Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Ja, maar welke Zelda voor de 64. Ik kan me geen gouden cover voor de geest halen.
Ik bedoelde waar die draak van is ;)
Wat voor stijl speel je? Je vriendin speelt bas? Je broer is zeker drummer :D

[img=http://img543.imageshack.us/img543/4259/dsc00012a.th.jpg]
[img=http://img405.imageshack.us/img405/7231/dsc00013rc.th.jpg]
[img=http://img706.imageshack.us/img706/3328/dsc00014ly.th.jpg]
[img=http://img266.imageshack.us/img266/337/dsc00015dj.th.jpg]

is geen goude is de zwarte cover zal het ligt wel zijn van cam,Draak van ds is gewoon een versier cover.
Ik speel graag surf music:http://www.youtube.com/watch?v=j09C8clJaXo
http://www.youtube.com/watch?v=VXi3mCfv15k
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Er is wel een gouden Zelda voor de 64, Majora's Mask als ik me goed herinner.
Kleine video van mijn mini gameroom/inloopkast:

@edm: Leuke verzameling, pinball is cool.
 
Last edited:

alphagamer

Aero Fighters Flyboy
Joined
Jun 7, 2009
Posts
2,091
Is de semi-acoustisch gitaar een Gretsch?

Dit is mijn western gitaar, zit op mijn liefste plek (Fatboy zitzak):


Ik heb nieuwe snaren nodig ;)
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Er is wel een gouden Zelda voor de 64, Majora's Mask als ik me goed herinner.

Sorry ik bedoelde mijn zelda is de normale niet de special golden sample (ocarina of time) majora's mask is ook golden aantekomen ,wel wat zeldzamer
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Er is wel een gouden Zelda voor de 64, Majora's Mask als ik me goed herinner.

Sorry ik bedoelde mijn zelda is de normale niet de special golden sample (ocarina of time) majora's mask is ook golden aantekomen ,wel wat zeldzamer

Had ik al begrepen, bevestigde alleen dat ze er ook in gold waren. Idd iets zeldzamer maar nog steeds redelijk makkelijk te vinden voor een goede prijs.
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Wat is het verschil tussen de gouden en normale dan? Gaat over OOT? of MM?
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Jongens ik ga beginnen aan een mvs(mv2f) te consolizen voor erbij ::lol:

lijkt me toch leuk ......
nu vraagje 35 eurie voor een 2 slots bordje is goed te doen toch
heb er maar gelijk men eerste mvs spel bij besteld JA JA mijn jeugd komt nu terug
WORLD HEROES 2 .Kan me de tijd nog herinneren 25 gulden voor een weekend neo geo huren met world heroes 2 wat een feest voor dat geld .:buttrock:

Heb nu een vraagje kan me iemand een beetje opweg helpen met een uitleg van de 5 volt voeding en de rgb kabel (waar aansluiten op bordje ),heb al veel guides gezocht maar die zijn allemaal american en dan zetten ze rgb om naar svhs #$%&*? ,dus een euro guide zou geweldig zijn ..

Thnx alvast ondertussen completely hooked neo lover :D
wat een feest om weer een neo te hebben ,was vergeten hoe gaaf het was,kan geen emulator tegen op !!!!
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
JA JA men MVS consolized is klaar hij werkt prima !!!
zal binen kort wat foto's uppen ,ben nog aant spuiten en cosmetica werk aant verrichten
Nu nog de beruchte ..ahum Pirate Multicart en we kunnen er op los gamen

Blijf toch altijd een zwak voor AES houden :drool_2:
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
JA JA men MVS consolized is klaar hij werkt prima !!!
zal binen kort wat foto's uppen ,ben nog aant spuiten en cosmetica werk aant verrichten
Nu nog de beruchte ..ahum Pirate Multicart en we kunnen er op los gamen

Blijf toch altijd een zwak voor AES houden :drool_2:

Xian Xi is altijd zeer behulpzaam;)
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Xian Xi is altijd zeer behulpzaam;)

