Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hoi, ik heb even een vraagje. Ik wilde bij flipperkast een MVS bestellen (4slots) Is die toko te vertrouwen en hoe is de kwaliteit in zn algemeen? Ok gaar waarschijnlijk maar ik heb nu geld ervoor dus is nu het moment!!! Iemand van jullie nog een AES thuis liggen? Yeah right maar ik kan het toch eventjes vragen, niet?

Groet
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
eheem

flipperkast.nl dan wel te verstaan.....sorry
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Marcel is een goeie verkoper hoor, alleen beetje jammer dat zijn shipping zo hoog is maargoed valt in nederland ook weinig op mvs te verdienen.
Alstie een goeie deal voor je heeft dan zeker doen
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Shipping valt dacht ik nog wel mee, niet? 0,40eurocent de kilometer gaat nog. Maar dit zeg ik alleen omdat ik niet al te ver van Oss af woon... Ik ga denk ik dit weekend eens af naar Oss!
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Marcel, snel met mail, snel met deals rondmaken etc.

Ik wist niet dat hij een dedicated 4 slots had staan ?

Als je een standaard kastje koopt, probeer dan een 25" te regelen, een wereld van verschil met 19" :)

- Alex
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Zeg Chohan, Ben je altijd zo traag met het afhandelen van je ebay-veilingen ? Ik zit nu gvd al twee weken te wachten op mijn Shocktroopers 2 doosje!!! En op mijn emails reageer je ook niet!

- Alex
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
For the record, ik heb dus niks ontvangen van 'chohan' (bryan b.) Het ging hier om

<a href="http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3525&item=3004418357" target="_blank">http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3525&item=3004418357</a>

Shocktroopers 2 box, 3,50 euro, ik was hoogste bieder..

Nadat hij het doosje zou hebben verzonden mailt hij me een (fake) ptt code, en direct er achteraan als ik niks ontvang, dat hij me geld terug stort.

Uiteraard ontvang ik niks, krijg ik geen hits op de code via tracktrace.nl en een paar dagen later (nadat ik negatieve feedback achter laat) me geld terug gestort.

3,50 voor zo'n doosje is natuurlijk heel weinig, misschien te weinig in zijn ogen, dus is hij erop terug gekomen, en nept hij mij.

Nog een ander leuk verhaaltje uit het verleden:

- Chohan biedt kast te koop aan op marktplaats
- Komt met vriend van mij prijs overeen en sluit deal.
- Afspraak wordt gemaakt om kast te halen
- Mijn vriend komt een aantal dagen later
- Kast is verkocht aan 'neefje' van chohan

Fact is.. ik heb hem hier toen ook al over afgezeikt, een deal is een deal lijkt me!

Nu was het zijn kansje om me terug te naaien, en dat heeft hij gedaan.

Chohan: als je een goede reden hebt waarom de pakketcode niet eens is gescand bij inlevering van je pakje op het postkantoor... dan hoor ik het graag..

- Asure
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Man, that sucks bigtime. Als je een deal maakt dan geef je je woord en ben je verplicht om je hieraan te houden. Het gaat in jou geval om "maar" 3.50Euro, maar dat is niet de issue. Als je andere Neo fans zo pakt dan verdien je zelf ook een keer de hamer. Heb je je geld al teruggeclaimd via Ebay. Zo kun je chohan op de beste manier terugpakken. Tenzij Chohan een mega excuus heeft.....zoals WWIII of zo
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Kheb die 3,50 + verzending (wow, 5,50..had liever een shock troopers boxje..) al terug van hem. Nadat ik om de pakketcode vroeg kreeg ik een mailtje :

"Ik was inderdaad erg laat met versturen, wat niet netjes van me is geweest. Maar ik heb hem al verstuurd op de 12de. Ik denk dat er iets mis is gegaan met de post. Ik ben er echt niet op uit om hem niet te versturen of om je geld te bestelen. Als je hem maandag nog niet hebt dan stort ik geld terug. "

Dit is nog voordat ik uberhaupt iets heb, en hij me al geld wil terug storten bijna..
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Goep punt jongens,

Het is net zo of misschien nog wel belangrijker om te weten met wie je GEEN zaken moet doen, ipv met wie wel. Iedereen verdient een kans totdat hij of zij zoiets flikt als bij Asure. Laten we de zwarte lijst aanvullen als we meer van dit soort dingen te horen krijgen...

