Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Nog iemand die H64 games heeft liggen waar ie vanaf moet?
wil dat ding nu wel eens uit de doos halen namelijk :P
 

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
Dragonfly said:
Hallo Netaxe ,
Wat heb ik onlangs gehoord ? heb jij meer dan 100 Neo Geo AES games in bezit ??

Jezus!! dan ben jij zeker op dit moment de grootste in Nederland qua Neo Geo AES verzameling :) , ik wou eigenlijk de grootste gaan worden dus als het waar is wat ik gehoord heb moet ik nog veel inhalen :).

Groeten Dragonfly

Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Ik heb jammer genoeg niet meer dan 6 AES games maar wel 101 MVS carts. ^^
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
NeTaXe said:
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Ik heb jammer genoeg niet meer dan 6 AES games maar wel 101 MVS carts. ^^


evengoed een zieke verzameling ouwe........
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
back in business

Hey iedereen,

ben terug van WERELDREIS! Was ENORM vet, alleen heb ik -als technocraat zijnde- al dat leuke speelgoed van me gemist. Ben in Japan geweest in Akihabara (het game-district van Japan) en sodeju, wat kijk je daar je ogen uit zeg! Neo Geo is daar jammer genoeg net zo duur als hier dus helaas geen AES games ingekocht. Eerst maar weer eens sparen voor SSZero...

Gisteren weer eens MotW gespeeld op mijn AESje. Lekker spel toch eigenlijk.
Ik denk dat ik de komende dagen maar eens lekker voor de TV ga doorbrengen, al gamende. Shit wat heb ik dat gemist.

In ieder geval, good to be back.
Groeten
G

:buttrock: :buttrock: :buttrock:
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
:buttrock: Bod 40,00 + porto
NeoFred




Dreamer said:
Arnie is zn goede jaren :tickled:




Maareh, voor mensen die op zoek zijn naar AES games...ik heb er 2 te koop: Fire Suplex en 3 Count Bout, beiden kompleet en in goede staat.

25 euri per stuk :)
 

Dragonfly

n00b
Joined
May 21, 2004
Posts
34
Dreamer said:
Arnie is zn goede jaren :tickled:




Maareh, voor mensen die op zoek zijn naar AES games...ik heb er 2 te koop: Fire Suplex en 3 Count Bout, beiden kompleet en in goede staat.

25 euri per stuk :)

Hallo Dreamer ,
zijn het de Engelse versies ? zo ja dan heb ik wel interesse :).

Tot horens

Groeten Dragonfly
 

Dragonfly

n00b
Joined
May 21, 2004
Posts
34
NeTaXe said:
Dat heb je waarschijnlijk verkeerd gehoord. Ik heb jammer genoeg niet meer dan 6 AES games maar wel 101 MVS carts. ^^


Hallo Netaxe,
WOW !! 101 MVS carts dat is ook een mooie verzameling :) .

Well een apart getal : doet mij ergens aan denken :).

Groeten Dragonfly .
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Ik heb nu alleen nog Fire Suplex :D

Nog interesse?
 

AntiPasta

n00b
Joined
Oct 9, 2004
Posts
9
Goedesmorgens deze morgen beste heren :mr_t:

Toch leuk om te zien dat er in Nederland ook wat verzamelaars van obscure videogames zitten, alleen jammer dat de winkels hier zo boud zijn (*kuch* Hasselaersteeg Amsterdam *kuch*).
Zelf heb ik een tijdje een NGPC gehad, die kon mij echter niet zo boeien (ben niet zo'n handheld-man). Maar afgelopen zomer was ik op vakantie in Japan en daar heb ik voor de zeer voordelige prijs van 6200 yen (plm. 45 euro) een top-loading NGCD met 7 spellen gekocht in een klein gamewinkeltje buiten Tokyo :loco:
Later ook nog een compleet exemplaar van Samurai Spirits AES gevonden voor 315 yen (2 euro 50 :P)
En dan ben ik op het moment nog met iemand aan het overleggen om mijn ST-V cartridge van Astra Superstars te ruilen tegen een AES :eek:
 

Shibusawa

Quiz Detective
Joined
Oct 14, 2004
Posts
81
Goeieavond gang, niet al te druk hier he ? Anyway aangezien ik vorige week dan eindelijk een AES heb binnengekregen wil ik me graag aansluiten bij de club.

