Your latest Neo purchases

SNKNostalgia

Avid Neo-Expert
Joined
Jul 11, 2005
Posts
1,982
My latest purchases were in March. I got Real Bout and Real Bout Special both JP AES. All I have left for my Fatal Fury collection is Real Bout 2 which I will get this August I hope.

After this I need to finish the World Heroes Collection. I only own World Heroes 2 Jet Dog Tag version right now. I should be done with the Fighters that I want after this. Next start will be some Shootem ups, beatem ups and platformers.
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Andro Dunos is a straightforward horizontal space shooter with 7 stages (+ final boss stage). It might not be graphically impressive but I think it provides a good challenge to the fans of the genre. The difficulty level increases at a steady pace when the player advances through the game's levels. The level design in Andro Dunos is very nice because all of the game's stages look and feel different : Stage 2 (Mechanized unit) is a high-tech level with moving walls and multidirectional scrolling. Stage 3 (Alien) is an organic level where the player's ship flies inside a massive space creature and encounters biological enemies.

Scan of the game's manual :
http://www.uta.fi/~jm60912/neo_geo/data/andro_dunos_manual_cover.jpg
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Töyssy.

Meikäläisellä on pari hunttia tuhlausrahaa, heittäkääs joku hyvä neogeo-peli minkä jaksaa hankkia?
 
Last edited:

soundnvision

Kula's Candy
Joined
Feb 24, 2004
Posts
296
Töyssy.

Meikäläisellä on pari hunttia tuhlausrahaa, heittäkääs joku hyvä neogeo-peli minkä jaksaa hankkia?


jos sulla ei oo jo neo turf mastersia... hommaa se.

ei väliä diggaako golfista vai ei - aivan kuningas dokaus peli

swingi + huikka + slice + huikka = good times
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Meikäläisellä on pari hunttia tuhlausrahaa, heittäkääs joku hyvä neogeo-peli minkä jaksaa hankkia?
Tarkista Video Games Sourcen AES-pelivalikoima : http://search.stores.ebay.com/Video-Games-Source_Neo-Geo-AES_W0QQfcdZ2QQfrtsZ0QQftsZ1QQsaselZ98036742QQsofpZ0

Olen tilannut Video Games Sourcelta jo monta peliä ja kokemukseni ovat olleet valtaosin positiivisia. Tilaamani pelit oli pakattu kunnolla ja ne postitettiin nopeasti EMS-postituksella ($24,50 / peli) kotiovelle asti. Myyjän uudet pelit ovat erittäin hyvässä kunnossa ja suljettu sinettitarralla. Käytettyjen pelien (complete tai no manual) kunto saattaa kuitenkin vaihdella. Valikoiman parhaat pelit revittiin myyjän käsistä jo kesäkuun alussa.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Realgames.orgiin oli tullut toista sataa MVS-peliä, joten kävin tänään poistelemassa parhaita päältä. Tai no, pääasiassa meni keräilyn piikkiin, kun halusin täydentää sarjojani.

-KoF 96
-KoF 97
-KoF 99
-SamSho IV
-SamSho V
-Real Bout Special
-Money Puzzle Exchanger
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
I just ordered The King of Fighters 2002 classic from the neostore. KoF 2k2 is one of my favourite KoFs and I hadn't played it for years so I decided to buy it with the classic edition insert.
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Miten muuten on käynyt Neo Storen tilausten kanssa, eli ovatko ne joutuneet tulliin?

Merkkaako Shawn siis alkuperäisen hinnan paketin kylkeen?
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Itse olen yhden pelin tilannut, SSVS:n, ja silloin merkkasi halvan hinnan. Tästä on jo aikaa, mutta eiköhän se sen tee jos pyytää.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Kaikki fiksut myyjät merkkaavat hinnan alakanttiin, tsiigaa tullin sivuilta hintarajat, eivätkä ikinä ilmoita paketin sisällöksi videopeliä, "used toy" on toiminut tähän asti kuin rasvattu.
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
SVC Chaos kiinnostanut jo pitemmän aikaa, mutta ei tunnu mistään muualta saavan halvemmalla kuin Neo Storesta tai sitten en ole vain etsinyt oikeista paikoista.

