Fredscape
Loyal Neo-Disciple

Op www.nozomi.nl/forum gaat het ook goed met de Nederlandse arcade/hardcore gaming scene, meld je aan als je er nog niet bent geweest!
al jaren lid

Op www.nozomi.nl/forum gaat het ook goed met de Nederlandse arcade/hardcore gaming scene, meld je aan als je er nog niet bent geweest!

Btw. - gelukkige verjaardag, Fredscape!![]()
nou ik heb het ook niet gevierd hoor dus je hebt niks gemist hehehe
,ik bedoelde de verjaardagen hier op het forum.teach me dutch please
dank je viel ratson![]()
I wanna start with some basic things
Hello, good morning, good evening, good night, see you later.
This, that, those, these
Mine, yours, his, hers, ours, theirs
me, you, us, them
left, right, up, down
front, back
new, old.
Go, Stop
"how do you say.... in Dutch"
I think those would be a good start
I'm determinded to learn this language. I have so many friends that live in Holland and Belgium and those are the only ones who I can't talk to in their own language. We always have to use english. I really like dutch though. I understand it when it's spoken to me but I can never reply back! But with your help that could all change!
Ah wat een genot! nederlands en neo geo
Mensen, heeft er iemand een 1 of 2 slots neogeo moederbord voor mij te koop?
ik heb me rot gegoogled maar in NL zijn ze bijna niet te vinden.. heb al wat MVS carts maar het mobo wat ik wilde kopen uit belgie werd voor mijn neus weggekaapt...
Aangezien ik mortal kombat zat ben, wil ik wat vette neo geo spellen kunnen spelen....
Dus als iemand nog 1 te koop heeft, let me know!
(just kidding)Ik ben wel van plan om over een tijdje een kleine gamemeeting te houden met mogelijkheid tot overnachten.
Aight cool
thnx voor de info en keep me posted voor die gamemeeting! altijd lachen om een daggie te gamen.
kheb dragonfly gemaild, nog geen reactie, zal dat forum eens proberen, thnx
nu maar ff 2 nieuwe sticks regelen, de mijne is een btje lam door lompe gamers
wordt mooi puzzelen haha heb niet zo gek veel verstand van het fixen van kasten, maar schijnt niet zo moeilijk te zijn.
wish me luck kerl en spreek je