Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Jor-san

New Challenger
Joined
Feb 5, 2004
Posts
53
hallo daar, ik ben ook sinds kort trotse bezitter van een AES, heb er inmiddels al twee zelfs, een US en JPN systeem...

Ik heb al redelijk wat coole games ook, maar als iemand nog iets in de aanbieding heeft hoor ik het graag.....
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
Geen probleem natuurlijk, we zouden best eens een neo avond kunnen organiseren We zijn met genoeg voor wat goede competitie, ik geloof inmiddels wel 10 lui ofzo ?

WORD :D
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
@ Jor-San doe je een van die systemen weg :P ???


Maar lijkt me wel vet om eens een neo geo avond te houden eindelijk eens KOF tegen goede spelers spelen :D
 

Neo Gunloc

Rugal's Thug
Joined
Feb 13, 2004
Posts
90
Lijkt me geweldig jongens.
Mede Neo fans zijn al zo schaars in Nederland.
En als we foto's maken, kunnen we ze naar deze site toesturen.
 

Jor-san

New Challenger
Joined
Feb 5, 2004
Posts
53
Maurice said:
@ Jor-San doe je een van die systemen weg :P ???


Maar lijkt me wel vet om eens een neo geo avond te houden eindelijk eens KOF tegen goede spelers spelen :D

Sorry Maurice, maar ik doe er echt geen weg....Ik heb ze allebei pas net....Ik wil echt een vette game-room gaan maken over een tijdje...Met de beste 2d fighters die er ooit gemaakt zijn...
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Sorry Maurice, maar ik doe er echt geen weg....Ik heb ze allebei pas net....Ik wil echt een vette game-room gaan maken over een tijdje...Met de beste 2d fighters die er ooit gemaakt zijn...

Begrijpelijk zou er ook geen een weg doen maar dacht zo van je hebt er 2 dus misschien doe je er wel een weg :D. Ben zelf al hele lange tijd op zoek naar een AES maar kan er maar niet eentje vinden :( moet een AES hebben kan ik eindelijk KOF op de coolste manier spelen :D.
 

Jor-san

New Challenger
Joined
Feb 5, 2004
Posts
53
Maurice said:
Begrijpelijk zou er ook geen een weg doen maar dacht zo van je hebt er 2 dus misschien doe je er wel een weg :D. Ben zelf al hele lange tijd op zoek naar een AES maar kan er maar niet eentje vinden :( moet een AES hebben kan ik eindelijk KOF op de coolste manier spelen :D.

hé Maurice, ik heb er nog even over nagedacht en wil er misschien toch één wegdoen. Ik heb je een PM gestuurd.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Nog iemand wat MVS te koop?? ik MOET wat kopen vandaag...... gewoon ff geld uitgeven :P
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
als er echt goede kof, SS, LB of FF spelers zijn wil ik er wel tegen vechten. als jullie het durven tenminste......
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
@ Fredscape heb misschien nog wel een Rage Of The Dragons kitje voor je liggen weet alleen niet zeker of ik hem wegdoe tenzij je goed bod doet :P
 

Maurice

n00b
Joined
Dec 9, 2003
Posts
47
Nope Fredscape heb nikx anders in de aanbieding die rage of the dragons kit van mij is trouwens splinternieuw doet het niet op me 2 slots board :S :S . Iemand intresse in die kit???
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
das wel erg merkwaardig dat een gloednieuwe kit het niet doet trouwens..... waar heb je hem vandaan?
 

NeTaXe

New Challenger
Joined
Nov 3, 2002
Posts
62
Dat klopt, een aantal 1 en 2 slot borden vindt rotd niet leuk. Is wel spelend te maken door een unibios te installeren.
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
die heerlijke unibios toch.....

je zou em eigenlijk gratis bij een pak melk moeten krijgen
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,425
je zou em eigenlijk gratis bij een pak melk moeten krijgen

:lol:


Mensen! Welke versie van de Real Bout series raden jullie aan?

Op het moment staat Special in het vizier, lijkt me gewoon de beste versie...enige ideeën?
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
volgens mij wel ja, ik weet dat legionellz ze allemaal wel heeft dan wel heeft gehad dus die kan het je wel vertellen.

Heb zelf net maar een bod op 2 gedaan..... het is weer tijd voor een pakje!
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Dreamer said:
:lol:


Mensen! Welke versie van de Real Bout series raden jullie aan?

Op het moment staat Special in het vizier, lijkt me gewoon de beste versie...enige ideeën?

Als je niet echt veel speelt en afentoe eens een potje Real Bout wil spelen, zonder echt goed te worden etc, dan inderdaad Real Bout special.

