Neo Nederland

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hello, can somebody tell me where to get an AES Neo somewhere in Holland???? I need one......now!!!!!!! AAAAAk
ETc, but seriously...
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Serieus, ik ben dringend op zoek naar een Jap of US AES systeem. Weet jij nog een winkeltje ergens in Adam? MVS is niet zo moeilijk te vinden hier maar AES....oh boy een ander verhaal!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
AES is hier niet te vinden, heb ooit een SS2 cart bij Future Zone is Rdam gezien, maar that's it.

Voor een AES zul je toch echt moeten gaan importeren uit US of Japan.

Voor $200 ben je klaar, maar dan komen de games nog hehehe.
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Satoshi? Betrouwbaar en goed?
In principe maakt het me niet zoveel uit als de NEO het maar doet!
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
dat lijkt me wel ja dattie het doet..... misschien is een optie om even gezellig in het selling forum te kijken? of je plaatst een poost in het wanted forum....

of je bezoekt de Neo-Store?
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
AES systemen zijn wel te vinden, alleen natuurlijk niet nieuw. Ik heb gisteren een 2e hands Japanse AES gekocht met een spel. Ik loop al heel wat jaren mee in de gaming scene in Nederland en weet mijn weg wel te vinden als ik iets nodig heb.

Wat heb je precies over voor zo´n systeem?
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Nou, een paar honderd eurootjes, maar dit hangt wel natuurlijk af van kwaliteit etc. buttrock En ik heb er al een gehad, maar die is kaputt. Als je een adresje weet, laat even horen waar. Eindhoven? Lekker dichtbij!

buttrock
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Dat is dus een beetje het probleem... . De systemen worden met de maand duurder. Ik ook heb er ooit 1 gehad en heb hem weer doorverkocht (achteraf tot mijn spijt). Reken er niet op dat je bij een winkel onder de 500 euro klaar bent voor een systeem + memorycard + spel.

Je moet je ´voor een paar honderd eurootjes´ meer richten op de particulier markt. Kijk eens op marktplaats.nl of e-bay. Dan loop je natuurlijk wel het risico dat wat je krijgt niet aan je verwachtingen voldoet...
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hoi Ralf
Ja, ik heb eens eventjes Ebay gecheckt en ik heb wel een aantal leuke AES-sen gezien. En een bod gedaan, maar ja, we zien wel. En dan die games he? Er is veel troep daarbuiten. Kopieen etc. Afwachten, ik laat jullie wel weten wat er gebeurt.

Later
buttrock
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hoi, Ik heb een leuk Systeempje op de kop getikt. Svideo output, bios debug chip, en bijna Mint versie...en boxed! Prijs? 300 Euro, zonder ook maar een spel. Maar dan heb je ook iets haha
 
Top