Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Is er trouwens nog iemand geinteresseert in shock boxes?

Ik heb er zowieso nog wel 10 nodig maar dan hou ik er 10 over aanegzien het minimum dit keer 20 is. en 150 euro heb ik ff niet liggen denk ik voor 20 stuks....

pm of mail me ff als je interesse hebt
 

deathknight

Zero's Tailor
Joined
Mar 22, 2003
Posts
570
Fredscape:
Je kan ook een cabinet kopen voor weinig geld tegenwoordig dan heb je in ieder geval vaak al 2 games om mee te beginnen en goedkopere carts te kopen in de toekomst.

Een AES staat gewoon garant voor een hoop uitgaven, vraag maar aan Legionellz die weet er alles van met zijn verzameling :)
probleem 2, ik heb geen ruimte voor een cabinet... als je controller goed werkt, koop ik m misschien wel.. teminste, als ik dan een mvs heb (neem niet aan dat die met een controller komt)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Nee die komen niet met een controller nee, je moet dan wel je mvs board ombouwen zodat je hem stand alone kan gebruiken maar dat is zeker wle een optie zeker daar de losse mvs boards redelijk te betalen zijn.
Als je daar wat meer info over wilt moet je netaxe ff vragen die heeft ervaring met het ombouwen van die boards.

Maar als je die eenmaal omgebouwd hebt dan kun je inderdaad heel makkelijk zo`n custom controller erop aansluiten of een aes/neo controller.

Past allemaal op elkaar gelukkig :)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
aaaarrrrggghhh gewoon minstens 6 werkdagen wachten voordta ik met mijn joystick door kan omdat ik op spullen zit te wachten.....

dan maar alvast beginnen met afwerken.

het sucked evengoed gewoon!
 

deathknight

Zero's Tailor
Joined
Mar 22, 2003
Posts
570
nee ik ben al geweest buttrock enne ik hou het denk ik toch nog maar even op poortjes... damn tis veel geld crying
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
juh, maar je moet niet alles in 1 keer willen :) dat is maar voor weinigen weggelegd....
 

deathknight

Zero's Tailor
Joined
Mar 22, 2003
Posts
570
Ja dat snap ik ook maar dat gaat wel lukken sinds ik waarschijnlijk een van de jongere mensen hierzo ben ^^
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
hheheh ja wat is jong tegenwoordig :)

maar heb je al wat op het oog wat je wilt gaan kopen? misschien zelf wat in elkaar knutselen? genoeg hulpen info hier te vinden in ieder geval.

Morgen maar eens verder met me joystick, hoeft niet veel meer te gebeuren gelukkig.... kunnen we met frische moed aan het volgende project gaan werken :D
 
C

Coldmud

Guest
Hallo allen, een nieuwe hollander meldt zich.. buttrock

Ik ben dus Wesley,
Mijn broer heeft vroeger altijd een multislot kast gehad. Dit is waar mijn liefde voor de neo is begonnen. Ik heb ook bijna alle console systemen op één punt wel gehad.
Maar altijd ook weer alles verkocht toen er iets nieuws moest komen (zakgeld inkomen).
Dit jaar begint mijn quest om alle spelcomputers ooit weer terug te krijgen..
Nu ben ik belandt bij waarschijnlijk de duurste van allen: de Neo-Geo..
Hieronder zie je mijn laatste aankoop, een supergun gemaakt door een fanatieke engelsman. Ik heb hem net een week in huis en speel er mijn kof '02 in alle glorie op.

<a href="http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_f99d113e721a46616216202f333e86aa/i-1_B_L.JPG" target="_blank">Pic 1</a>

<a href="http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_f99d113e721a46616216202f333e86aa/i-2_B_L.JPG" target="_blank">Pic 2</a>

Verder heb ik een gemodde aes met s-vhs output en power led (Door Kenny Perry) en mijn weinige games tot nu toe zijn:

-Kabuki Klash (aes)
-Kof '94 / '00 (aes)
-Kof '02 (mvs)
-Last Blade 1 (aes)
-World Herous (mvs)
-Fatal Fury (mvs)
-Art of Fighting 2(mvs)

Geinig om wat meer Nederlanders te zien met dezelfde voorliefde, iets wat ik in mijn hometown helemaal niet tegen kom..

