Page 68 of 69 FirstFirst ... 1858646566676869 LastLast
Results 1,676 to 1,700 of 1704

Thread: Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Timid Neo Newbie

Haha, inderdaad, ik word te groot voor Nederland en dacht mijn sterallures de kans te geven om internationaal te gaan

Hoe is het met jou eigenlijk Gideon, al een tijd niet meer in NL voorbij zien komen op het forum?

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Quote Originally Posted by Sphere View Post
    Haha, inderdaad, ik word te groot voor Nederland en dacht mijn sterallures de kans te geven om internationaal te gaan

Hoe is het met jou eigenlijk Gideon, al een tijd niet meer in NL voorbij zien komen op het forum?
    Het gaat op zich goed maar door crisis bijna alles moeten verkopen, alle arcade in ieder geval. Gaat nog een jaartje of twee drie kosten voor ik er helemaal uit ben. Vandaar wat minder actief....
    Quote Originally Posted by Bobak View Post
    Could somebody in Belgium walk over to the fence and yell at Ratson to come back here?
    Quote Originally Posted by Doctor Shroom View Post
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.
    Welcome to the neo geo scene!

Timid Neo Newbie

Dat zuigt man. Niet leuk. Laat maar weten als ik iets kan betekenen om je aan een arcade"fix" te helpen

Maar in ieder geval goed om te horen dat het goed met je gaat.

Hoe is het forum hier eigenlijk? Beetje te doen? Overigens merk ik dat ik niets kan posten, is dat een kwestie van genoeg deelnemen aan gesprekken en dat je dan automatisch autorisatie krijgt? Of moet ik daarvoor een admin inschakelen?

Robert Garcia's Butler
    Setherial's Avatar

Het forum is leuk. Welkom!
    Quote Originally Posted by MKL View Post
    The doll fucker is a case in point: can you imagine someone like that in Italy? I find it easier to imagine a gay unicorn doing cartwheels in my living room.

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Dat zuigt man. Niet leuk. Laat maar weten als ik iets kan betekenen om je aan een arcade"fix" te helpen

Maar in ieder geval goed om te horen dat het goed met je gaat.

Hoe is het forum hier eigenlijk? Beetje te doen? Overigens merk ik dat ik niets kan posten, is dat een kwestie van genoeg deelnemen aan gesprekken en dat je dan automatisch autorisatie krijgt? Of moet ik daarvoor een admin inschakelen?
    Het kan er hier best hard aan toe gaan, vooral als je nieuw bent. Je krijgt inderdaad wat meer opties als je actief deelneemt. De marketplace kun je ook nog niet aan deelnemen.
    Ik zou zeggen kijk rustig rond, stel je desnoods voor in het: you found out you can't post new thread, topic.
    Zeggen dat je mij kent scheelt al een hoop. En indien nodig kan ik wel een goed woordje bij een mod doen voor je
    Could somebody in Belgium walk over to the fence and yell at Ratson to come back here?
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

Timid Neo Newbie

Haha okay dan, ik ben benieuwd! Ik zal mij binnenkort eens voorstellen inderdaad. Dan kan ik alvast proeven hoe het ontvangst hier is

Kyo's Flame
    ResO's Avatar

Quote Originally Posted by fatson View Post
    Seriously? Were you born in the USA or in the Netherlands?
    Born in the US of A.

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Quote Originally Posted by ResO View Post
    Born in the US of A.
    Ok, you have dutch parents then? Do you speak any dutch besides the usual cursewords? Just curious...
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Haha okay dan, ik ben benieuwd! Ik zal mij binnenkort eens voorstellen inderdaad. Dan kan ik alvast proeven hoe het ontvangst hier is
    Check de war room maar eens, dan weet je een beetje wat je te wachten kan staan, lol.
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

Robert Garcia's Butler
    Setherial's Avatar

WAR ROOM!
    Quote Originally Posted by MKL View Post
    The doll fucker is a case in point: can you imagine someone like that in Italy? I find it easier to imagine a gay unicorn doing cartwheels in my living room.

Kyo's Flame
    ResO's Avatar

Ok, you have dutch parents then? Do you speak any dutch besides the usual cursewords? Just curious...
    Kan ik alle dingen een prostituee meestal zegt.

Nah, I'm clueless. Some gestures are international.
    Last edited by ResO; 02-17-2016 at 06:16 PM.

Timid Neo Newbie

Tja... ziet er inderdaad gezellig uit daaroh

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Tja... ziet er inderdaad gezellig uit daaroh
    Hahaha, je hebt wel een moment uitgekozen. Eens in de zoveel tijd verandert het thema in iets geks naar aanleiding van god weet wat. Nu dus: Candiru-Land
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

Kyo's Flame
    ResO's Avatar

Ik hou van transseksuele Vandellia candiru land.

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Quote Originally Posted by ResO View Post
    Ik hou van transseksuele Vandellia candiru land.
    Lol, you're a funny girl, Res
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

Pao Pao cafe VIP
    Caprica Orange's Avatar

Hahaha, je hebt wel een moment uitgekozen. Eens in de zoveel tijd verandert het thema in iets geks naar aanleiding van god weet wat. Nu dus: Candiru-Land
    De kleuren tot daar aan toe, maar als ze nou ff die 2 plaatjes veranderen kan ik op het werk ook nog eens rond spieken

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Quote Originally Posted by Caprica Orange View Post
    De kleuren tot daar aan toe, maar als ze nou ff die 2 plaatjes veranderen kan ik op het werk ook nog eens rond spieken
    The warroom is zowiezo russian roulette op het werk
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

Pao Pao cafe VIP
    Caprica Orange's Avatar

Hahaha ja daar zeg je wat!