Nykyään eBayssakin hinnat pyörivät lähempänä 200$
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
SVC Chaos kiinnostanut jo pitemmän aikaa, mutta ei tunnu mistään muualta saavan halvemmalla kuin Neo Storesta tai sitten en ole vain etsinyt oikeista paikoista.

Nykyään eBayssakin hinnat pyörivät lähempänä 200$

Juu, itselläkin on SVC AES-ostoslistalla. Ei se kaksinen peli ole ja PS2:lle sen saisi jollain vitosella, mutta jotenkin sen vain koen pakko-omistukseksi AES:llä. :loco:


Ennen kuin Neostore lakkasi näyttämästä varastosaldojaan, oli noita USA-versioita jotain toistasataa varastossa, eikä se luku siitä pahemmin tippunut tuolla hinnalla. Olen jo vähän aikaa odotellut että Shawn saisi tarpeekseen siitä kasasta pelejä ja laittaisi jotain kunnon alennusta peliin.
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
PS2:lle sen saisi jollain vitosella, mutta jotenkin sen vain koen pakko-omistukseksi AES:llä. :loco:


Ennen kuin Neostore lakkasi näyttämästä varastosaldojaan, oli noita USA-versioita jotain toistasataa varastossa, eikä se luku siitä pahemmin tippunut tuolla hinnalla. Olen jo vähän aikaa odotellut että Shawn saisi tarpeekseen siitä kasasta pelejä ja laittaisi jotain kunnon alennusta peliin.
Sama homma ton jutun kanssa, että on vain pakko saada AES:lle jos siihen on mahdollisuus. En ole enää ostanut mitään porttauksia 2D-mätöistä, kun tuon AES:n aikoinaan hankin. Kiltisti olen maksanut sen muutaman satasen enemmän muutamasta tappelupelistä. Onneksi en lähtenyt aikoinaan KoF:eja Dreamcastille keräämään. (MOTW löytyy jo kotikoneille mille se on julkaistu) :rolleyes:

Pitää varmaan myös odotella tuota hinnanpudotusta. Eiköhän kerätä pieni porukka kasaan, jos vaikka pientä ryhmäalennusta olisi luvassa? ;)
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Miten muuten on käynyt Neo Storen tilausten kanssa, eli ovatko ne joutuneet tulliin?
Olen tilannut AES-pelejä Neostoresta ainakin viisi kertaa, joista tulliin on päätynyt vain yksi tilaus.

Merkkaako Shawn siis alkuperäisen hinnan paketin kylkeen?
Neostoren verkkotilauslomake sisältää declared value -kohdan, jossa ostaja voi itse määritellä tilauksensa sisällön tullausarvon.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Sama homma ton jutun kanssa, että on vain pakko saada AES:lle jos siihen on mahdollisuus. En ole enää ostanut mitään porttauksia 2D-mätöistä, kun tuon AES:n aikoinaan hankin. Kiltisti olen maksanut sen muutaman satasen enemmän muutamasta tappelupelistä.

Juu, portteja ei tueta. Atomiswaven PS2-porttauksista pitää nyt varmaan hankkiutua eroon kun tuli sekin hommattua pitkän kuolaamisen jälkeen.

Onneksi en lähtenyt aikoinaan KoF:eja Dreamcastille keräämään. (MOTW löytyy jo kotikoneille mille se on julkaistu) :rolleyes:

MVS:lle olen pääasiassa Neo-Geon pelit ostellut, tosin sarjan parhaan olen pyrkinyt hankkimaan AES:lle. Esim. KoF 98, Real Bout 2, Last Blade 1, SSV Special. MVS:llä sitten olen harjoittanut keräilyä, sille löytyykin 8 täyttä KoF-kittiä, enää 2001 puuttuu täydestä sarjasta.

MOTW löytyy MVS:lle, mutta se kyllä on niin hyvä että se vain pitää saada molempina versioina. Se AES:n keltainen kansi vain on liian kaunis vastustettavaksi.


