hey welkom, mijn eerste neo was ook een pocket lol jaren geleden toen snk vs capcom uitkwam. Moest die game gewoon spelen.
die games die je noemt zijn wel prijzig, behalve soccer brawl dan die is een classic.
aan wat voor prijzen zou ik moeten denken dan voor die games die ik noemde? full kit liefst
heeft er iemand ervaring met het uit elkaar halen van een MVS cab?
ik wil hem graag op mijn kamer zetten.. maar ikv rees dat hij niet onbeschadigd de trap op komt..
ik heb hem nog niet, maar wilde vast kijken of zo'n ding te demonteren is, zodat ik hem boven weer in elkaar kan zetten
heeft er iemand ervaring met het uit elkaar halen van een MVS cab?
ik wil hem graag op mijn kamer zetten.. maar ikv rees dat hij niet onbeschadigd de trap op komt..
ik heb hem nog niet, maar wilde vast kijken of zo'n ding te demonteren is, zodat ik hem boven weer in elkaar kan zetten

hmz, tnx maar kasten gaan moeten wachten tot we een eigen huis hebben (huren voorlopig) wegens plaatsgebrek ^^
en van handhelds ed? waar zitten daar de beste opties ivm games/beschikbaarheid/betaalbaarheid?
hallo zuiderbuur,als het om betaalbaarheid en speelbaarheid gaat is een Arcade cab met MVS board je beste optie.
Het spelen op een kast blijft toch geweldig en in vergelijking tot de AES is het heel erg betaalbaar.Voor een vergelijking van AES en MVS kun je hier kijken:
http://www.neo-geo.com/guides/menu.html
Neocd is nog goedkoper maar dan heb je dramatische laadtijden.
In Belgie zijn best wel vaak neogeo kasten te koop met een paar spellen voor redelijke prijzen.Gewoon af en toe op kapaza.be kijken.Een tijdje terug was er dezelfde kast als de mijne te koop voor nog geen €200,- met 6 games,was alleen in iets minder mooie staat als de mijne.Maar daar heb ik ook aanzienlijk meer voor betaald,mede door een paar duurdere spellen die ik erbij kreeg.Op de foto zie je mijn cab: de vlaggetjes en asbak horen er eigenlijk niet op.
![]()
I love this cab and it looks great with the generic MVS mini Marquees! Sorry to disrupt the language talk.
volgende week dinsdag is de grote dag.. dan gaat de big ass woody twee trappen omhoog..
tenminste dat hoop ik![]()

zitten hier ook verzamelaars van andere consoles? of enkel neo geo? (en nog mensen uit belgie of enkel uit nederland?)
hey
wij zijn ook nederlandstalig (belgen)
we hebben (nog) geen neo geo maar wel een hoop andere games / consoles
welke neogeo zoude ons aanraden? (qua betaalbaarheid, speelbaarheid, gameaanbod, ...)
mvg