Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
voorlopig zit het er niet in dat er nieuwe games gaan komen, zal het met mijn 25 moeten doen aangezien ik gaat verhuizen.

tijd dat ik eens die miljoen win :)

<small>[ September 07, 2003, 03:30 PM: Message edited by: Fredscape ]</small>
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
@legGionellz,

Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt, voordat mensen echt jaloers op mij kunnen zijn.

Helaas geen Rage of Dragons of een MatriMelee voor mij. Ik had de eindprijs wel voor over, maar zoals altijd "aan het einde van het geld, is nog een stuk maand over".

Last Blade is nu hopelijk al voor mij pending, dus als die goed bevalt wordt Last Blade 2 wel mijn volgende target. Ik moet wel bij zeggen dat shipping van deze leuke carts vanuit US een stuk hoger uitvallen dan shipping vanuit JP. Aangezien ik eigenlijk maar geinteresseerd ben in JP titels, komt dat dan mooi uit. Het vervelende vaak is dat JP sellers moeite hebben om de staat van de games goed te omschrijven, de US Sellers beschrijven het vaak wel accuraat.

@Dreamer,
Jij gaat ook de goede kant op. :)

@Fredscape,
Ach, we moeten allemaal maar een miljoen winnen. Echter ik denk dat ik dat bedrag zo weer heb uitgegeven aan deze hobby. ;P
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
@Fredscape,
Ach, we moeten allemaal maar een miljoen winnen. Echter ik denk dat ik dat bedrag zo weer heb uitgegeven aan deze hobby. ;P
denk dat er met een miljoen wel een hoop carts komen te staan ja :)

damn dat zou relaxed zijn maar dat zou dan ook mijn nieuwe auto, mijn nieuwe huis, mijn nieuwe......

ik zoek een lotery met meer winkans op meer dan een miljoen :)
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hi Guys,

Ik ga al mijn spul verkopen; als jullie geinteresseerd zijn, dan kunnen jullie kijken bij het Neo Selling Forum. Alles in een keer tegen een redelijk milde prijs. Ik verkoop niets los. Ik geef er de voorkeur aan om alles aan iemand uit Nederland te verkopen, dan is het minder gedoe met de verkoop.

Ik ga op wereldreis en hoewel ik nu al weet dat ik de Neo ga missen, is deze ervaring me toch net iets dierbaarder... boohoo.

Dus, laat maar weten als iemand geinteresseerd is...
Groeten,
G
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Op wereldreis....toe maar.

Ik zou dan een neo pocket collectie aanleggen altijd makkelijk voor onderweg :)
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Wow, een wereldreis is natuurlijk iets om een keer meegemaakt te hebben en dat kost inderdaad wat centjes. Dus dan moet je soms wat dingen verkopen om aan money te komen.

Ik heb even je topic bekeken en een aantal items hebben meer mijn interesse dan andere. Zowiezo probeer ik alleen voor NM/M JP AES te gaan en om dan "alles" over te kopen (waar ik momenteel financieel toch niet in staat ben want dit gaat wel honderdern eurie kosten) om dan weer deels door te verkopen is ook iets waar veel tijd en energie in gaat zitten.

Anyways, for the record,
* JP AES Mark Of the Wolves! Excellent-near Mint condition.
* JP AES Metal Slug 3; mint/new.
* JP KOF 98; Near-Mint condition w/ detailed move book

hebben wel mijn interesse, zeker als ik weet waar de kleine mankementjes zijn bij Mark of the Wolves en KoF 98.
 

deathknight

Zero's Tailor
Joined
Mar 22, 2003
Posts
570
hmmm van vinden jullie allemaal van dit "nieuwe'' forum?? veel mensen lijken erop te bitchen lol:buttrock:
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hi,


Beetje funky dit nieuwe forum, niet? Beetje wennen...

Weet iemand wat dit Stakes Winner icoontje hier naast mijn naam wil zeggen. Levenslang alle maanden een nieuwe game, of gewoon en hoop BS?
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Gaston said:
Hi,


Beetje funky dit nieuwe forum, niet? Beetje wennen...

Weet iemand wat dit Stakes Winner icoontje hier naast mijn naam wil zeggen. Levenslang alle maanden een nieuwe game, of gewoon en hoop BS?

Stakes winner?? ik zie geen icoon of ik moet even mijn opties aanpassen :) Wel lachen dat ze het oude systeem met rankings weer terug hebben...

OP zich is het wel lekker die nieuwe ubb versie van het board aangezien er wat meer opties opzitten maar de layout is redelijk kut of gewoon heel erg wennen, ik kom in ieder geval straks weer langs de 500 posts aangezien er spontaan 60 ofzo zijn verwenen, al mijn nuttige bijdragen verdwenen in het niets, boehoe snif snik...


ik ga maar weer ees verder kijken wat er niet klopt :)
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Volgens mij ben ik ook een aantal post kwijt. Niet dat ik mij daar nu druk over maak. Al die mensen die allen posten om postcount op te krikken heb ik nooit echt gesnapt.

