Neo Geo Collectie te koop

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Voor alle Nederlanders die nog op zoek zijn naar een "starterspakket" Neo Geo AES. Kijk naar de volgende link op marktplaats:

<a href="http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=software&u=spellen&ID=45396" target="_blank">http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=software&u=spellen&ID=45396</a>

Ik ben niet van plan spellen los te verkopen, dus het is alles of niets!!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Waarom verkoop je heel je collectie ?

Ben gewoon benieuwd naar hoe iemand zo ver kan komen :) En volgens mij heb je het spul nog niet zo lang in huis ?

Denk trouwens dat je prijs wel heel erg hoog ligt, zou leuk zijn als je het ervoor kwijt kunt, maar dat moet dan wel aan iemand zijn die er weinig kijk op heeft. (Of zijn het EURO/US carts ?)

Verder mogen deze posts hier niet staan, dus ik hoop voor je dat er geen nederlands lezen mod ronddwaalt hier :)

Laar het ff weten of je reacties krijgt, ben wel benieuwd.
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Ik ben inderdaad nog geen halfjaartje bezig om mijn Neo hobby weer op te pakken. Het was een oude liefde die weer even aangewakkerd werd door het Artikel in de EDGE.

Helaas moet ik concluderen dat het me minder boeit dan verwacht.

Prijs te hoog?? Je moet niet vergeten dat je als Nederlander/Europeaan je blauw betaalt aan shipping. Die heb er natuurlijk wel bijgerekend.

Ik sta echter open voor suggesties. Wat is voor het bovenstaande dan wel een redelijke prijs? drool
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
De advertentie is weg, kun je me eventjes vertellen wat je precies allemaal hebt? Ik zou het graag van je overnemen als het titels zijn die ik niet heb....
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
De Advertentie is inderdaad weggehaald. Ik heb alles opgebroken, dus alle spelln zijn nu ook los te verkrijgen.

Zoek op marktplaats.nl op Neo Geo en als plaats Eindhoven. Je krijgt zo een overzcht met wat ik aanbied!!!

Happy Hunting
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Ralf, nog bedankt voor de NEO en KOF98 !!!!
Groet :D
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Cheers!!

Hoop dat alles bevalt.

Als ik nog iets voor je kan dan doen dan hoor ik het wel.
 

Sander

n00b
Joined
Apr 11, 2003
Posts
7
Ik wil niet spammen, maar misschien vinden jullie het interesant dat er nu ook een Nederlandse arcade site geopend is. Althans, geupdate. Sinds kort is Insert Coin weer actief en het loopt al best aardig. Het is niet bedoelt als alternatief voor dit forum, maar wel de moeite waard om regelmatig te bekijken denk ik zo. Zie mijn sig voor het adres.

tnx!
 
Top