Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Jongens is die gozer (worldbytes) gestoord ofzo met zen mp. prijzen wat een focker zeg :mad::mad::mad:

Hij opereert onder vele namen maar is makkelijk herkenbaar aan zijn spelling. Avoid at all cost!
 
Last edited:

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Hij opereert onder vele namen maar is makkelijk herkenbaar aan zijn spelling. Avoid at all cost!
10/4 I will thnx voor the advice:D
Zie nu ook dat ie op mp. van alles qwa games bied. Hij is nu vlak bij mij ca 5 km sega games aant proberen te kopen voor een appel en een ei die die uiteraard voor een dikke prijs probeert andere aan te smeren

hij mag ze van mij in zen kale reet stoppen al zen Neo geo games ,ik stel neo zeer op prijs maar dit soort mongolen verneuken het voor de rest :very_ang:

nouja voor de rest peace amigos met mij gaat alles goed hoop met jullie neo brothers ook !!!
over and out 4 now
 
Joined
May 6, 2010
Posts
21
het klote dervan is dat die soort gasten altijd een arme ziel weten te vinden om op te lichten, helemaal de nieuwe game collectors.
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
@Mawa_nl
Hoi, wij hadden elkaar gesproken over die games op marktplaats.
Dan weet je ook wie ik hier ben :)
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Jongens ik heb even een eerlijk ( prijzings ) advies nodig voor de volgende 3 games.

Alle 3 AES alle 3 even uitgaan van goede normale staat.
Thrash Rally JAP,
KoF 2000 JAP,
KoF 2001 JAP,

Ik hoor de meningen wel.
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Zo, da's lang geleden. Zie dat het hier nog steeds in leven is. Awesome.

Neo-Geo is de shit!
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Zo blast from the past, harde kern nog steeds aanwezig zie ik :D
 

trailblazer800

New Challenger
Joined
Dec 30, 2008
Posts
56
Jongens ik heb even een eerlijk ( prijzings ) advies nodig voor de volgende 3 games.

Alle 3 AES alle 3 even uitgaan van goede normale staat.
Thrash Rally JAP,
KoF 2000 JAP,
KoF 2001 JAP,

Ik hoor de meningen wel.

250 euro totaal zou ik zeggen. 50 -100 - 100

-
 

mawa_nl

Kuroko's Training Dummy
Joined
Mar 9, 2010
Posts
71
Gaan er nog mensen naar de retrobeurs in apeldoorn morgen

Ik zal zelf aanwezig zijn met neo geo aes spellen :) voor leuke prijzen
 
Joined
Feb 20, 2011
Posts
1
Een nederlander hier zonder een Neo Geo MVS... maar wel een Raijin Sigma Supergun :D Ben voornamelijk op zoek naar belt scrollers (of beat'em ups), zoek op het moment naar Zero Team (liefst suicided, zodat ik hem permanent kan fixen).
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Naomi Candy Cab in het wild gespot! In Den Haag op de schoolstraat zag ik KOF2002 in het wild! In de winkel tegenover de Gameshop.
De linkser joystick is wel kapot, maar dat is voor onze reperateurs geen probleem toch?

http://www.gameshop.nl/
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Nogmaals over die worldbytes ,wat een zak stront zeg !!!!
heeft een tijdje geleden op van alles van me geboden op marktplaats .dus ik ga akoord laat ie me zitten met alles en laat niets meer horen ,nu bied ik net op een van zijn VEEEEEEEELLLLLLL te duren conversion games (crap dus)en ja hoor direct :wille jij ophalen of moete ik verzenden ,nou fok jij vuile fokker tis dat jullie nogmaals weten wat een lul het is :very_ang:\


Btw peace iedereen hier :snack::)
 
Last edited:

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
En Gelukkig ook wat goed nieuws .Heb een hyper neo geo 64 gekocht met wat games de fighting versie met rev.2
Samurai shodown 2
fatal fury
Buriki one (erg GaaF)
beetje wennen dat 3d gebeuren maar leuk als afwisseling op men al zo kleine collectie ;)
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Hey mensen, ik ben nieuw op dit forum. Heb sinds kort een omgebouwde MVS kast tot console gekocht met een paar games, zeer tevreden ermee. Eindelijk, heeft een tijdje geduurd maar heb er eentje kunnen kopen. :glee:
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Hey mensen, ik ben nieuw op dit forum. Heb sinds kort een omgebouwde MVS kast tot console gekocht met een paar games, zeer tevreden ermee. Eindelijk, heeft een tijdje geduurd maar heb er eentje kunnen kopen. :glee:

Welkom! :)
 
Top