Suomalainen thread

Status
Not open for further replies.

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Suomalainen lanka

Mitä kaikkea Suomenmaasta löytyy? Kertokaa kaikki omista kokoelmistanne.

Itselläni on 6-slotin MVS kaappi kotona. Pelejä löytyy toistaiseksi Metal Slug, Metal Slug 2, King of Fighters '94 ja '95, Samurai Shodown II, Neo Turf Masters ja Puzzle Bobble 2.

Kaikki Suomalaiset esiin!
 
Last edited:

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
Neo kokoelmani,


Neo-Geo:

- Magician Lord
- Super Baseball 2020
- Fatal Fury Special
- King Of Fighters '95
- King Of Fighters '96
- SNK Vs Capcom Chaos

Neo-Geo CD:

- Samurai Showdown RPG
- King Of Fighters '96
- King Of Fighters '98
- King Of Fighters '99


+ oheiskamaa
 

kaos

I'm a stealthy Ghost-like pimp daddy bitch, yo!
Joined
Jan 23, 2003
Posts
3,966
PERRRRRKELE!!!!





:D
sorry guyZ to spam your thread
I've been living in Tampere for 2 months and that's the only finnish word I remember
sometimes I miss it

nice to meet you
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
SUOMI FINLAND PERKELE

meikkis on espoosta ja mulla on kotikone (ei cd)
ja jotain pelei Lb, SS 2-3, AOF3, Rb2...


näkyy....
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Terse,

Mulla on 4-slot JapCab 19" jonka kuva löytyypi hardämveeässästä.

Keräilen lähinnä kittejä ja tällä hetkellä niitä löytyy:

1. Puzzle De Pon
2. Neo Bomberman
3. Double Dragon
4. King Of The Monsters 2
5. 3 Count Bout
6. NeoGeo Cup 98
7. Karnov`s Revenge
8. Top Hunter
9. Metal Slug
10.King Of Fighters 95
11.World Heroes 2
12.Art Of Fighting
13.Art Of Fighting 2
14.Goal! Goal! Goal!
15.Samurai Shodown 3
16.Super Sidekicks, Ultimate 11
17.Super Sidekicks 3
18.Puzzle Bobble 2
19.Metal Slug 2
20.Super Sidekicks 2
21.Sengoku 3
22.Savage Reign
23.Metal Slug X
24.Spin Master
25.Samurai Shodown 2

Jos jollakin on kittejä myynnissä niin saa tarjota!

:buttrock: :buttrock: :buttrock:
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Nyt meitä on jo kokonaista 4 tässä threadissa. Montakohan lymyilee vielä jossain? Onko kellään mitään hajua montako AES konetta on suomenmaassa? Entä miten on MVS kaappien laita?

Itse ostin juuri Samurai Shodown III ja Metal Slug X uudet kitit. Ja tilasin juuri myös Arcadeshock.comista Metal Slug 4 ja 5 kitit.

:buttrock: :buttrock: :buttrock: :buttrock: :buttrock:

Ostatteko omia kamojanne aina ulkomailta, vai onko teillä joitain suomen kontakteja? Itse olen väleissä realgames.org miehen kanssa. Kannattaa tsekata, vaikka sen nettisivut ei olekaan pelien osalta ajan tasalla tällä hetkellä. Mitä muita myyjiä suomesta löytyy?
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Jep, Georg on reilu kauppamies, itsekin olen häneltä suurimman osan hankkinut.
Tietty Ebaystäkin on jotain tullut hommattua.
MS 4 ja 5 pitää vielä kyllä itsekin hankkia. Kolmonenkin vielä puuttuu. :oh_no:
 
Last edited:

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Oli pakko hiukan kurittaa pankkitiliä kun pelkäsin, että ne Metal Slug vitoset loppuu kohta. Meinaan, että Neostoresta ne jo loppuivat, noustuaan 199:stä 219:ään. Mä tein varauksen arcadeshock.comiin ennen kuin ne nosti omia hintojaan, ja sain sen vielä vanhaan 199 hintaan. Ja toisin kuin neostoressa, niillä oli mukana iso markiisi. Ja Metal Slug 4 oli pakko ostaa samalla, kun sitä myytiin hintaan 179, mukana iso markiisi. Kuukausi sitten täällä foorumeissa myytiin samainen kitti hintaan 250!

Sitten multakin puuttuu enää kolmonen. Säästetään paras viimeiseksi. :glee:

Ja vaikka mun kukkaro nyt itkeekin, ajattelin että ostetaan nyt noi molemmat pois, kun nyt kaupasta turvallisesti saa. Vielä ei ole yhtään bootleggia tullut ostettua, mutta Metal Slug 5 kanssa se olisi enemmän kuin todennäköistä. Niitä ei aitoja eBayssa liikukaan.

Ja mitä Georgiin tulee, mistä se taikoo niitä kittejään? Ja onko se ystävällisyyttä vai tietämättömyyttä, kun se myi mulle täysin mintin Puzzle Bobble 2 kitin hintaan 100€? Siitä sais täällä silmänräpäyksessä ainakin kaksi hunttia.
 