Tot later..

<small>[ August 10, 2003, 10:12 AM: Message edited by: Coldmud ]</small>
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Zo dan!

dat is een leuke setup...heel erg leuk om het zo maar even te stellen....

Speelt dat nou wel een beetje lekker zo`n grote bak of is het behelpen?

Ik heb me dat al afgevraagd sinds ik ook die cocktailtafelmodellen gezien heb.

Maar eveneens nog een hartelijk welkom op het forum!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Coldmud:
Hallo allen, een nieuwe hollander meldt zich.. buttrock

Ik ben dus Wesley,
Mijn broer heeft vroeger altijd een multislot kast gehad. Dit is waar mijn liefde voor de neo is begonnen. Ik heb ook bijna alle console systemen op één punt wel gehad.
Maar altijd ook weer alles verkocht toen er iets nieuws moest komen (zakgeld inkomen).
Dit jaar begint mijn quest om alle spelcomputers ooit weer terug te krijgen..
Nu ben ik belandt bij waarschijnlijk de duurste van allen: de Neo-Geo..
Hieronder zie je mijn laatste aankoop, een supergun gemaakt door een fanatieke engelsman. Ik heb hem net een week in huis en speel er mijn kof '02 in alle glorie op.

<a href="http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_f99d113e721a46616216202f333e86aa/i-1_B_L.JPG" target="_blank">Pic 1</a>

<a href="http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_f99d113e721a46616216202f333e86aa/i-2_B_L.JPG" target="_blank">Pic 2</a>

Verder heb ik een gemodde aes met s-vhs output en power led (Door Kenny Perry) en mijn weinige games tot nu toe zijn:

-Kabuki Klash (aes)
-Kof '94 / '00 (aes)
-Kof '02 (mvs)
-Last Blade 1 (aes)
-World Herous (mvs)
-Fatal Fury (mvs)
-Art of Fighting 2(mvs)

Geinig om wat meer Nederlanders te zien met dezelfde voorliefde, iets wat ik in mijn hometown helemaal niet tegen kom..

Tot later..
Ziet er goed uit !

Dure setup geweest ?
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Nog een NL'er meldt zich. Ik sta op het punt om nu eindelijk eens een Neo Geo te kopen, maar dan zit ik nog steeds te twijfelen tussen een AES of een MVS. Het zal waarschijnlijk wel een JP AES worden. Enig advies op mijn toekomstige aanschaf wordt dan ook erg gewaardeerd. :)

Door de jaren heen heb ik ook weleens gekeken naar de NeoGeo, maar ook toen (jaar of 14-16) was het niet te betalen voor mij. Mijn eerste console was PC Engine Super Grafx, dus importeren is van begin af aan al ingegoten.

Mijn grootste lib voor een console is (JP) Saturn, maar aangezien ik daar zo onderhand wel de meeste titels ervoor heb, dacht ik om nu eindelijk eens die andere 2D power house aan te schaffen.

Je zult mij ook nog terugzien (net als Chohan) op andere sites en daar heb ik ook dezelfde ID.

<small>[ August 14, 2003, 07:20 AM: Message edited by: KiWi ]</small>
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
KiWi:
Nog een NL'er meldt zich. Ik sta op het punt om nu eindelijk eens een Neo Geo te kopen, maar dan zit ik nog steeds te twijfelen tussen een AES of een MVS. Het zal waarschijnlijk wel een JP AES worden. Enig advies op mijn toekomstige aanschaf wordt dan ook erg gewaardeerd. :)

Door de jaren heen heb ik ook weleens gekeken naar de NeoGeo, maar ook toen (jaar of 14-16) was het niet te betalen voor mij. Mijn eerste console was PC Engine Super Grafx, dus importeren is van begin af aan al ingegoten.

Mijn grootste lib voor een console is (JP) Saturn, maar aangezien ik daar zo onderhand wel de meeste titels ervoor heb, dacht ik om nu eindelijk eens die andere 2D power house aan te schaffen.

Je zult mij ook nog terugzien (net als Chohan) op andere sites en daar heb ik ook dezelfde ID.
Welkom.

