En dansk tråd

Juggernaut

Tarma's Gun Polisher
Joined
May 11, 2004
Posts
109
Det lyder fedt med det kabinet. Mit ønske er et Egret II, men det må vente indtil finanserne er større.
I øvrigt afholder jeg konsoltræf et par gange om året hvor der kommer 20-30 dedikerede gamere. Det kunne måske være en ide at komme med?
 

MrRobotFactory

Kuroko's Training Dummy
Joined
Sep 17, 2013
Posts
78
Det lyder fedt med det kabinet. Mit ønske er et Egret II, men det må vente indtil finanserne er større.
I øvrigt afholder jeg konsoltræf et par gange om året hvor der kommer 20-30 dedikerede gamere. Det kunne måske være en ide at komme med?

Nøj ja, et Egret II kunne være fedt. Det kabinet jeg nu har er de gamle Compu-Game fra 90'erne med et 4-slots board - det vækker minder fra barndom på de forskellige grillbarer, Tivoli og Bakken. Ja vil da helt sikkert gerne deltage til det konsoltræf. Meld gerne tilbage når du har en dato.
 

Juggernaut

Tarma's Gun Polisher
Joined
May 11, 2004
Posts
109
Jeg skal nok prøve at huske dig. Vi har snakket en gang i marts, men intet er sikkert. Mit mobil er 22766149. Så kan du pinge mig hvis ikke du hører noget. Eller bare hvis du ønsker detaljer omkring træffet.
 

MrRobotFactory

Kuroko's Training Dummy
Joined
Sep 17, 2013
Posts
78
Jeg skal nok prøve at huske dig. Vi har snakket en gang i marts, men intet er sikkert. Mit mobil er 22766149. Så kan du pinge mig hvis ikke du hører noget. Eller bare hvis du ønsker detaljer omkring træffet.

Ok helt sikkert :)
 

Adooration

n00b
Joined
Jul 8, 2014
Posts
11
Dette er det nærmeste jeg kom en norsk tråd.

Norsk fyr på 28 har ENDELIG oppfylt barndomsdrømmen og har skaffet seg en Neo Geo AES som venter på meg hjemme. Det er 7 spill tilsammen (Fatal Fury 2, Fatal Fury Special, Samurai Spirit, Art of Fighting, Magician Lord, Sengoku og World Heroes 2) og to Arcade Joysticks.

Jeg tar gjerne imot tips og råd angående min nye Neo Geo; Hvor er det bra å kjøpe spill, trengs det minnekort, er det andre ting jeg bør vite?

Gleder meg til å komme hjem fra ferie for å koble opp min NeoGeo
 

CMS

Previously A04_msh.
Joined
Aug 15, 2006
Posts
222
Dette er det nærmeste jeg kom en norsk tråd.

Norsk fyr på 28 har ENDELIG oppfylt barndomsdrømmen og har skaffet seg en Neo Geo AES som venter på meg hjemme. Det er 7 spill tilsammen (Fatal Fury 2, Fatal Fury Special, Samurai Spirit, Art of Fighting, Magician Lord, Sengoku og World Heroes 2) og to Arcade Joysticks.

Jeg tar gjerne imot tips og råd angående min nye Neo Geo; Hvor er det bra å kjøpe spill, trengs det minnekort, er det andre ting jeg bør vite?

Gleder meg til å komme hjem fra ferie for å koble opp min NeoGeo

Hej! Du har ju en svensk tråd också ;) Mitt tips är att skaffa senaste universe bios och minneskort. Tusen gånger roligare/mer kul att spela när high scoren sparas!
 

Adooration

n00b
Joined
Jul 8, 2014
Posts
11
Hei! Stemmer at jeg så en svensk tråd også, hoppa bare på den danske av en eller annen rar grunn.
Høres kanskje helt idiotisk ut, menh hvordan skaffer jeg en universe bios? Minnekort er bestilt, forøvrig
 

CMS

Previously A04_msh.
Joined
Aug 15, 2006
Posts
222
Hei! Stemmer at jeg så en svensk tråd også, hoppa bare på den danske av en eller annen rar grunn.
Høres kanskje helt idiotisk ut, menh hvordan skaffer jeg en universe bios? Minnekort er bestilt, forøvrig

Här finns all info: http://unibios.free.fr/
Tror man kan behöva lite lödnings-skills om man ska sätta dit det själv. Om du inte har det finns länkar till företag som kan göra det åt dig :)
 
Top