Uhm.... Swedish...maybe....?

Atro

Who?,
20 Year Member
Joined
Jan 30, 2002
Posts
9,209
Haku:
Any swedish people here? :rolleyes:
YO! Greetings from Portugal :D

Yes, we have some swedish buddies. Just a shame they are not very much online too often. :(

They are really cool, such as Harry_hazard wich is from Sweden and also one of the greatest members of these boards.

Enjoy your stay! buttrock
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
I'm not swedish but I'm finnish :)
And it's only like 80Km between where you are and where I am if you are in Tallinn.

<small>[ April 17, 2003, 09:50 AM: Message edited by: Tony_N ]</small>
 

Atro

Who?,
20 Year Member
Joined
Jan 30, 2002
Posts
9,209
Mr. Wizard:
The sweds make some beautiful weemen.
Sure! That is one of the most undoubtfull facts I ever read on these boards ! :D
 

Robi15

,
20 Year Member
Joined
Aug 17, 2000
Posts
876
Tony_N:
I'm not swedish but I'm finnish :)
And it's only like 80Km between where you are and where I am if you are in Tallinn.
So u are in Tallinn?? That's in Estonia! I'm born there dude :-D
But grown up in Sweden. Hejjhopp pillesnopp. Coolt med svenska neo fans :-D Vad e det för prylar ni sitter på? Själv rattar jag en 6 slot orginal cab som jag hittade i stockholm..
 

Tony_N

Astra Superstar
Joined
Nov 28, 2002
Posts
650
Robi15:
Tony_N:
I'm not swedish but I'm finnish :)
And it's only like 80Km between where you are and where I am if you are in Tallinn.
So u are in Tallinn?? That's in Estonia! I'm born there dude :-D
But grown up in Sweden. Hejjhopp pillesnopp. Coolt med svenska neo fans :-D Vad e det för prylar ni sitter på? Själv rattar jag en 6 slot orginal cab som jag hittade i stockholm..
No, I'm in Helsinki.
I was referring to the distance between Tallinn and Helsinki :)
 

Pingu

Hardened Shock Trooper
Joined
May 27, 2003
Posts
444
Kanske borde tippsa om <a href="http://www.arkadtorget.net" target="_blank">www.arkadtorget.net</a> ett svenskt arkadspelssammlar comunity. Riktigt trevligt ställe med en massa trevliga medlemmar som inte bara snackar skit om varandra och desutom gör en massa samköp och förhandlar fram olika affärer med arkadspel. En riksförening för arkadspelare är också på gång där just nu. ^^
 

MrLonghair

Morden's Lackey
Joined
Jul 27, 2003
Posts
350
Numera arkad-fattiga Västerås här.

(LaserDome bytte ut sina arkadspel mot ett nätcafe, konkurs ett kvartal senare, "I TOLD YOU SO!")
 

MrLonghair

Morden's Lackey
Joined
Jul 27, 2003
Posts
350
Har någon av er sett ett SNK VS Capcom åtminstonde i Skandinavien?

Jag har sedan tidigt 2002 arbetat då och då på något jag kallade SAD - Swedish Arcades Databse men det ligger på is pga inte mycket tid eller bidrag, vad sägs om liknande för NeoGeo kabinett?

<small>[ July 29, 2003, 11:41 AM: Message edited by: MrLonghair ]</small>
 

SiegfriedFM

Geese's Thug
Joined
Dec 20, 2002
Posts
271
Svensk här. Köpte min AES i julas och har nu fem spel: Last Blade, SS2, Real Bout Special, KoF98 och KoF95. Ska köpa SvC och kanske SS0 framöver, lägger undan skatteåterbäringen.

Vill också gärna veta om SvC dyker upp i närheten. Allt inom femhundra kronors reseavstånd är ju värt.

Nån som bor i närheten av Skellefteå (över sommaren) eller Örebro (resten av året)?
 

MrLonghair

Morden's Lackey
Joined
Jul 27, 2003
Posts
350
Det bor ett antal arkadsamlare i Örebro, ingen riktig Neo fan där, själv Västerås en timme därifrån.

*edit: lagade signatur igen, kthxbai*

<small>[ July 29, 2003, 12:49 PM: Message edited by: MrLonghair ]</small>
 
Top