Help! Neo geo fans uit Nederland!

Ataner

n00b
Joined
Mar 27, 2004
Posts
17
Ik heb onlangs een gemodificeerde Neo Geo gekocht uit Australie maar deze geeft geen beeld en ook geen geluid! Nu ben ik op zoek naar iemand die mij met dit probleem kan helpen... Het kan misschien aan de adapter liggen want ik kan de Australische niet gebruiken... Heeft iemand suggesties? Of zou iemand een keer zo aardig willen zijn om er samen naar te kijken? Misschien dat ik bij iemand zijn adapter kan gebruiken om het te testen? Dan weet ik in ieder geval dat het iets met stroom te maken heeft.. Iedere hulp zou zeer op prijs gesteld worden! Help...
 

RCduck7

n00b
Joined
Feb 3, 2005
Posts
6
Ik zit zelf met gelijkaardig probleem. Moet een stepdown converter gebruiken maar moet uitpluizen welke geschikt is. Pas maar op met de stroom dat het niet explodeert jouw console.
 

Dragonfly

n00b
Joined
May 21, 2004
Posts
34
Ataner said:
Ik heb onlangs een gemodificeerde Neo Geo gekocht uit Australie maar deze geeft geen beeld en ook geen geluid! Nu ben ik op zoek naar iemand die mij met dit probleem kan helpen... Het kan misschien aan de adapter liggen want ik kan de Australische niet gebruiken... Heeft iemand suggesties? Of zou iemand een keer zo aardig willen zijn om er samen naar te kijken? Misschien dat ik bij iemand zijn adapter kan gebruiken om het te testen? Dan weet ik in ieder geval dat het iets met stroom te maken heeft.. Iedere hulp zou zeer op prijs gesteld worden! Help...


Hallo Ataner ,
Je kan altijd eens bij mij terecht als je wil , ben nogal op thuis met die Neo Geo`s,en kan je waarschijnlijk wel helpen :-)

Groeten Dragonfly .

Stuur een pm of mail rechtstreeks naar : spiders2003@hotmail.com
 

trebbor

n00b
Joined
Nov 1, 2004
Posts
12
heel vaag jah.... :/ nooit dus problemen mee gehad en heb me neo geo aes system al een dikke jaar al ga ik hem verkopen :D
 
Top