Het nieuwe forum is wel even wennen, maar ach ... over een week zal ik niet anders denken dat dat deze versie altijd heeft bestaan.

On topic, heb ik van mijn matey vernomen dat Last Blade JP AES is binnengekomen. :)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Last blade is echt een moddervette game, heb hem zelf niet maar heb bij legionellz thuis al wat rondjes mogen spelen en was onder de indruk van de gameplay special moves en powermoves..... staat zeker op mijn verlanglijst!
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Ik zie dat het Stakes Winner icoon er niet meer is. Misschien hadden ze wat beter moeten testen voordat ze live gingen. Maar goed, all for the good of the game...
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
eindelijk mn RGB kabel voor de Neo Geo binnengekregen ^^

Nu nog een andere TV....
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Ik wacht op me shock boxes.... al te lang, ik wil ze hebben!!! opschieten met die dingen!!!
 

chohan

Pao Pao Cafe Waiter
Joined
Sep 18, 2000
Posts
1,784
zijn dat nieuwe shock boxes of die van een half jaar geleden?

Zoekt iemand nog een Gamepark 32 met ingebouwd licht, alle nodige programma's + dungeons and dragons gedownload?? Ik wil die van mij misschien verkopen. Hij is zo goed als nieuw.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
nee dat zijn de nieuwe :) ik kan niet wachten om ze te zien zal ik je zeggen ze schijnen nog beter te zijn dan de vorige. Kan me niet echt voorstellen maar ik wacht gedudig af hoe groot het pakket is dat ik binnen krijg (heb er namelijk 20 besteld :))
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
shocks.bmp




JAAAA grote doos met shocks!!!!

happy happy joy joy!!!
 

chohan

Pao Pao Cafe Waiter
Joined
Sep 18, 2000
Posts
1,784
heh, ik ben achter een mvs aan weer. Dat heeft je zeker een hoop shipping gekost :eek:
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
50 dollar..... wel flink maar zeker de moeite waard, al mijn games zo in een mooi doosje :)

staat ook gewoon zwaar gaaf in de kast
 

schmeetz

n00b
Joined
May 15, 2003
Posts
6
En nog eentje erbij. Hee mensen. Ik heb laatst een MVS cab gekocht met wat spellen en zit dus nu middenin de carts. Ook ik erger me aan de overdreven Nederlandse mentaliteit, en ik dacht hier wel wat mensen tegen te komen die anders zaken doen. Voila. Anyways, nice to meet ya.

Hebben jullie die Shock Boxen al besteld? Ik wilde er eigenlijk ook wel 10 hebben ofzo...en ik wil ook een candy cab, maar die zijn toch helemaal onbetaalbaar of hoe zie ik dat?

Heeft iemand van jullie nog MVS spellen te ruil of te koop trouwens? Ik heb er nog een aantal over en ik wil wel wat verloop in mn games :)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Nou welkom dan maar op dit allesomvattende forum :)

Zoals je kan zien heb ik 20 shocks besteld bij de 10 die ik er al eerder had, dus nu mooi 30 cases staan en ben er erg blij mee moet ik zeggen, helaas geen spellen meer te koop of te ruil. Alles wat ik had is al weg, misschien dat 1 van de andere heren nog wat dubbel heeft?
Maar heb je nog iets leuks in de aanbieding dan? interesse is er altijd wel, geld is een ander verhaal :)

Candys zijn inderdaad duur geloof dat je zo 800 uuro kwijt bent maar op zich is het het wel waard na wat ik bij netaxe thuis heb gezien !

enfin, we hopen nog wat vaker van je te horen!
 

schmeetz

n00b
Joined
May 15, 2003
Posts
6
Oh, 800 euro maar? :help: da's goed te doen.

Ik heb zelf nog wat dingen over zoals Andro Dunos, Spin Master, Robo Army, en wat dingetjes als 8man en Super Spy. Niks heel wereldschokkends, maar wel een paar goede spellen. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Allemaal los trouwens.

Maar nogmaals hallo, en ik laat me wel zien :buttrock:
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Aha, nog een nieuweling erbij ^^

Ik ben nu bezig met Art of Fighting 2...vette game.

De volgende aankoop wordt The Last Blade voor de AES...maar nog even wat geld wegleggen...ACK
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
last blade is echt een vette game, die staat zeker nog op mijn lijstje

@schmeetz : wat zijn de prijzen voor je carts? misschien heb ik nog een paar losse uuroos :)
 
Last edited:

roker

DOOM
20 Year Member
Joined
Apr 12, 2003
Posts
18,883
Ik spreek geen Nederlands. Waar de coffee shop?

Ik kijk voor de Rokerij aan de liedesplien.

Ik maak grappen.

I used to live in the Netherlands as part of an exchange program. I ended up exchanging too many marijuana joints.

Any I have a lot of respect for the Netherlands and I'm going back to Amersterdam someday.

I had no idea there was a Neo Geo scene there.

I'm weed free these days.
 
Top