Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Ik hoop dan dat jullie meer over de neo weten dan over taal constructies :kekeke: :kekeke: :kekeke:

Iemand nog zwaar aan het neo-en de laatste tijd ?

Die van mij heeft een tijd uitgestaan door drukte, maar binnenkort heb ik weer veel tijd en ga ik verder met het verbeteren van mijn RBFF skills.
 

ManoRevolver

Kuroko's Training Dummy
Joined
Feb 8, 2005
Posts
73
Ja, bij mij zitten op dit moment AOF3 en RBFF2 in me kast, en ik speel SNK Vs. Capcom (helaas) op de PS2.
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Nou zeg, eindelijk komt het Dutch board weer es op gang. Ik schaam me er eigenlijk voor, maar sinds ik mn AES uit Nippon heb meegebracht (alweer bijna 2 jaar geleden...wat gaat de tijd toch snel!) heb ik em daarna niet meer van de zolder gehaald...hij zit er nog steeds goed verpakt en de games staan in mijn kast met de rest van het spul.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een neo candycab, maar dat zal helaas nog niet gaan want ik heb er absoluut geen plaats en geld voor...

Voor de rest koop ik nog wel wat nieuwe releases voor de ps2 en cube, maar ben weer aan het kijken naar die saturn imports op ebay :drool:

Ik moet mame maar weer es downen denk ik zo... :emb:
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Ik denk er over na om zo een Nintendo DS te kopen, er staan goede games in de planning.. Beetje old school type, I like that !
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Nope, sorry maar mn AES zal nooit verkocht worden, teveel geld in geïnvesteerd (RGB mod, stereo en blauwe LED in power button ;))

Ik ben nu op zoek naar een heus candy cabinet, een Neo 29 :buttrock:

DS: ik hou niet zo van portables (heb een GB player voor mn cube) maar castlevania ziet wel errug goed uit moet ik zeggen.
 

ManoRevolver

Kuroko's Training Dummy
Joined
Feb 8, 2005
Posts
73
Iemand sowieso interesse in Art Of Fighting 3 voor de MVS?
Fake label.
Ik heb 'em dubbel namelijk.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
de laatste weken ben ik helemaal down met magical drop 3 en rbff special (de nieuwste aanwinsten deze maand )

het begint zowaar wat te worden met die collectie van mij. zit nu op 40 games ongeveer. Maar ik moet er nog zoveel!!

In ieder geval volgende week een Stakes winner (YEAH!) en een nog niet bekende game binnen na een goede ruil die mij niks kostte. Ik kan nu al niet wachten om er weer stevig tegenaan te gaan.

Ohja ook nog een KOF2K marquee komt er binnen, toch weer leuk voor aan de muur bij de rest van de marquees :)


(en ja Netaxe ik weet dat jij de meest belachelijk grote verzameling van nederland hebt :))
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Ik vind dat Netaxe teveel MVS games heeft, hij kan er best wat uitdelen :kekeke:
 

ManoRevolver

Kuroko's Training Dummy
Joined
Feb 8, 2005
Posts
73
Jammer dat Netaxe niks anders te ruil heeft als Metal Slug.
Anders had 'ie KoF '96 er ook nog bij :kekeke:.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
heeft er nog iemand iets te ruilen?
ik kan zowieso hele vette kwaliteit inserts printen om eventueel te ruilen :)

Laatste aanwinst deze week: Stakes winner MVS en een KOF2K large marquee

dat wordt zwaar paardenracen vanavond!!

iemand anders nog goeie aanwinsten?
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
dat wordt zwaar paardenracen vanavond!!

Hahahaha!! :lol:

Nope, ik ben aan het wachten op die klote Hori Arcade Pro stick die vandaag zou aankomen...geen nieuwe games helaas.

Trouwens, is het niet eens een idee om een tournament te houden in ons kikkerlandje? Of met de neo mensen?
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Hoe is stakes winner ?

Wil hem ook nog steeds op de AES hebben, wat is er nou mooier dan een goeie pot paardenracen man :buttrock:

Ja een tournooi moeten we maar eens gaan organiseren, denk wel dat we een mannetje of tien inmiddels kunnen regelen.. Het gaat nog eens vormen aan nemen, die Dutch neo scene hehe
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
geen tijd gehad om hem te spelen nog, heb hem zoals het hoort op het werk laten liggen maar ik hoop toch wel wat speeltijd te krijgen dit weekend alhoewel ik het ergste vrees......

ik zag ook een stakes winner 2 kit voor een leuk bedrag, heel verleidelijk zal ik je zeggen.

en wat betreft een toernooi: dat moet nu ondertussen toch wel eens lukken, alleen even een geschikte locatie vinden en we kunnen los :)
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
toch wel een toernooi met vechtspellen erbij. zoja tell me when and where. got some skillzzzz to show. ik ken nog wel 1 of 2 erg goede vechters. (neo vechtspellen)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Jaja, fighting games tournament tuurlijk :rolleyes:

Ben nu weer bezig met 3rd strike, van Ken naar Akuma hehe.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
leGionellz said:
Hoe is stakes winner ?


wat een lache game is dit zeg, ik heb ff snel 4 levels gespeeld maar ben nog niet achter het uiteindelijke doel, misschien dat je ook stuff kan kopen ofzo om je paard te upgraden, dat zou cool zijn maar ik denk het niet :(

in ieder geval een zwaar lache game!!!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Iemand nog geneukt ?

Met koniginne dag ofzo ?

:kekeke: FF offtopic hoor, dit topic moet meer leven :kekeke: :kekeke: :cool:
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Jah, waar zullen we het es over hebben?

Ik ben met smart t wachten op Gradius V en FFX2 (ja ik ben 2 jaar te laat, maar ok) die deze week moeten aankomen.

Voor de rest, tja...niet echt veel.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
leGionellz said:
Iemand nog geneukt ?

Met koniginne dag ofzo ?

:kekeke: FF offtopic hoor, dit topic moet meer leven :kekeke: :kekeke: :cool:


was dat een speciale neukdag? tering dat had ik me vriendin dan wel eens mogen zeggen dat ik dan wat minder had moeten drinken :)

heb het de dagen erna maar ingehaald want anders kom ik niet aan me gemiddelde heh :tickled:

anyhoe, tijd voor een pakje!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Fredscape said:
was dat een speciale neukdag? tering dat had ik me vriendin dan wel eens mogen zeggen dat ik dan wat minder had moeten drinken :)

heb het de dagen erna maar ingehaald want anders kom ik niet aan me gemiddelde heh :tickled:

anyhoe, tijd voor een pakje!

Man, hier in amsterdam, zoooooo veel lekkere wijven..

Ben dagen later nog onder de indruk :kekeke: :kekeke: :cool:

Ik verwacht trouwens even geen pakjes, ben bezig met Megaman X3 op de super nintendo (naja xbox roms), das al druk genoeg. Het is tenslotte zomer en er moet toch ook geneukttttttt worden ja :emb:
 
Top