Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Nogmaals over die worldbytes ,wat een zak stront zeg !!!!
heeft een tijdje geleden op van alles van me geboden op marktplaats .dus ik ga akoord laat ie me zitten met alles en laat niets meer horen ,nu bied ik net op een van zijn VEEEEEEEELLLLLLL te duren conversion games (crap dus)en ja hoor direct :wille jij ophalen of moete ik verzenden ,nou fok jij vuile fokker tis dat jullie nogmaals weten wat een lul het is :very_ang:\


Btw peace iedereen hier :snack::)

Helemaal mee eens, die gast is een ramp voor eerlijke verzamelaars.
Hij drijft met zijn gedrag de prijzen op.
Als jij iets verkoopt wat hij ook heeft, ben je gewoon de sjaak.
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Hahaha ok dan, ik zal mijn ogen houden in ieder geval. Heb geen zin om genaaid te worden als ik wat koop.
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Misschien moeten we hem een keertje gaan opzoeken. Hehehe....

goed plan al zen shit meenemen en verdelen over de trouwe nederlandse neo geo forum gasten hiero

heb er nog ruzie mee gehad btw hij wilde mijn amiga 1200 helemaal compleet met de hele zooi derbij ram en cpu en stuff ,ruilen tegen 1 of 2 van zen el cheapo maar toch veel te dure neo games ,wat een MONGOOL zeg!!!!
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Ja man effe de hoolie uithangen, maskers op handschoenen aan en gaan met die banaan, hahaha.
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Ja man effe de hoolie uithangen, maskers op handschoenen aan en gaan met die banaan, hahaha.

Als we nou afspreken, nep bid wars op zijn marktplaats te doen.
Hij helemaal happy, maar niemand die wat koopt. :mr_t:
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,092
Als we nou afspreken, nep bid wars op zijn marktplaats te doen.
Hij helemaal happy, maar niemand die wat koopt. :mr_t:

Daar hebben we hem wel het hardste mee. Als we tegelijkertijd
zoveel mogelijk van zijn MP usernames achterhalen dan kunnen we de gamescene waarschuwen door oproepen aan iedereen om deze namen op MP te vermijden, negeren dan wel terroriseren.
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Ik ben down met jullie idee, let me know what to do and I will follow!
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
ik heb wel intresse in de geweldig goedkope ahum BLAZINGSTAR conversie dus nep van hem !!!!!


mhwaaa 300 valt wel mee om flink geript te worden denk dat ik eens ga bieden nou vooruit ik bied gelijk 300

dus onder naam : i'm rich zodat jullie dat weten hahahahahah
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
ik heb wel intresse in de geweldig goedkope ahum BLAZINGSTAR conversie dus nep van hem !!!!!


mhwaaa 300 valt wel mee om flink geript te worden denk dat ik eens ga bieden nou vooruit ik bied gelijk 300

dus onder naam : i'm rich zodat jullie dat weten hahahahahah

ZO DIE STAAT !!!!! wat zal die happy wezen hahahahahaha vuiler focker
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Hey mensen, ik ben nieuw op dit forum. Heb sinds kort een omgebouwde MVS kast tot console gekocht met een paar games, zeer tevreden ermee. Eindelijk, heeft een tijdje geduurd maar heb er eentje kunnen kopen. :glee:

sorry gast btw welcome man !!!!!
:snack::snack::snack:
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Thanks gozer! Iemand een link van zijn advertenties? Ga ik ook eens bieden hehe.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Daar hebben we hem wel het hardste mee. Als we tegelijkertijd
zoveel mogelijk van zijn MP usernames achterhalen dan kunnen we de gamescene waarschuwen door oproepen aan iedereen om deze namen op MP te vermijden, negeren dan wel terroriseren.
Ik doe mee!
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Ik leef nog mensen! Het is even tijd voor tentamens, dan ben ik weer beschikbaar!
 
Top