Lazy SNK Employee

Wat is jullie ervaring met invoerrechten? Ik importeer meestal uit de EU(vooral mediterraanse gebieden) maar vaak importeer ik ook van verder buiten. Japanse pakketen hoef ik bijna nooit invoerrechten voor te betalen ook al is het veel waard(goede verkopers die het versturen als gift/lage waarde en douane die het grootendeels negeert) maar voor Chinese en Amerikaanse pakketen krijg ik bijna altijd een dikke rekening, zelfs als de verkoper het markeert als gift. Vooral met Amerikaanse pakketen is dit een probleem omdat de verzendkosten al torenhoog zijn...

Paris-Dakar Rally Driver
    Dakar 2003
    Marcooled_79's Avatar

Quote Originally Posted by Ray View Post
    Wat is jullie ervaring met invoerrechten? Ik importeer meestal uit de EU(vooral mediterraanse gebieden) maar vaak importeer ik ook van verder buiten. Japanse pakketen hoef ik bijna nooit invoerrechten voor te betalen ook al is het veel waard(goede verkopers die het versturen als gift/lage waarde en douane die het grootendeels negeert) maar voor Chinese en Amerikaanse pakketen krijg ik bijna altijd een dikke rekening, zelfs als de verkoper het markeert als gift. Vooral met Amerikaanse pakketen is dit een probleem omdat de verzendkosten al torenhoog zijn...
    Late reactie...nogal inactief geweest door privégedoe.

Is nogal hit & miss bij mij, maar ik heb wel het idee dat als ze me eenmaal in het vizier hebben, dat ik dan iedere keer invoerrechten mag aftikken bij de postbode. Effe een paar weken niks doen en dan gaat het weer een tijdje goed. Ik probeer iig zo min mogelijk te dokken, fiscus naait ons al genoeg

Cheng's Errand Boy
    Tech&Music's Avatar

Weer een Nederlander erbij
    Een beetje een newb als het gaat om Neo Geo. Heb wel eens in Drouwenerzand (voor wie dat kent) Puzzle Bobble op een echte Grote Rooie cab gespeeld, kan me herinneren dat dat echt een leuk spel was, en ik er flink wat euros doorheen heb gegooid :P
    Helaas zijn de MVS cab en de twee pinball machines die ze een paar jaar geleden hadden in hun kleine "arcade" ('t was maar een kleine vierkante ruimte naast het restaurant met een aantal automaten) er niet meer, m'n zus was er vorig jaar geweest en er waren toen alleen nog maar Sega Rally-achtige machines. Nog eens uit nieuwsgierigheid gemaild of ze nog wisten wat er mee gebeurd was, maar helaas wisten ze niet waar deze waren en waren ze waarschijnlijk al verkocht/ingeruild (zou me niet verbazen als het in ruil was voor die race spellen). Jammer, maar goed, Neo Geo kun je zelf ook naar huis halen
    Heb op eBay een defecte Neo Geo CD en defecte Neo Geo MVS gekocht. Neo Geo CD geeft geen beeld, maar op YouTube een filmpje gezien waarin het probleem zo verholpen was. Of een defecte Sony video decoder IC, of ergens een defecte inductor. 't Zou lullig zijn als dat beide niet het geval bij mij zou zijn, maar ik ga er maar niet vanuit :P Zitten alleen geen kabels of controllers bij. Goed, een controller kan ik ook met een beetje knutselen zelf in elkaar zetten met de juiste onderdelen (nog steeds goedkoper dan een echte), DC adapter heb ik al gevonden in de buurt (zo'n eentje van een HP CD-Writer, het enige andere apparaat wat dat stekkertje gebruikt) voor een vijfje, en een RGB kabel kan later nog wel (voor m'n Sony PVM).
    De 1-slot MVS die ik heb gekocht heeft een Z80 error, maar op de foto's is geen roest te zien, dus hopelijk een feit van Z80 eruit, IC voetje vastmaken en nieuwe Z80(A) erin. Ik wil dan zo'n Photoplay 2000 machine (of die andere blauwe Photoplay die dezelfde vorm heeft) kopen, en die strippen voor alleen de kast en monitor. Paar gaten erin voor besturing, coinslot verplaatsen, kast verven, nieuwe marquee, etc., om zo veel mogelijk op een echte Grote Rooie te lijken. Lijkt me wel een leuk projectje, zodra ik wat meer spaarcenten heb! Leuk om te zien dat dit forum ook een Nederlandse ruimte heeft, 't is altijd leuk om land- en lotgenoten te vinden
    Ik hang hier nog wel wat rond, denk dat dat wel goed moet komen

Paris-Dakar Rally Driver
    Dakar 2003
    Marcooled_79's Avatar

Welkom!

. Retrosplash's Avatar

Hi allemaal !

Hierbij wil ik mij even voorstellen, Retrosplash !!
    Omgeving Flevoland.

Verzamelaar van retro/modern consoles en games, maar als ik zou moeten kiezen dan krijgt retro absoluut de voorkeur.

Trotse eigenaar van een PVM(3)B&O,nes,snes,n64,gamecube,wii u,3ds, ps1,ps2,ps3.

Hobby: ahhahaha

lord of the coffee shop.
    fatson's Avatar

Welkom in het gekkenhuis
    Games you can't play.
    Rugs you can't walk on.

Timid Neo Newbie

Ik moet toch nog even mijn postcount bumpen, kan iemand mij daarom vertellen waar ik het beste mijn arcade kaart van Arcade Universe het beste kan spammen hier op het forum?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)