Jap AES.. Kijk op ebay, moet lukken voor onder de 200 dollar (shipped iets meer)

ZOu beginnen met wat cheape games, zoals samurai spirits 2, fatal furey 2, art of fighting..

Als je dat wat vindt, ga dan pas dure games kopen.

onlangs hier nog een voorbeeld van een 'fan' die voor 1000+ dollar kocht en na een maand of 2 alles weer weg wilde doen..

Veel plezier ermee !
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Ik heb momenteel inderdaad even een aantal eBay veilingen op het oog. Een JP AES boxed komt inderdaad in de richting van de US$200 en dat moet ongeveer de richtprijs zijn. Ik zal wel iets meer moeten dokken voor een NM fully boxed versie moeten neertellen.

Ik was inderdaad ook eerst van plan om de meer low budget games te halen alvorens te wagen aan de wat duurdere games, maar daarentegen ben ik ook niet bang om US$100-200 voor de medium (qua rarity) games te betalen.

Ik zal wel posten zodra ik inderdaad mijn eerste aanschaf hebt gemaakt.
 

chohan

Pao Pao Cafe Waiter
Joined
Sep 18, 2000
Posts
1,784
Opzich maakt het niet zo veel uit of je oudere games of nieuwere games zoals (kof 2000) koopt... Deze games kan je kopen en verkopen voor dezelfde prijs als je ze niet leuk vindt. Maar ik zou starten met SS2 en FFS als klassiekers.

Cho
 

Tetsuo

New Challenger
Joined
Feb 3, 2003
Posts
57
LOL like a few dutch peeps hierro...

Als jullie wat willen lullen over Neo games in NL en ook nog op een NL forum, ga dan eens naar drakenslag.com/forums. Volgens mij is 1 van jullie 4 daar al actief :)

Ik heb zelf een Supergun met Neo board en 30 MVS games. Ik heb een AES systeem gehad. Maar omdat ik alles wil spelen ben ik overgestapt op MVS...

<small>[ August 14, 2003, 01:02 PM: Message edited by: Tetsuo ]</small>
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Helaas,

De leuke dingen op eBay eindigen meestal als het in Europa echt midden in de nacht is. Voor JP is het vaak normaal in de middag en de USA mensen laat in de avond, maar hier moet je toch echt ervoor opblijven. Maar goed een JP AES is gelukkig niet rare, maar je moet toch weer geduld hebben om er eentje iig boxed, complete en als het even kan beter dan excellent (NM/M dus) te zijn.

Ach, geduld is een schone zaak. Soms zie je er geen een en dan opeens word je er mee doodgegooid.
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Ja, die had ik al gezien, maar aangezien ik iets heb met "perse" JP AES moet ik in de store (voor een nieuwe welliswaar) 1,200 US$ neertellen.

Ik geloof dat mijn limiet niet eens zo hoog is wink Maar goed, geduld is een schone zaak.
 
G

GianL

Guest
2D skills/interesse welkom op <a href="http://www.drakenslag.com/forum" target="_blank">www.drakenslag.com/forum</a> . we people (dying breed) need to stick together, vandaar dat ik me geroepen voel hier ook iets te roepen over
DS.nl - Toernooien, Meetings & Bullshit - buttrock

anders is een van jullie misschien bekend met MAME en kailera (netplay). ik ben altijd wel in voor een potje whatever (eigenlijk alleen fighting games, maar daar zit het hart van de neogeo voor velen ook, toch?)

HOU DOE

<small>[ August 15, 2003, 04:33 AM: Message edited by: GianL ]</small>
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
GianL:

anders is een van jullie misschien bekend met MAME en kailera (netplay). ik ben altijd wel in voor een potje whatever
!!!!! TEH ROMZZZZZZ !!!!!!!

shame shame shame
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
KiWi:
Ja, die had ik al gezien, maar aangezien ik iets heb met "perse" JP AES moet ik in de store (voor een nieuwe welliswaar) 1,200 US$ neertellen.

Ik geloof dat mijn limiet niet eens zo hoog is wink Maar goed, geduld is een schone zaak.
als je net zo verslaafd raakt als de rest is $1200 (zeker voor AES) zo uitgegeven hoor :D
 
Top