Minkä alueen pelejä AES:llä muuten keräät?

Pitää varmaan myös odotella tuota hinnanpudotusta. Eiköhän kerätä pieni porukka kasaan, jos vaikka pientä ryhmäalennusta olisi luvassa? ;)

Niin, kannattaahan sitä ainakin kysäistä saako alennusta jo kahdestakin. :)
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
Ennen kuin Neostore lakkasi näyttämästä varastosaldojaan, oli noita USA-versioita jotain toistasataa varastossa, eikä se luku siitä pahemmin tippunut tuolla hinnalla. Olen jo vähän aikaa odotellut että Shawn saisi tarpeekseen siitä kasasta pelejä ja laittaisi jotain kunnon alennusta peliin.
SVC Chaos maksoi ilmestyessään 335 dollaria, mutta sen hinta on laskenut jo 185 dollariin. Neostore ei ole laskenut AES-pelien hintoja pitkään aikaan, joten pelin hinta ei todennäköisesti laske enää kovinkaan paljon.
 

Sepeh

Crossed Swords Squire
Joined
Dec 25, 2005
Posts
187
Minkä alueen pelejä AES:llä muuten keräät?
NTSC-J. Mun koko pelikokoelmasta ei löydy lähes yhtään USA-peliä, paitsi muutamat J-RPG:t mitä ei Eurooppaan koskaan tuotu. Ainoastaan JAP & PAL -pelit.

Pyrin myös siihen, että nuo spinet täsmäävät hyllyssä. Lähinnä siis SNK:n logo pelikotelon spinen yläkulmassa.

Sekä tietysti tuo laajempi pelikirjasto on kattavampi japanilaisella puolella.
 
Last edited:

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
SVC Chaos maksoi ilmestyessään 335 dollaria, mutta sen hinta on laskenut jo 185 dollariin. Neostore ei ole laskenut AES-pelien hintoja pitkään aikaan, joten pelin hinta ei todennäköisesti laske enää kovinkaan paljon.

Jos jokin ei mene kaupaksi niin ei siinä kauppias katso että paljonko sitä jo ollaan tiputettu, vaan tiputetaan sitten vaan lisää että lähtee menemään kaupaksi. JAP versiot taisivat olla kelvanneet vähän paremmin joten niitä ei kasaksi asti Neostoressa varmaan ole, mutta en yllättyisi jos USA-versiot tuosta vielä joskus laskisivat vaikka 165 dollariin.
 
M

migdal

Guest
viimeiset 2kk:n ostokset mvs:lle samurai showdown 2, SVC Chaos, Metal Slug X, fatal fury 2. vuoden alusta tuli hankittua last blade 2 ja garou: mark of the wolves

metal slug 2:sta ettiny jonkin aikaa et sais kohtuu hintaan:)

olisiko kellään käyttöä mvs kof 98?
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Asiaa, uusi Suomijäbä!

Tervetuloa tänne äpäräjengiin :D
 

Akira_Tekagi

Kula's Candy
Joined
Sep 28, 2004
Posts
295
I've ordered Samurai Shodown (brand new English version) for my AES. SS2 has always been one of my favourite Neo Geo games, but somehow I've never played the original Samurai Shodown properly. It will be interesting to see how it compares to the other games in the SS series.
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
^Ihan turha vääntää tota enkkua, lukeeko razoola et.al tätä boordiakaan enää?
 

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
MVS:n King of Fighters 97 ja 2001 tuotiin tänään kotiovelle (Shock Boxit ehtikin jo tulla aiemmin Samurai Shodown V:n kanssa).
 

Noisepurge

New Challenger
Joined
Sep 15, 2008
Posts
61
Tuli oikea shopping spree tässä ennen joulua :P

Shock Troopers 1 & 2, Last Blade 2 sekä Samurai Shodown 4 MVS versioina :P

japaniversiota paitsi ykkös shokkitrooperit joka oli koreajulkaisu.

Ja on KOF98:lle käyttöä, pistä PM:ää
 
Top