Ikzelf begon met Real Bout 1 en ik vond hem in het begin niet echt heel sterk. na een tijdje kocht ik Real Bout special en die vond ik echt een heel stuk beter. Uiteraard voor collectors doeleinden ook deel 2 aangeschafd en hoe meer ik heel de serie speel, hoe meer ik ieder deel ga waarderen. Alle drie de delen zijn heel erg goed en ze hebben ieder hun eigen sterke punten.

Duss... begin met Special en ga daarna verder met 1 en 2. Het klinkt gek, maar sinds een tijdje speel ik deel 1 het meest.

Eigenlijk vind ik het ook een verplichting om eerst Fatal Fury Special of 2 flink te spelen voordat je over gaat op de Real Bouts :) De ouwetjes zijn nog steeds ijzersterk !
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
ik heb nog wel wat :)

Ik heb nog wat neo-geo goodies over die ik kwijt wil :)

Eigenlijk een for sale post, maar ja ik wil liever niet wereldwijd verzenden..

Hier is mijn for sale lijstje:

Neo Geo MVS:

Neo-Geo 6 Slot PCB

Blazing Star
Fatal Fury 1
Fatal Fury 3 (+MM)
Super Dodgeball (orig)+stickers/dip (no MM)
Kabiku Klash(+MM)
Kizuna Encounter
Magician Lord (+MM)
Metal Slug 2 (orig)
Neo Driftout (sticker serials cut, orig)
Neo Mr. Do! (complete kit,matching serials)
Ninja Masters
Overtop
Pulstar
Puzzle De Pon /R
Prehistoric Isle 2
Samurai Shodown 1+MM
Shock Troopers
Shock Troopers 2
Super Sidekicks 2+mm/artpacks
Super Sidekicks 3+mm/artpacks
Trash Rally
Neo Turf Masters*
Viewpoint

Doe een leuk bod of PM me :)
 

iceman1981

n00b
Joined
May 6, 2003
Posts
18
:lol: Hi guys nog een Nederlander in the Neo Geo scene.

Dankzij netaxe: kan ik mvs games spelen.

Zijn er mensen die MVS games weg willen doen? Ik zag iemand met een post maar ik weet niet of diegene ze nog heeft.

Laters
 

E=MC2

Ass Troll,, Ignorant, , , , (Do Not Resuscitate)
Joined
Apr 4, 2003
Posts
2,138
yo dreamer special is inderdaad degene die je moet hebben. 1 en 2 zijn ook dope maar special vind ik persoonlijk wel de beste instapper. ze lijken alle drie ook veel op elkaar qua speelwijze m,aar zijn toch iets anders.

RB1: graphigs zijn beetje achterhaald maar er zijn erg leuke combo's. en deze deel heeft echte eindes die ook op het verhaal slaan.de ring out systeem is leuk maar kan irritant worden. en iedere caracter is hier overpowered en dat vind ik wel vet.

RBS: veel nieuwe frames en veel characters zijn overnieuwd getekent, meer stripstijl. 4 nieuwe charaters erbij, geese als geheime nightmare eindbaas met infinites die je gek maken. en niet te vergeten de evil versies van van 4 charaters. nadeel is dat veel combo's op elkaar lijken en daardoor de variatie wat minder is. zorg dat je niet bij de randen komt, deze keer als je door de rand geslagen word ga je niet kapot maar dizzy, waarna je waarschijnlijk doodgecombod wordt. spel heeft veel leuke interacties tussen mannetjesen veel speciale eind winposes. sommige erg zeldzaam.(jin chonrei ging een keer in zijn winpose zweven en oppoweren net als vegeta DBZ stijl, daarna heb ik die pose nooit meer gezien. spel heeft niet echt mooie eindes maar wel grappige specviale eindfilmpjes.

RB2: twee nieuwe caracters. ex versies zijn er niet meer. een geheime eindbaas. in tegenstelling tot de eerste twee RB 's zijn de caracters hier allemaal zwakker gemaakt.sommige zijn niet eens meer leuk om mee te spelen zoals geese en een paar anderen. supers zijn allemaal vergemakkelijkt, meeste zijn f,hcf+BC of C. combos zijn allemaal kleiner geworden. voordeel is dat de combo's wel divers zijn en dat iedreen heel anders speelt. spel lijkt mij ook iets sneller. de eindes zijn niet echt speciaal, maar de meeste zijn wel graPPIG. feint moves hebben nu een echte functie gekregen, vooral in de combo's dus.

zoals je ziet hebben ze allemaal hun voor en nadelen en is er geen ultieme versie die de beste is jammer genoeg. persoonlijk vind ik MOTW de beste FF gevolgd door de RB series en daarna FFS. ik hoop dat je keuze om te kiezen iets vergemakkelijkt is en veel succes.

P.S. als je hulp met combo's nodig hebt vraag je maar op l;os OK.
 
Top