Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
aan allebei de nieuwe heren nog even: welkom :P

in ieder geval blij dat er weer een paar enthousiaste neo liefhebbers bij zijn....
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
ja man ik ben ook Turk. ik speel vooral veel vechtspellen (veslaafd). SS2, 3, 4, 5. LB 1&2. FFS, FF3, RB 1 special en 2. de KOF series voor de rest speel ik alleen spellen die echt goed zijn zoals: MS1.2.x.3.4.5. pulstar, blazingstar, shocktroopers en dergelijke. favoriete spel op neo is zonder twijfel Garou Mark of the Wolves. kof 97 en 98 en 2001.2.3 vind ik ook vet . RBS en 2 behoren ook tot mijn favorieten.

bijna alle vette spellen die voor neo CD uit zijn heb ik en de nieuwere spellen die niet voor neo CD uit zijn speel ik op emulator.

p.s. rage of the dragons is trouwens een kutspel maar als je hem echt wilt moet je hem maar halen. je bent zo uit de combos want er is niet genoeg variatie. bijna alle combos zijn hetzelfde en als je een beetje goed bent heb je alle combos binnen je eerste dag al uitgevonden. dat was tenminste het geval bij mij en mijn broertjes. daarna zul je het waarschijnlijk nog voor 2 of 3 dagen spelen waarna je het waarschijnlijk niet meer zal aanraken. als ik jouw was zou ik beter MOTW of kof 98, 97 of 2003 halen.

by the way, memleket neresi????
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Ja, ik weet dat het niet een van de beste spellen is. Hij is wel aan de goedkope kant en qua aantallen op de markt is hij nu makkelijk te verkrijgen. Ik verwacht daarom ook niet zo`n hoge prijs. Het hangt er maar net van af wat de prijs is.

Mijn vader komt uit Bursa en mijn moeder uit Denizli. Dus a bit of both zal ik maar zeggen. (en jij?)

De spellen die jij hebt opgenoemd zijn ook 1 van mijn favorieten. Jammer genoeg heb ik ze niet allemaal. MOTW heeft wel een pittig prijsje voor de AES! En op MVS zie ik ze ook niet elke dag. Jij hebt dus een Neo Geo cd. Toploader, frontloader? CDZ?

Nog een vraag mocht je mensen of plaatsen weten waar ze MVS spellen verkopen?? You can tell me.

latah
:glee:
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
je hebt zo te zien een MVS. ik ben ook van plan om een te halen als ik er een in goede staat voor een mooie prijsje kan vinden. zelf heb ik een toploader voor zo'n 8 of 9 jaar al. je vroeg trouwens een site voor cheap MVS games. dit is 'm.

http://www.ncsxshop.com

je kunt veel sites trouwens gewoon via hier vinden. (of google)
garou voor $65 blazing star voor $65 en de meeste andere spellen verkopen ze voor zo'n $30 a $50 dollar.

ik heb rond de 20 of 30 spellen op cd en een stuk of 4 gekopieerde spellen. ik heb een site gevonden waar je neo cd spellen kunt downloaden en ze werken ook nog eens. tenminste op mijn neo cd wel maar niet op mijn neo cd emulator voor een of ander reden. maakt niet uit dus binnenkort ff mijn cd collectie uitbreiden:mr_t:

memleket is trouwens Trabzon maar we hebben ook een huis in Izmit en in Bursa. (dikkaldirim). ik woon in de buurt van Nijmegen hier in NL.

trouwens als je ooit een super neo met phantom 1 converter vind voor een mooie prijs moet je me maar een PM sturen.

laterz
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Yo Musolini,

Thanx for the link!

Ik zal je een mailtje geven als ik ooit een Super Neo zie. Ik kon beide een keertje kopen. De Neo was als ik me goed herinner 350 euro (zonder doos) en de phantom 1 was 200 euro. Ikzelf heb ook een AES alleen nog niet omgebouwd. Ken je iemand die het professioneel om kan bouwen in Nederland? Ik wil er ook een neo geo bios chip in.