Zelf heb ik wat mixed feelings bij Bivari op E-Bay
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hoezo? Ik heb vaker getwijfeld om op iets van Bivari te bieden. Heeft ie je geript of iets verkocht in een andere staat dan aangeboden? Ik heb zelf heel goede ervaringen met een Franse importeur; <a href="http://www.neoayato.com" target="_blank">www.neoayato.com</a> , echt een superverkoper, alleen moet je wel Frans kennen. redelijke prijzen voor Europa en leuke titels. Maar een zwarte lijst is geen slecht idee, alleen moet er wel goed bewezen worden wat er geflikt is, anders is het hek van de dam en begint iedereen elkaar te beschuldigen...
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Je hebt gelijk als je zegt dat je moet oppassen met onterecht beschuldigen van mensen, en wil daarmee dan ook zeker niet beginnen.... . Het enige dat ik over Bivari kwijt wil, is dat er bijna geen communicatie mogelijk is. Dit is waarschijnlijk, omdat er meerdere mensen van deze e-bay login gebruik maken. Als je een vraag stelt duurt het vaak dagen voordat je antwoord krijgt (if at all!!) en dan is het vaak een reply van 1 woord.

Verder heb ik een transactie of 10 op deze site gedaan (allemaal als koper) en alleen maar lof over de mensen hier!!!
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Hoe zit het met de Nederlanders hier in het forum? Ik zie dat er niet meer veel posts gekomen zijn. zijn jullie nog levend? Zo ja, wie kan me vertellen hoe ik mijn AVATAR kan activeren? Zijn hier speciale vereisten aan gesteld of wat?


------------------------------------------
We've got 5000 dollars, we've got 5000 dollars!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
BUMP

keeping the Dutch thread alive baby !!

avatar ? geen idee, maar lijkt me dat je er met wat klikken in je profile wel achter moet kunnen komen.

Hebben de nieuwen onder ons imiddels al wat neo hardware gekocht ? Kan me herinneren dat jullie nog niks hadden ?

Heb zelf weer een nieuwe AES game onderweg: Real Bout 2..

Can't wait :D
 

Ralf

n00b
Joined
Jan 22, 2003
Posts
14
Real Bout 2, He?

Dan ben je waarschijnlijk al flink op weg met je collectie. Vertel eens wat meer over de collecties die jullie in ons land al aangelegd hebben?

Zelf heb ik het volgende:

King of Fighters '94, '95, '96, '97, '98, '99, NAM 1975, Samura Showdown 1, 2, Art of Fighting 1, 2, Fatal Fury.
 

chohan

Pao Pao Cafe Waiter
Joined
Sep 18, 2000
Posts
1,784
Leuk, ik ben weer terug. Ik zie dat Asure me weer zwart zit te maken.

Weet dat er altijd twee kanten aan een verhaal zit mensen. Ik heb eerder een MVS kast aangeboden zo'n twee jaar terug en hij ging weg naar m'n neefje op het allerlaatste moment.

Vervolgens bied ik een Shocktroopers doosje aan op ebay, Ik heb 51 positives/51 positives feedback. Dus bied Asure op mijn shocktroopers doosje met zijn 10 feedback.

Ik stuur het doosje op en vervolgens laat hij niet alleen negatief achter (nadat ik hem geld heb teruggegeven en positief bij hem heb achtergelaten) maar hij komt me hier ook zwart maken. Trouwens offtopic (ik had die week ook een MVS Supergun verkocht voor 80 euro, de engelse koper ontving hem niet en kreeg refund, dus dat was niet het enige dat ik aan items/geld heb verloren die keer)

Het is net alsof je erop geboden hebt om me een negatief achter te laten, dat is trouwens m'n enige negatiefe feedback die ik heb. En vervolgens om me zwart te maken hier op neo-geo.com waar ik genoeg goede deals heb gemaakt met eerlijke kopers en verkopers over veel duurdere items en heb nog nooit iemand offgeript.

Denk je nou echt dat ik zo DOM ben om zo'n negatief persoon als jij offterippen om dit gezeik te krijgen?

Cho

<small>[ July 05, 2003, 08:16 AM: Message edited by: chohan ]</small>
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
juh ik heb er sinds een week 1 liggen. weinig op gespeeld eigenlijk want ik moet nog zo`n grote backup battery hebben. EN ik heb geen zin om die uit mijn perfecte ngp te halen:)

Dus ik waxht nog even met spelen dan maar.

Maar wilde je er iets over weten ofzo?
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Dinter:
Wanhoop niet, er is nog een nederlander!
Had leuk geweest als je wat minder stil was :D

1 Post after all these days.. ?
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
NeTaXe:
RIP Dutch NEO-GEO Scene.
Hahahaha, we zijn ten dode opgeschreven zal ik jullie zeggen.

Zijn we te redden misschien? zijn er ideeen om de dutch scene weer leven in te blazen?

Ik stel voor dat we vanavond direct meeten om de scene nieuw leven in te blazen!!!
 
Top