Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

ZiEk

Stakes Winner
Ja op de neo zeker een van de slechtste, er is ook nix op de neo dat erop lijkt en ja natuurlijk zijn er slechtere spellen op andere apparaten. Maar op de neo denk ik dat zelfs paard racen meer fun is.

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Bedankt ziek,ik was bijna van plan om dit spel te kopen om het zelf te ondervinden.Maar het is blijkbaar een gegarandeerde waste of money dus?

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Ik heb 12 euro betaald, en het was een kleine waste of money. Onder geen beding zou ik veel meer betalen. De AES versie vaak verkoopt zich voor 100 euro op eBay, en het gewis is een grote waste of money ^^

Xtincthed

n00b
hey allemaal

nog een Nederlander erbij ;)
officieel nog geen Neo Geo eigenaar (op een pocket color na dan), maar ik ga in de kerstvakantie een 6-slots MVS aanschaffen

ben hier vooral om kennis op te doen qua games en prijzen.. moet nog beslissen met welke 6 titels ik mijn MVS wil opvullen (krijg er fatal fury en een voetbal spel bij, cart only)

momenteel denk ik aan Blazing star, soccer brawl, metal slug 3, neo bomberman.. liefst allemaal full kit.. of de portemonnee dat aan kan is de vraag ;)

hopelijk kan ik veel leren hier!

ZiEk

Stakes Winner
hey welkom, mijn eerste neo was ook een pocket lol jaren geleden toen snk vs capcom uitkwam. Moest die game gewoon spelen.

die games die je noemt zijn wel prijzig, behalve soccer brawl dan die is een classic.

Xtincthed

n00b
hey welkom, mijn eerste neo was ook een pocket lol jaren geleden toen snk vs capcom uitkwam. Moest die game gewoon spelen.

die games die je noemt zijn wel prijzig, behalve soccer brawl dan die is een classic.

aan wat voor prijzen zou ik moeten denken dan voor die games die ik noemde? full kit liefst

Xtincthed

n00b
heeft er iemand ervaring met het uit elkaar halen van een MVS cab?
ik wil hem graag op mijn kamer zetten.. maar ikv rees dat hij niet onbeschadigd de trap op komt..
ik heb hem nog niet, maar wilde vast kijken of zo'n ding te demonteren is, zodat ik hem boven weer in elkaar kan zetten

trailblazer800

New Challenger
ik wil hem graag op mijn kamer zetten.. maar ikv rees dat hij niet onbeschadigd de trap op komt..
ik heb hem nog niet, maar wilde vast kijken of zo'n ding te demonteren is, zodat ik hem boven weer in elkaar kan zetten

check www.nozomi.nl

alphagamer

Aero Fighters Flyboy

Candy cabs (egret, blast city etc.) kan je kompleet demonteren. Japanse trapgaten zijn ook klein :D

I and I

n00b
hey

wij zijn ook nederlandstalig (belgen)
we hebben (nog) geen neo geo maar wel een hoop andere games / consoles
welke neogeo zoude ons aanraden? (qua betaalbaarheid, speelbaarheid, gameaanbod, ...)

mvg

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
hallo zuiderbuur,als het om betaalbaarheid en speelbaarheid gaat is een Arcade cab met MVS board je beste optie.
Het spelen op een kast blijft toch geweldig en in vergelijking tot de AES is het heel erg betaalbaar.Voor een vergelijking van AES en MVS kun je hier kijken:
http://www.neo-geo.com/guides/menu.html
Neocd is nog goedkoper maar dan heb je dramatische laadtijden.
In Belgie zijn best wel vaak neogeo kasten te koop met een paar spellen voor redelijke prijzen.Gewoon af en toe op kapaza.be kijken.Een tijdje terug was er dezelfde kast als de mijne te koop voor nog geen €200,- met 6 games,was alleen in iets minder mooie staat als de mijne.Maar daar heb ik ook aanzienlijk meer voor betaald,mede door een paar duurdere spellen die ik erbij kreeg.Op de foto zie je mijn cab: de vlaggetjes en asbak horen er eigenlijk niet op.
DSC00450.jpg

Last edited:

I and I

n00b
hmz, tnx maar kasten gaan moeten wachten tot we een eigen huis hebben (huren voorlopig) wegens plaatsgebrek ^^
en van handhelds ed? waar zitten daar de beste opties ivm games/beschikbaarheid/betaalbaarheid?

