Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Z

zubee

Guest
zich lijkt het me dus wel wat zo`n console, al is het alleen maar voor de verzameling en de games zijn origineel ook niet zo duur geloof ik. Het zijn niet de goedkoopste maar wel lekker klein.. En dat is wat we willen
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
zich lijkt het me dus wel wat zo`n console, al is het alleen maar voor de verzameling en de games zijn origineel ook niet zo duur geloof ik. Het zijn niet de goedkoopste maar wel lekker klein.. En dat is wat we willen

Als het over de aes console gaat neem ik aan dat je een grapje maakt.
Welkom iig
 

retro

Crazed MVS Addict
Joined
Jun 19, 2006
Posts
142
Kan je niet beter een MAME machine nemen als je je games zo snel zat bent? Tenminste ik neem aan dat dat jouw ladybug is die ik nu weer te koop zie staan :)

Edit: ik lees net dat dit misschien een beetje balkenende-achtig over komt; het is gewoon een observatie niet bedoeld als zeikerig ofzo.
 
Last edited:

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Kan je niet beter een MAME machine nemen als je je games zo snel zat bent? Tenminste ik neem aan dat dat jouw ladybug is die ik nu weer te koop zie staan :)

Edit: ik lees net dat dit misschien een beetje balkenende-achtig over komt; het is gewoon een observatie niet bedoeld als zeikerig ofzo.

Ben ze niet snel zat maar wil ruimte voor dezelfde neo 6 slot die ik al heb.En ik wil weten wat die ladybug zou opbrengen maar ga ik niet verkopen denk ik.(vind hem zelf erg leuk om te hebben,gewoon benieuwd en je weet maar nooit)
Ik ga andere mensen een koopje gunnen check dit:http://www.kapaza.be/detail/12569034/Is niet de mijne die is niet te koop daar ben ik erg aan gehecht net als aan de simpsons daar ga ik nog een turtles pcb bij zoeken.

ps niet zeikerig opgenomen kan die reactie wel begrijpen.

edit:heb de ladybug verwijdert ga hem zelf houden vind hem toch te leuk om weg te doen.
 
Last edited:

ZiEk

Stakes Winner
Joined
Nov 16, 2006
Posts
98
damn is dat je eigen teelt? ziet er goed uit, wat voor shizzle is het? heb een tijdje zelf power plants gegroeid erg lekker en voordelig ;)
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
damn is dat je eigen teelt? ziet er goed uit, wat voor shizzle is het? heb een tijdje zelf power plants gegroeid erg lekker en voordelig ;)

Nee,heeft mijn broer gefixed was zijn eerste x.Hij wou het een x proberen,aardig gelukt.Weet alleen niet meer wat voor het is.Zal ik effe vragen hij komt vanmiddag bij me langs
 

retro

Crazed MVS Addict
Joined
Jun 19, 2006
Posts
142
Doe je daar wel eens wat mee? lijkt me echt vet onhandig zo´n demo pod voor een console. Leuk om ff 5 minuten achter te staan in de winkel maar verder...
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Doe je daar wel eens wat mee? lijkt me echt vet onhandig zo´n demo pod voor een console. Leuk om ff 5 minuten achter te staan in de winkel maar verder...

Ja ik speel er vaker mee als ik had verwacht,maar de controllers zijn niet vastgeschroefd dus kan je op een kruk met rugleuning prima spelen:)
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Thanks Bobak.

@Trailblazer:hier lullen is makkelijker als pm'en.
Ik ben trouwens een oude parkzichtganger:buttrock:
 

trailblazer800

New Challenger
Joined
Dec 30, 2008
Posts
56
Yo Ratson, Nozomi ook gevonden? Ik ben er via mn broer terecht gekomen. Errug leuke site, met een geweldig forum.

Parkzichtganger klinkt goed, ik ben ook een (oude) houser en nog steeds actief oh gebied v vinyl. Retro - vinyl, whahahaha. Tevens produceer ik af en toe een track en draai een mixxie in elkaar.

Mocht je een s wat willen horen, je weet me te vinden ;) En misschien kunnen we binnenkort eens een lekkere ice-o-later roken....
 
I

Istharol

Guest
Hoi iedereen,

Net zoals vele van jullie ben ik ook een nederlandse neo geo fannaat!
Ikzelf heb een neo geo aes met 15 spellen. Mijn favoriete spel is last blade, alhoewel super side kicks en sengoku 2 er dicht bij zitten.

have fun!
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Kijk eens aan nieuw hollands vlees bereid je maar voor want het gaat er hier soms een beetje grof aan toe.Maar daar moet je je niet teveel van aantrekken,dan komt het allemaal wel goed.
en nu het belangrijkste:Wees Welkom en blijf lekker hangen,het is waar wat ze in de titel van dit forum hebben staan:

COME FOR THE GAMES,STAY FOR THE DRAMA
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Welkom Goatboy,het gaat er hier soms hard aan toe dus nozomi is een aangename afleiding voor mij.Het is hier wel ok,dat dan weer wel.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Ben ik de enige hier die de hollandse glorie probeert hoog te houden?
Zo ja,dan kunnen jullie allemaal de tyfus krijgen,landverraders:D
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Nee, de harde kern is altijd aanwezig, maar niet altijd op de voorgrond...
PS: ik zag dat je SF2 15th anniversary gear hebt. Wat voor items zijn dit???
 
Top