Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

aria

Former Moderator
Joined
Dec 4, 1977
Posts
39,546
Bobak likes this

Now that I think about it... perhaps we should just start deleting random posts in Dutch, just to shake things up.

Or maybe we should start google-translating and replacing the texts of those random posts into another language entirely... like Dutch to Greek and Hindi:

Τώρα θέσεις μου διαγράφεται; τι είναι αυτό το φόρουμ;


δημοσιεύσεις μου φαίνεται το ήμισυ του χρόνου, και αν εμφανίζονται τώρα φαίνεται ότι μπορούν να διαγραφούν;

कि इतने गुस्से में लग रहा है और नहीं है सुनना सबसे खेल की अनुमति है यदि वे 10 साल या पुराने हैं.
मैं multicarts के साथ लोगों के खिलाफ कुछ भी नहीं है, लेकिन रोना बीमार के बारे में था: मुझे मिल गया यह सिर्फ परीक्षण के लिए. बकवास! वहाँ आप MAME के लिए है.
अगर किसी को सिर्फ ईमानदार हो और कहते हैं कि पैसा 150 वह काफी अच्छी तरह से खेला जाता है संभवतः glitches, ठीक भी शामिल है. लेकिन उन सब बहाने समझाने के लिए कि तुम क्यों कुछ लोगों को मैं साधारण से हूँ के इस तरह के एक गाड़ी है. अगर आप दूसरों को क्या लगता है कि मुझे लगता है यह वाकई दुख की बात है, मैं मूल के एक आदमी हूँ, लेकिन समझते हैं कि लोगों को यह बहुत महंगा है और 150-1 एक सस्ता लेकिन बजाने विकल्प के रूप में पा सकते हैं की वजह से कुछ हो पाता है.
एक मूल MS1 JAP या संयुक्त राज्य अमेरिका के लिए यह वास्तव में अच्छा करने के लिए पूछने के लिए जगह है. यहाँ कई विशेषज्ञों, जो एक काले और सफेद तस्वीर के लिए एक रूपांतरण पहचान है

OMG חברים הבינלאומי שלנו עושים היטב שוב אומר :lol::lol:

http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=219257

Dia duit Smidge,

Déanann muid bhfuil uathoibrithe anti-spam, phost scuaine go snags foirmeacha agus uaireanta post ag baill íseal-phost go dtí glanta (a bhfuil rialta). Sin an fáth a bhfuil tú go tobann seacht post i ndiaidh a chéile :p
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Gaat lekker zo he hahahaah
Posten lukt weer niet.

EDIT nu weer wel... echt een vaag forum, 6 maal scheepsrecht.

Het is 1 AES, op 2 verschillende TV's.

Wat ik probeerde uit te leggen is:

PS1 met tulip en NTSC, op beide TV's zwart / wit.
PS1 met scart RGB op beide TV's in kleur.
AES met tulip en NTSC op eerste TV in kleur op tweede TV in zwart /wit.

Dus ik vraag me af of de AES een apart soort NTSC signaal gebruikt welke anders is dan bv een PS1. Omdat de eerste TV eigenlijk ook geen kleur zou moeten geven.
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Now that I think about it... perhaps we should just start deleting random posts in Dutch, just to shake things up.

Or maybe we should start google-translating and replacing the texts of those random posts into another language entirely... like Dutch to Greek and Hindi:

Yes lets do so :lol:
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
De tv ondersteund met tulip geen rgb dus zwart wit beeld
vandaar ook dat de rgb kabels scart zijn


Posten lukt weer niet.

EDIT nu weer wel... echt een vaag forum, 6 maal scheepsrecht.

Het is 1 AES, op 2 verschillende TV's.

Wat ik probeerde uit te leggen is:

PS1 met tulip en NTSC, op beide TV's zwart / wit.
PS1 met scart RGB op beide TV's in kleur.
AES met tulip en NTSC op eerste TV in kleur op tweede TV in zwart /wit.

Dus ik vraag me af of de AES een apart soort NTSC signaal gebruikt welke anders is dan bv een PS1. Omdat de eerste TV eigenlijk ook geen kleur zou moeten geven.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Mijn posts verschijnen de helft van de tijd niet, en als ze verschijnen blijkt nu dat ze soms gedelete worden?