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
hmz, tnx maar kasten gaan moeten wachten tot we een eigen huis hebben (huren voorlopig) wegens plaatsgebrek ^^
en van handhelds ed? waar zitten daar de beste opties ivm games/beschikbaarheid/betaalbaarheid?

Van de handhelds is het afhankelijk wat je leuk vind.
Als je geen ruimte hebt voor een kast is cmvs ook een optie,dit is een mvs moederbord die op de televisie gebruikt kan worden.

Electric Grave

So Many Posts
No Time
For Games.
15 Year Member
hallo zuiderbuur,als het om betaalbaarheid en speelbaarheid gaat is een Arcade cab met MVS board je beste optie.
Het spelen op een kast blijft toch geweldig en in vergelijking tot de AES is het heel erg betaalbaar.Voor een vergelijking van AES en MVS kun je hier kijken:
http://www.neo-geo.com/guides/menu.html
Neocd is nog goedkoper maar dan heb je dramatische laadtijden.
In Belgie zijn best wel vaak neogeo kasten te koop met een paar spellen voor redelijke prijzen.Gewoon af en toe op kapaza.be kijken.Een tijdje terug was er dezelfde kast als de mijne te koop voor nog geen €200,- met 6 games,was alleen in iets minder mooie staat als de mijne.Maar daar heb ik ook aanzienlijk meer voor betaald,mede door een paar duurdere spellen die ik erbij kreeg.Op de foto zie je mijn cab: de vlaggetjes en asbak horen er eigenlijk niet op.
DSC00450.jpg

I love this cab and it looks great with the generic MVS mini Marquees! Sorry to disrupt the language talk.

Xtincthed

n00b
volgende week dinsdag is de grote dag.. dan gaat de big ass woody twee trappen omhoog..
tenminste dat hoop ik :p

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
volgende week dinsdag is de grote dag.. dan gaat de big ass woody twee trappen omhoog..
tenminste dat hoop ik :p

niet zeuren,ik heb ooit noodgedwongen een simpsons cab moeten dragen met 3 man(inc. ikzelf.Ok was maar een trap,maar effe ter info: er zit een 29 inch monitor in zo'n ding en is voor 4 spelers.
Dat was echt een keer en nooit meer:D

I and I

n00b
zitten hier ook verzamelaars van andere consoles? of enkel neo geo? (en nog mensen uit belgie of enkel uit nederland?)

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
zitten hier ook verzamelaars van andere consoles? of enkel neo geo? (en nog mensen uit belgie of enkel uit nederland?)

Er zijn ook wel mensen uit belgie en de meeste spelen ook andere games maar het meeste neogeo en arcade.

wibraman

n00b
hey

wij zijn ook nederlandstalig (belgen)
we hebben (nog) geen neo geo maar wel een hoop andere games / consoles
welke neogeo zoude ons aanraden? (qua betaalbaarheid, speelbaarheid, gameaanbod, ...)

mvg

Wat nou I and I, misschien ook nog een Neo Geo erbij? En jullie hebben al zoveel haha.

Ik kan niet anders dan me bij Ratson aansluiten, een MVS is het meest betaalbare. Daarnaast speelt op een kast leuker (vind ik) dan op een tv.

ZiEk

Stakes Winner
AES en MVS de rest is niet echt goed, ik haat cds, dvds enz.

Het gaat om de chipz, sparen en geduld hebben helpt bij deze shizzle.

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Gegroet medelanders, hier nog een SNK fan! Ik hoop meer van jullie te lezen en horen.