Ja echt een super gast ,heel snel behulpzaam ,maargoed HIJ WERKT DUS !!!!!

wat denk je van zon 100 in 1,nu we mvs hebben zal dat wat zijn , identiek aan de echte games of bagger (stotteren slecht geluid )
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
Ja echt een super gast ,heel snel behulpzaam ,maargoed HIJ WERKT DUS !!!!!

wat denk je van zon 100 in 1,nu we mvs hebben zal dat wat zijn , identiek aan de echte games of bagger (stotteren slecht geluid )

Er zijn wel wat topics over te vinden, maar hou het erop dat je krijgt waar je voor betaald in het ergste geval:smirk:
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Ja, ik ben 24 geworden vorige week :D
Vertel over je avatarkeuze, wat trekt je aan Ukyo?
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Ja, ik ben 24 geworden vorige week :D
Vertel over je avatarkeuze, wat trekt je aan Ukyo?

1st proficiat man !!!
cool ik ben 30(september) ,Ukyo's favoriete levens stijl lijkt wel veel op de mijne :Hij is het liefste alleen maar haat het om echt alleen te zijn (weet het beetje raar )


heb altijd iets gehad met hem vanaf de eerste keer dat ik samurai shodown voorgeschoteld kreeg ..


Most unpleasant :He can't express himself that well (heb ik heel vaak last van met mijn ziekte

btw :


 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Bij mij is het wel duidelijk hehe, ik vind Terry Bogard gewoon gaaf om mee te spelen. Hij ziet er gewoon gaaf uit ook.
Bij SS speel ik meestal met Haohmaru, Kabigami Genjiro en Hattori Hanzo.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
1st proficiat man !!!
cool ik ben 30(september) ,Ukyo's favoriete levens stijl lijkt wel veel op de mijne :Hij is het liefste alleen maar haat het om echt alleen te zijn (weet het beetje raar )


heb altijd iets gehad met hem vanaf de eerste keer dat ik samurai shodown voorgeschoteld kreeg ..


Most unpleasant :He can't express himself that well (heb ik heel vaak last van met mijn ziekte

btw :



Mag ik vragen wat voor ziekte je hebt waardoor je moeite hebt to express yourself?
Als we elkaar ontmoeten is dat geen probleem trouwens. I usually do all the talking, a lot of it:D
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
agorafobie..........................:oh_no:

Heb het even op moeten zoeken, lijkt me best lastig soms. Pm is beantwoord trouwens.
Oh en misschien als je wat tijd hebt kun je mijn 1 slot cmvs een keer nakijken. Heb waarschijnlijk de soundamp opgeblazen. Hij doet het nog via de jamma connector in mijn cab, maar op de tv geeft hij een Z80 error en geen geluid in de cab. Ben zelf helaas A-technisch. Ik ben al blij dat ik zelf de knoppen en sticks van mijn cab zelf heb vervangen zonder problemen.
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Heb het even op moeten zoeken, lijkt me best lastig soms. Pm is beantwoord trouwens.
Oh en misschien als je wat tijd hebt kun je mijn 1 slot cmvs een keer nakijken. Heb waarschijnlijk de soundamp opgeblazen. Hij doet het nog via de jamma connector in mijn cab, maar op de tv geeft hij een Z80 error en geen geluid in de cab. Ben zelf helaas A-technisch. Ik ben al blij dat ik zelf de knoppen en sticks van mijn cab zelf heb vervangen zonder problemen.

ja hoor dat moet wel te fixen zijn ,Heb trouwens vandaag nog wat leuks gekocht ,het huis staat al vol maar ben gewoon addicted hahahaa


 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,093
ja hoor dat moet wel te fixen zijn ,Heb trouwens vandaag nog wat leuks gekocht ,het huis staat al vol maar ben gewoon addicted hahahaa



Ik ben bekend met het addicted probleem, heb zelf inmiddels drie cabs in huis. Ik woon in een 1 slaapkamer appartement:D
 
Top