Ik woon in Amsterdam.:smirk:

Laters
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
geen van jullie heeft een hyper 64 zeker?
heb er namelijk net 1 gekocht :D

nu alleen nog die games zien te vinden voor een redelijke prijs.....

dat zal wel lastig worden maargoed je weet maar nooit.


Motw is tegenwoordig inderdaad niet meer zoveel te vinden helaas, het spel is echter zeker wel een aanrader zeker als je al de real bout serie hebt gespeeld daar de moves redelijk allemaal hetzelfde zijn.
Ikzelf ben na MOTW pas de real bout serie gaan spelen, maar ze zijn opzeker niet minder goed!

zit nu op een game of 30 (mvs) en moet er toch nog zeker dezelfde hoeveelheid bij hebben..... ff sparen dus nog :P
 

sasquatch

n00b
Joined
Jan 26, 2004
Posts
10
Hé mensen,

goed om weer wat activiteit te zien hiero. Ik heb inmiddels alweer 5 MVS games, MS1, MS3, LB2, Rage o' Dragons en SSV

Moet zeggen dat de Neo me erg goed bevalt, kan niet wachten op SSV special. Vind SSV een beetje tegenvallen in vergelijking met IV. Nog meer die-hard SS fans?

Ik verheug me ook al op t moment dat ik MOTW op de kop kan tikken (bij ncsx zijn ze nog ff uitverkocht helaas), die game is echt fantastisch, zit nog na te denken over andere games KOF 2003/Metal Slug 5? misschien...

Ben trouwens geen turk, woon in Amsterdam en ga vaak naar Nijmegen waar mn familie woont :glee:
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
ja man echte die hard smurai shodown speler hier. deel 2 is en blijft mijn favoriet. er is nog nooit een vechtspel geweest die ik al sinds 1994 al zo vet vind en die nog steeds vet blijft. samurai shodown 3 en 4 vind ik ook gaaf maar niet een verbetering ten opzichte van deel 2. 5 was leuk om te spelen maar viel toch wel tegen. had gewoon niet dezelfde kwaliteit ass de rest.

motw moet je zeker halen. de laatste achte grote snk spel. van snk's laatste 3 spellen vind ik deze toch de beste en mischien zelfs de beste neo game aller tijden. 99 was een moiie jaar om afscheid te nemen. garou MOTW, metal slug 3 en alleen kof 99 viel zwaar tegen, mischien was snk al failliet en is die spel daarom zo geworden.

ps nog RBFF special of 2 spelers aanwezig????
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
MUSOLINI said:
ja man echte die hard smurai shodown speler hier. deel 2 is en blijft mijn favoriet. er is nog nooit een vechtspel geweest die ik al sinds 1994 al zo vet vind en die nog steeds vet blijft. samurai shodown 3 en 4 vind ik ook gaaf maar niet een verbetering ten opzichte van deel 2. 5 was leuk om te spelen maar viel toch wel tegen. had gewoon niet dezelfde kwaliteit ass de rest.

motw moet je zeker halen. de laatste achte grote snk spel. van snk's laatste 3 spellen vind ik deze toch de beste en mischien zelfs de beste neo game aller tijden. 99 was een moiie jaar om afscheid te nemen. garou MOTW, metal slug 3 en alleen kof 99 viel zwaar tegen, mischien was snk al failliet en is die spel daarom zo geworden.

ps nog RBFF special of 2 spelers aanwezig????

RBFF speel ik erg veel en van Samurai Spirits ben ik ook groot fan. Deel 2 is inderdaad meesterlijk, maar deel 3 heeft iets dat hem gewoon overtreft. Enne, KOF99 slecht ? Ik vind het een van de besten van de serie, maar ik moet zeggen dat ik de meeste wel kan waarderen. KOF2003 heb ik nog niet gespeeld, maar daar ben ik niet helemaal zeker over.

Verder vind ik LB1 geweldig en hoop ik binnenkort LB2 te krijgen. of via Jor of via Japan.
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
@ IceMan1981 hoeveel wil jij voor de splinternieuwe ROTD kit geven???


