Uhm.... Swedish...maybe....?

J_Hendrix

Mr. Big's Thug
Joined
Aug 14, 2003
Posts
202
IMHO STFU and Totaly agree blahblah
shut up, good for you guys. I don´t care, wzwzw bevis and butthead..HAHAHAHHA..wait a minute spock
 

rhiohki

Dodgeball Yakuza
Joined
Apr 29, 2003
Posts
636
J_Hendrix:
IMHO STFU and Totaly agree blahblah
shut up, good for you guys. I don´t care, wzwzw bevis and butthead..HAHAHAHHA..wait a minute spock
I told you to STFU
 

rhiohki

Dodgeball Yakuza
Joined
Apr 29, 2003
Posts
636
J_Hendrix:
rhiohki:
J_Hendrix:
IMHO STFU and Totaly agree blahblah
shut up, good for you guys. I don´t care, wzwzw bevis and butthead..HAHAHAHHA..wait a minute spock
I told you to STFU
STFU??
who is that girl in your sig. Her real birth name that is. What's her contact information? She looks like she could be in a gang bang
 

MrLonghair

Morden's Lackey
Joined
Jul 27, 2003
Posts
350
J_Hendrix, AES eller MVS eller på väg att börja samla?

Välkommen för övrigt, och nej vi har inte sett till någon SNK vs Capcom maskin här ännu ;P
 

J_Hendrix

Mr. Big's Thug
Joined
Aug 14, 2003
Posts
202
MrLonghair:
J_Hendrix, AES eller MVS eller på väg att börja samla?

Välkommen för övrigt, och nej vi har inte sett till någon SNK vs Capcom maskin här ännu ;P
känner du nån som har MOTW i sverige, Isåfall jag köper den. Synd, jag hoppas SVC kommer till sverige oh_no
 

MrLonghair

Morden's Lackey
Joined
Jul 27, 2003
Posts
350
Njae. Kikade på AT precis och enda som finns är en inte-ofta-inloggad snubbe som säljer MVS kitet för 1500 pix
 

Fluff_Daddy

Galford's Armourer
Joined
May 18, 2003
Posts
459
Okej, 1500 är svindyrt. Köp det hellre i en Japandeal (häng mycket på AT.net så förstår du vad det är). Jag skaffade mitt så. Betalade 250 för det.
 

DaveGeorge

NEST Puppet
Joined
Sep 24, 2003
Posts
173
Hej!

Oxå Svensk som det kanske hörs/syns...Halmstad närmare bestämt...

Äger ingen Neo, men älskat SNK ända sen jag spelade Fatal Fury 2 i Ullared i början på 90'talet :)
 
Top