Last edited:

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Mun mielestä hän hankkii niitä kittejä ainakin Italiasta.

Ystävällisyyttä tai ei, Georg on asiallinen kauppakumppani ja tietää kyllä mihin hintaan noita myydään. Itsekin hankin iskemättömän PB2:en Jorilta.

Suomen markkinat ovat kuitenkin aina hyvin suppeat ja hinnat sen mukaiset.
Näähän tuppaa täällä maksamaan aivan älyttömiä hintoja puhumattakaan jostain ebaystä.
Neo on mun mielestä saamassa (tai saanut) liian "elitistisen" maineen pelikoneena just näiden törkyhintojen vuoksi. Noh, se on vaan mun mielipide.... :annoyed:

Heh, mukavaa että joku toinenkin härmäläinen arvostaa neo kittejä! :buttrock:
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
No, kyllä Neo on musta nimen "elitistinen" ansainnut. Tosin sehän on vaan positiivista, ainakin sisältäpäin katseltuna.

Mutta ei ne pelit niin kalliita ole, varsinkin jos hankkii vain MVS irtokasetteja. Jos haluaa täysiä kittejä tai AES Euro Kizunan joutuu maksamaan enemmän.

Joo, kyllä Georg on hyvä äijä. Ja vaikka Suomessa toki on eri hintataso, ja tämän paikan price guidet onkin yläkanttiin, kyllä mä silti väitän, ettei hän aivan ajan tasalla ole. Mutta tuskinpa Georg tappiolla myy ja me ostetaan meille hyvällä hinnalla. Eli kaikki on tyytyväisiä. :D
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Muutkin vain mukaan keskusteluun. Tony N? Late?

Entä mitä muuta pelailette tai keräilette kuin Neoa?

Itseltä löytyy MVS kaapin lisäksi:

NES
SNES
N64
GameCube

Game Boy
Game Boy Color
Game Boy Advance
Virtual Boy

Mega Drive
Saturn
Dreamcast

Xbox

ja noin 140 maailman parasta peliä. Mutta monta on vielä hakusessakin...

Jos joku ihmettelee, niin ei, en omista PlayStationia tai PS2:ta. Mutta omistan silti esim. kaikki Final Fantasyt. Nintendolle ja Sonylle. En vain ole vielä ehtinyt pelaamaan kuin Nintendo koneilla ilmestyneitä. Kyllä kai sekin vehje viimeistään Metal Gear Solid 3:n ja Gradius V:n takia pitää ostaa.
 

viaton

Neo Geo Cup '98
Joined
Jan 5, 2003
Posts
162
Löytyypi mm.

Nintendo Game & Watch 47/59 + muita handheldejä ja rakkineita
Gamecube
Xbox
C64
C128
C128D
SX64
C64 GameSystem
Vectrex US ja EURO
NeoGeo AES
Atari 2600
Atari 2600 jr.
Atari 7800
Amiga CD32 + SX1

Varmaan jotain vielä on, en nyt muista.

Satoja pelejä mainituille laitteille...
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
Neon lisäksi Löytyy

NES
SNES
Saturn
GameCube

sekä tietenkin jonkun verran pelejä.


Nintendon kamaa tulee hankittua nyky konsoleista ja peleistä :buttrock:
Dreamcast pitäisi myös onkia jostain uutena..
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Tony_N said:
Nintendon kamaa tulee hankittua nyky konsoleista ja peleistä :buttrock:

:buttrock:

Tony_N said:
Dreamcast pitäisi myös onkia jostain uutena..

Mä hankin oman DC:ni vuosi sitten, ja olin aivan äimistynyt siitä. Onhan se kuitenkin jo tätä sukupolvea. Todella hyvä ja monipuolinen laite. Sulla on vielä kissanpäivät edessä, kunhan saat hankittua Shenmue 1 ja 2:n ja REZin.

Soul Calibur 2 sulla jo tietenkin on Cubelle, mutta yksinpeli on taistelupeliksi todella mannaa, joten suosittelen myös ykkösosan ostamista DC:lle. Skies of Arcadia kannattaa DC:n sijasta hankkia GameCubelle, jos sitä ei vielä ole.

Ja tiesitkö, että DC:n Phantasy Star Online pyörii vielä Euroopassa? Ja kaiken kukkuraksi, se on ilmainen!
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
Soul Calibur 2 sulla jo tietenkin on Cubelle, mutta yksinpeli on taistelupeliksi todella mannaa, joten suosittelen myös ykkösosan ostamista DC:lle. Skies of Arcadia kannattaa DC:n sijasta hankkia GameCubelle, jos sitä ei vielä ole.

Totta, Soul Calibur 2 mulla on, olen DC:llä pelannut Soul Calibur ykköstä ja se on myös todella hyvä.
Skies Of Arcadia Legends on aivan pakko hankinta jos jollain ei sitä vielä ole, yksi parhaista RPGistä koskaan!! Itse asiassa hankin jopa SOA Limited Boxin DC:lle vaikka en omista DC:tä :glee:


Ja tiesitkö, että DC:n Phantasy Star Online pyörii vielä Euroopassa? Ja kaiken kukkuraksi, se on ilmainen!