Btw zijn hier ook mensen die SNK games spelen op de Dreamcast????
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
MUSOLINI: bedankt voor de tips!

Ik ga voor RBFFS, maar misschien koop ik ook wel RBFF, alleen al omdat de insert met Geese erop zo masterlijk is...NU NOG DE POSTER ERVAN VINDEN!

Jor-San: heb je ook pics van die AES games?
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
Wie o wie gaat er binnenkort een Atomiswave halen?
Of heeft iemand er al 1 thuis liggen?
Wie is tegen de Atomiswave?

Dit zijn allemaal vragen die ik aan alle Nederlandse leden stel!

Kom op laat de discussie losbarsten

P.S. Maurice ik heb je een pm gestuurd!

:p
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
@ IceMan1981 heb nikx ontvangen weird.






EDIT oops sorry zie net op me hotmail je mail staan sorry
 
Last edited:

Denus

Kuroko's Training Dummy
Joined
Nov 27, 2003
Posts
73
Ik heb een paar maanden geleden twee Hyper 64 borden gekocht met de 4 vechtspellen.
Deze verkoop ik weer omdat ik toch maar besloten heb om met de MVS door te gaan.

2 x Nieuwe Hyper 64 rev 2.0 mainboards. (Jamma+ compatible)

4 x Vechtspellen:
-Buriki One
-Fatal Fury Wild Ambition
-Samurai Showdown
-Samurai Spirits 2

1 x Board switcher.

(alle dozen, flyers, stickers aanwezig)
In 1 koop: 350,-

(ik heb er meer dan 600,- voor betaald)



Mail me ff op denus at quicknet punt nl als je interesse hebt.

(Ik woon in de buurt van Enkhuizen.)
 

Denus

Kuroko's Training Dummy
Joined
Nov 27, 2003
Posts
73
Hoi Maurice!

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp: bedoel je of deze borden op een standaard jamma aansluiting kunnen werken?
Zowel: absoluut: dit zijn namelijk de Rev 2 versies: die werken perfekt op de standaard jamma aansluiting.

Mocht je wat anders bedoelen hoor ik het wel... :)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
goeie aanbiedingen komen altijd als je net al wat gekocht hebt...aaarghhh :annoyed:
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
iceman1981 said:
Wie o wie gaat er binnenkort een Atomiswave halen?
Of heeft iemand er al 1 thuis liggen?
Wie is tegen de Atomiswave?

Dit zijn allemaal vragen die ik aan alle Nederlandse leden stel!

Kom op laat de discussie losbarsten

P.S. Maurice ik heb je een pm gestuurd!

:p

Tot nu toe is de Atomiswave meh.

Misschien komt er nog iets fatsoenlijks op uit, maar het laatste werk van playmore op de neo was al erg matig. ik verwacht dus wat hogere resolutie sprites met ongeinspireerde gameplay.

Voorlopig blijf ik mijn aes collectie dus rustig uitbreiden.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
leGionellz said:
Tot nu toe is de Atomiswave meh.

Misschien komt er nog iets fatsoenlijks op uit, maar het laatste werk van playmore op de neo was al erg matig. ik verwacht dus wat hogere resolutie sprites met ongeinspireerde gameplay.

Voorlopig blijf ik mijn aes collectie dus rustig uitbreiden.


Bovendien is dat ding volgens mij ook nog zwaar aan de prijs, dus ik denk dat er eerst eens wat goede screens en reviews moeten komen voordat ik aan zo`n ding ga denken.
Op zich lijkt het me wel een gave uitbreiding voor me verzameling maar als dat ding AES style prijzen gaat vertonen zal het wel aan mij voorbij gaan denk ik.
Of er moeten echt een paar zwaar goeie titels op gaan uitkomen dan zou dat natuurlijk wel de moeite zijn om te gaan overwegen.

eerst maar eens die H64 aan de praat krijgen met wat games :D
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
@ Denus ik bedoel dit soort PCB kits:

url]



Kunnen deze op dat Hyper 64 board???
 
Top