
  2. N

Neo Geo Talk - Dutch Collector's Edition

Woon je dicht bij mij! Ik woon in Wouw namelijk haha. En je moet ergens mee beginnen he. Ik ben ook begonnen met mijn 12-13 jaar met sparen van games!
  3. N

Hoeveel Nederlanders hebben we hier en wat speelt/verzamelt iedereen ?

Zal vast wel oud nieuws zijn maar bij deze er komen (eindelijk) 15 nieuwe Neo Geo X spellen uit. En niet de minste! Zit namelijk Metal Slug 2 en Garou Mark of the Wolvers, Blazing Star en Kizuna Encounter bij! Zijn toch wel goede games op de Neo Geo AES! Zie hier: De losse volumes...
  4. N

Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Ik heb ook iemand met het Neo Geo Virus geïnfecteerd. Hij had bij mij de Neo Geo X Gold gezien. Hij wilt een Neo Geo AES met RGB & Unibios mod (Zoals hier: http://www.consolepassion.co.uk/modification-neo-geo-aes) Kan iemand dit regelen of weet iemand waar je die kan kopen? Ook zoekt hij...
  5. N

De NGX Stick is zeker niet slecht maar hij voelt idd net wat anders aan in vergelijking met een originele Neo Geo aes. Maar toch vind ik het niet verkeerd wat je krijgt.
  6. N

Let altijd op dit soort dingen: Bevind de verkoper zich in het buitenland of niet! Is het account recent of al ouder en heeft diegene meer advertenties onder zijn naam staan! Is het mogelijk te bezichtigen en op te halen (krijg je zijn adres gegevens) Is de mogelijkheid met PayPal te betalen...
  7. N

Welkom. Leuke verzameling heb je zo te horen! Van Unibios heb je inmiddels al 3.1 upgrade! Zie hier: http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?237095-Universe-Bios-3.1-released! Goh dat klinkt bekend dat de Wii stof zit te vangen, doet ie bijna in 90% van de huishoudens! Na Zelda SS heb ik...
  8. N

Naast Strikers 1945+ op de PSP,l heb ik ook Metal Slug XX op de PSP gekocht! Had dat spel al op XBOX 360, maar dat is helaas enkel als DLC en niet fysiek! Als verzamelaar heb je het toch liever fysiek! Maar mijn beste aanwinst is toch wel SENGOKU Anthology voor de PS2. Dat is zo beetje...
  9. N

Post your NGX setup

Lol on almost all foto's you see a Sega Dreamcast. I also Own a Dreamcast :) is also has some great 2D games!
  10. N

Does the Ninja Masters Cart confirm there will be more Cart releases?

Yeah I think I will mod mine NGX with it too. Very handy to use!
  11. N

Totally agree! The gamers itself should have the option to play it the way they wants to play it! If some players wants unlimited continuous so be it! If someone wants to try to play it on MVS mode so be it. Some players aren't that good as others so they need more continious. Some players are...
  12. N

True I like that to, but it is Always nice to have an option for unlimited credits just to see the end :)
  13. N

Indeed don't expect to be made new games for it. Just be happy if they will release any games on it after the 21 lol!
  14. N

What are you playing and what games have you only just 'discovered' on the NGX?

Indeed Neo Turf Masters is really a very funny Golf game. Normally I never play a lot sport games, but that one is just so much fun, that I played it in the old days regurlary on mine AES system. Since I don't own the game anymore more it would be great to see it also on the NGX
  15. N

Heb net even Strikes 1945+ voor de PSP aangeschaft via Ebay. Kwam toevallig via het forum er achter dat deze geweldige shmup ook voor de PSP in Japan was uitgekomen. Hij is toch regio vrij en je kan hem gelukkig Engelstalig instellen. Geweldig gewoon!