Heb mijne voornamelijk aangeschaft voor de shooters dus ben wel benieuwd of er meer shooter fans zijn of dat iedereen hier zich voornamelijk bezighoud met de fighters.

Zijn er trouwens nog nederlandse forums voor NEO-fans, ik kan ze iig. niet vinden ?

Groetjes,

Peter
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
Shibusawa said:
Goeieavond gang, niet al te druk hier he ? Anyway aangezien ik vorige week dan eindelijk een AES heb binnengekregen wil ik me graag aansluiten bij de club.

Heb mijne voornamelijk aangeschaft voor de shooters dus ben wel benieuwd of er meer shooter fans zijn of dat iedereen hier zich voornamelijk bezighoud met de fighters.

Zijn er trouwens nog nederlandse forums voor NEO-fans, ik kan ze iig. niet vinden ?

Groetjes,

Peter

Welkom namens NeoFred,
Ik ken niet zoveel shooters, behalve Metal slug en shock troopers. wel zijn er een paar leuke vliegtuigschietspellen als last resort en vieuwpoint.
Zelf ben ik ook niet zo'n fighter speler. Ik schat dat inderdaad het merendeel van de AES-games fighters zijn. Ik vind naast shooters, puzzelspellen en platformspellen wel aardig.
Als andere lezers goede shooters kennen, laat dat dan even weten.
NeoFred.
 

Shibusawa

Quiz Detective
Joined
Oct 14, 2004
Posts
81
Thanks Fred, de game die ik als eerste gekocht heb is Alpha Mission 2, je eerste 1CC uit de Arcade blijft toch speciaal en daarom moest ik gewoon een AES/MVS met het spel hebben. Eindelijk....

Ben wel redelijk op de hoogte wat betreft de shooters en Last Resort en Pulstar zijn next op de wishlist. Weet niet veel van Viewpoint behalve dat het een beetje een love or hate spel is en dat ik Iridion heel irritant vind ;). Blazing Star wordt MVS of een conversion waarschijnlijk ;)

Zijn trouwens weer goeie tijden voor shmup fans. R-type Final, Espgaluda, Gradius V zijn zeker mede verantwoordelijk voor het aanschaffen van de AES.

Heb er nou een week of wat op gespeeld en naast veel plezierige uurtjes nog steeds verbaasd over de goeie RGB output op m'n widescreen TV.
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
Shibusawa said:
Thanks Fred, de game die ik als eerste gekocht heb is Alpha Mission 2, je eerste 1CC uit de Arcade blijft toch speciaal en daarom moest ik gewoon een AES/MVS met het spel hebben. Eindelijk....

Ben wel redelijk op de hoogte wat betreft de shooters en Last Resort en Pulstar zijn next op de wishlist. Weet niet veel van Viewpoint behalve dat het een beetje een love or hate spel is en dat ik Iridion heel irritant vind ;). Blazing Star wordt MVS of een conversion waarschijnlijk ;)

Zijn trouwens weer goeie tijden voor shmup fans. R-type Final, Espgaluda, Gradius V zijn zeker mede verantwoordelijk voor het aanschaffen van de AES.

Heb er nou een week of wat op gespeeld en naast veel plezierige uurtjes nog steeds verbaasd over de goeie RGB output op m'n widescreen TV.

Kijk, en die widescreen staat nu juist op mijn wishlist.
Wat zijn shmup fans?
R-type op AES???
greets NeoFred
 

Shibusawa

Quiz Detective
Joined
Oct 14, 2004
Posts
81
Shmup fan is iemand die gek is van (2D) shooters zoals Gigawing, Ikaruga, Radiant Silvergun etc. Er is geen R-type voor de Aes/MVS maar Last Resort is een spel waar veel Irem staff aan heeft meegewerkt. (Irem = R-type developer)

Er komen wat feestdagen aan Fred, aardig tegen je familie geweest ? :)
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
Shibusawa said:
Shmup fan is iemand die gek is van (2D) shooters zoals Gigawing, Ikaruga, Radiant Silvergun etc. Er is geen R-type voor de Aes/MVS maar Last Resort is een spel waar veel Irem staff aan heeft meegewerkt. (Irem = R-type developer)

Er komen wat feestdagen aan Fred, aardig tegen je familie geweest ? :)

Tuurlijk ben ik aardig geweest voor mijn familie.
Maar of dat spellen oplevert waag ik te betwijfelen.
Last resort wil ik nog wel een keer, maar is vrij duur.