Welcome to the Drama! is alles wat ik je kan zeggen maar hoe raar en gek het hier soms ook is, het is nog steeds de beste plek voor neogeo info. Dat van je posts wel en niet verschijnen gaat vanzelf over. Het is al heel wat dat je pm kunt versturen en ontvangen.
Bobak is de administrator hier maar hij en de andere mods nemen het hier niet al te serieus tot een bepaalde hoogte. Die lat ligt overigens best hoog.
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
De tv ondersteund met tulip geen rgb dus zwart wit beeld
vandaar ook dat de rgb kabels scart zijn

Ok dus de eene TV maakt van het Tulip signaal een RGB signaal of zo? maar waarom doet die dat dan niet bij een PS1? Daar lukt het alleen met een scart kabel.

Maar goed, als ik straks die MVS van ratson over de provincie grens heb gesmokkeld, hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken. ;)
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Aangezien het een 6 slot is moet ik even een lijstje maken welke games ik er in wil hebben, even een brainstorm sessie met feedback graag :help:

1. King of Fighters 97
2. King of Fighters 98
3. Samurai Shodown 1
4. Metal Slug 1
5. Neo Drift Out
6. Art of Fighting 2

Alternatieven:
Neo Bomberman
Thrash Rally
Garou Mark of the Wolves
Art of Fighting 3

Of een spel wat ik nog helemaal niet ken?

Please help :tickled:
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
1 KOF 98
2 Metal Slug
3 Neo Bomberman
4 Garou: MOTW
5 Samurai Showdown 2
6 KOF 97

En gooi AOF2 eruit man. Je gaat het toch niet kunnen uitspelen!
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Aangezien het een 6 slot is moet ik even een lijstje maken welke games ik er in wil hebben, even een brainstorm sessie met feedback graag :help:

1. King of Fighters 97
2. King of Fighters 98
3. Samurai Shodown 1
4. Metal Slug 1
5. Neo Drift Out
6. Art of Fighting 2

Alternatieven:
Neo Bomberman
Thrash Rally
Garou Mark of the Wolves
Art of Fighting 3

Of een spel wat ik nog helemaal niet ken?

Please help :tickled:

Thrash Rally zit erbij en AoF moet je idd uit je hoofd zetten. Dat spel is zo goed als onspeelbaar. Alle tegenstanders moeten op een specifieke manier gekilled worden anders kom je zeer snel aan je einde, niet leuk en zeker niet de moeite waard.
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Art of Fighting 3, dan maar? Ik moet zeggen dat ik deel 2 toch altijd wel leuk vond met 2 player. Je kon iemand echt blauw slaan.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Art of Fighting 3, dan maar? Ik moet zeggen dat ik deel 2 toch altijd wel leuk vond met 2 player. Je kon iemand echt blauw slaan.

Voor 2 players is het wel een leuke game maar niet tegen de computer zogezegd:D
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Tegen de computer? Dat kan aan je eigen vaardigheden liggen. Als ik tegen de computer speel, is er altijd sprake van pwnage. Mja, meestal ben ik degene die gepwnd wordt.

Fatal Fury Special is ook erg moeilijk of ligt het aan mij?
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Tegen de computer? Dat kan aan je eigen vaardigheden liggen. Als ik tegen de computer speel, is er altijd sprake van pwnage. Mja, meestal ben ik degene die gepwnd wordt.

Fatal Fury Special is ook erg moeilijk of ligt het aan mij?

nee dat ligt niet aan jou ,ben ook altijd de lul na 2,3 characters
heb laatst eindelijk world heroes 2 uitgespeeld
 
Last edited:

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Tegen de computer? Dat kan aan je eigen vaardigheden liggen. Als ik tegen de computer speel, is er altijd sprake van pwnage. Mja, meestal ben ik degene die gepwnd wordt.

Fatal Fury Special is ook erg moeilijk of ligt het aan mij?

AoF2 is gewoon over the top moeilijk op de verkeerde manier
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
In AoF2 kwam ik meestal bij de 3e zonder continues te gebruiken.
Terwijl ik Art of Fighting 3 dan in vergelijking best wel makkelijk vond.
Nam 1975 is in mijn herhinnering ook erg moeilijk.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
De moderators zijn wel kankerlijers zeg
*Eens zien hoelang dat blijft staan.
 
Top