Blondin
Krauser's Shoe Shiner

Salut a tous, je vous invite a visiter mon site sur la Néo
Je l'ai créé le 30 Spetembre, il s'est bien etoffé... voilà jetez y un oeil... C'est un site de passioné, entierement gratuit evidemment, avec des tests, comparatifs, articles, photos de collections, etc... D'ailleurs si vous avez vous meme une collection, n'hesitez pas à nous laisser quelques photos! ... a bientot!
Hi everyone, here i come to invite you for a tour of my Neo Geo website! It opened the 30th of September and it grown pretty well... Give it a shot! It's a fanboy site, full free of course, with reviews, comparative studies, articles, collection shoots... if you have one, please leave photos of your collection! See you
Je l'ai créé le 30 Spetembre, il s'est bien etoffé... voilà jetez y un oeil... C'est un site de passioné, entierement gratuit evidemment, avec des tests, comparatifs, articles, photos de collections, etc... D'ailleurs si vous avez vous meme une collection, n'hesitez pas à nous laisser quelques photos! ... a bientot!Hi everyone, here i come to invite you for a tour of my Neo Geo website! It opened the 30th of September and it grown pretty well... Give it a shot! It's a fanboy site, full free of course, with reviews, comparative studies, articles, collection shoots... if you have one, please leave photos of your collection! See you