Lekker druk hier trouwens, met zijn tweetjes.
NeoFred
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
Shibusawa said:
Shmup fan is iemand die gek is van (2D) shooters zoals Gigawing, Ikaruga, Radiant Silvergun etc. Er is geen R-type voor de Aes/MVS maar Last Resort is een spel waar veel Irem staff aan heeft meegewerkt. (Irem = R-type developer)

Er komen wat feestdagen aan Fred, aardig tegen je familie geweest ? :)

Ahhhhh, SHoot theM UP.
Zeg dat dan.
NeoFred
 

Shibusawa

Quiz Detective
Joined
Oct 14, 2004
Posts
81
Well, I just did he he.

Betwijfel of ik nog game-related goodies zal ontvangen dit jaar, zal i.i.g. geen Neo spul zijn helaas. Maakt niet uit, aangezien mijn geld hieraan opgaat kan ik wel een goeie nieuwe trui gebruiken ;) .
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
Shibusawa said:
Well, I just did he he.

Betwijfel of ik nog game-related goodies zal ontvangen dit jaar, zal i.i.g. geen Neo spul zijn helaas. Maakt niet uit, aangezien mijn geld hieraan opgaat kan ik wel een goeie nieuwe trui gebruiken ;) .

Ik denk dat het voor familie moeilijk is om Neo spullen voor iemand te kopen.
a) weten ze meestal niet waar je het over hebt, en B) als ze zich er al in verdiepen zijn die spullen nergens te krijgen. :crying:
NeoFred :kekeke:
 

Dragonfly

n00b
Joined
May 21, 2004
Posts
34
[Hallo NeoFred en iedereen die aanwezig is :)
Ik heb bijna een nieuwe AES versie klaar van Puzzle de Pon en Puzzle de Pon!R, dus wie interesse heeft mail mij met een bod , Puzzle De Pon ! R is behoorlijk Zeldzaam op MVS en dit is ook de laatste die ik maak dus wie snel is en een nette prijs biedt is de gelukkige , Artwork en sticker is van ongekende kwaliteit en op aanvraag kan ik foto`s sturen :)

Groeten Dragonfly
ps : Doe de groeten aan Alex .
 
Joined
Aug 25, 2004
Posts
23
Dragonfly said:
[Hallo NeoFred en iedereen die aanwezig is :)
Ik heb bijna een nieuwe AES versie klaar van Puzzle de Pon en Puzzle de Pon!R, dus wie interesse heeft mail mij met een bod , Puzzle De Pon ! R is behoorlijk Zeldzaam op MVS en dit is ook de laatste die ik maak dus wie snel is en een nette prijs biedt is de gelukkige , Artwork en sticker is van ongekende kwaliteit en op aanvraag kan ik foto`s sturen :)

Groeten Dragonfly
ps : Doe de groeten aan Alex .
:glee: Doe ik, en prettige kerstdagen :glee:
 

RSP

n00b
Joined
Dec 30, 2004
Posts
13
Leeuwarden hier!

heb me eindelijk kunnen aanmelden; heb onlangs me gewaagd aan 'n MVS cabinet en er gelijk 'n aantal games bij kunnen kopen;

Samurai Showdown II
Super Sidekicks II
Puzzle de Pon!
Double Dragon
Shock Troopers

ben erg content met m'n kleine verzameling en KOF2k3 is inmiddels onderweg :)
 

Ataner

n00b
Joined
Mar 27, 2004
Posts
17
Iemand hier geinteresseerd in een 2-slots "consolized" Neo Geo MVS? :eye: Ik heb er een te koop.
 

BodyHammeR

I quoted Rot., He Went in DRY!
Joined
Aug 6, 2004
Posts
99
Nieuwe aanwinsten sinds ik mijn AES heb:

Ryuko No Ken 2
Football Frenzy (JAP)
Metal Slug (conversie)

en binnenkort:

Matrimelee
KOF'98

Joy! :D
 
Top