Eikös se DC:n laajakaista adapteri ole aika harvinainen?
Tai jos modeemilla pelaa, niin eikös siitä jonkunlainen maksu kuitenkin tule?
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Tony_N said:
Eikös se DC:n laajakaista adapteri ole aika harvinainen?
Tai jos modeemilla pelaa, niin eikös siitä jonkunlainen maksu kuitenkin tule?

Onhan se laajakaista harvinainen. Mutta ei modeemista muuta tule kuin puhelinlaskut. "Ilmaisella" tarkoitin sitä, että GameCubella ja Xboxilla PSO lystistä joutuu maksamaan extraa. Se tulee siis jopa Xbox liven normaalilaskujen lisäksi.

Muita hyviä DC pelejä: Jet Set Radio, House of the Dead 2, Virta Fighter 3 tb, Resident Evil: Code Veronica... Tuo jälkimmäisenä mainittu on itse asiassa parhaimmillaan Dreamcastilla, sillä se hyödyntää sitä ohjaimeen tulevaa VMU ruutua ehkä DC:n peleistä parhaiten: Siinä on sun elektrokardiogrammi (eli elämä). Eli ei tartte koko ajan availla pauseruutua. :glee:

Joo Arcadia on todellinen mestariteos. Mä rakastan niitä hahmoja, leiritulien ääressä istumista, aavalla taivaalla seilaamista... Nautittavia on myös ilmataistelut. Siinä on aika eeppinen tunnelma, kun joku iso mörkö kuolee tunnin väännön jälkeen! Ja sen Title musiikki on yksi parhaista ääniraidoista mitä videopeleissä on kuultu.
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
finngamer said:
Joo Arcadia on todellinen mestariteos. Mä rakastan niitä hahmoja, leiritulien ääressä istumista, aavalla taivaalla seilaamista... Nautittavia on myös ilmataistelut. Siinä on aika eeppinen tunnelma, kun joku iso mörkö kuolee tunnin väännön jälkeen! Ja sen Title musiikki on yksi parhaista ääniraidoista mitä videopeleissä on kuultu.

Sama täällä, Arcadiassa on aivan mahtava tunnelma ja fiilis sekä se soundtrack on tottakai myös mestariteos.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Tony_N said:
Dreamcast pitäisi myös onkia jostain uutena..

Hmm... Mä itse asiassa tiedän yhden liikkeen, missä on vielä ylähyllyllä Dreamcast pölyttymässä. Se on siis laatikossa, ihan uusi ja mintti.

Eli jos se on ratkaiseva tekijä, että koneen on oltava uusi, niin voisin hommata tämän sinulle. Tunnen myös hiukan sen kaupan pitäjää, ja luulen, että pystyisin puhumaan hinnan sopivan alas. Mutta paljonko haluisit maksimissaan maksaa?
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
finngamer said:
Hmm... Mä itse asiassa tiedän yhden liikkeen, missä on vielä ylähyllyllä Dreamcast pölyttymässä. Se on siis laatikossa, ihan uusi ja mintti.

Eli jos se on ratkaiseva tekijä, että koneen on oltava uusi, niin voisin hommata tämän sinulle. Tunnen myös hiukan sen kaupan pitäjää, ja luulen, että pystyisin puhumaan hinnan sopivan alas. Mutta paljonko haluisit maksimissaan maksaa?

Hmm en oikeen osaa sanoa paljonko voisin maksimissaan maksaa, paljonko se kauppias siitä pyytäisi sinun kautta?

Pistä PM tai jotain kun tiedät, niin katellaan.

Kiitos :)
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Ok. Siinä voi pari viikkoa mennä, ennen kuin saan tän DC asian selvitettyä. Se ihan eri paikkakunnalla, mutta käyn siellä kyllä säännöllisesti. Ilmoittelen sitten.

Mutta sinä aikana, meidän kolmenhan pitäisi laittaa viisaat päämme yhteen ja järjestää kunnon peli-ilta. Neoa ja kaikkea muutakin. Miltä kuulostaa?

Minä asun Espoossa, viattoman kotipaikkana lukee Helsinki. Entäs sinä, Tony? Oletko lähimailla?
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
finngamer said:
Mutta sinä aikana, meidän kolmenhan pitäisi laittaa viisaat päämme yhteen ja järjestää kunnon peli-ilta. Neoa ja kaikkea muutakin. Miltä kuulostaa?

Minä asun Espoossa, viattoman kotipaikkana lukee Helsinki. Entäs sinä, Tony? Oletko lähimailla?

Ihan hyvältähän tommonen peli-ilta kuulostaa.

Itse asun Helsingissä.
 

finngamer

Big Bang Pro Wrestler
Joined
Feb 24, 2004
Posts
884
Mitä mieltä viaton on?

Muuten, Tony N, mitä erikoisjuttuja siinä sun SOA limited boxissa oikein on?
 
Status
Not open for further replies.
Top