Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Ja die serie is gewoon zwaar verslavend, ben nog niemand tegengekomen die het niet cool vond :)
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,424
"Super Nintendo Sega Genesis, when I was dead-broke man I couldn`t picture this....."


NOTORIOUS B.I.G. - JUICY :buttrock: :buttrock: :buttrock:

Goed om te weten dat er nog meer R&B en Hiphop mensen zijn hier :buttrock: :buttrock: :buttrock:

NeTaXe: laat me ff wten wanneer je het geld hebt, ok?
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,424
Oukast is niet echt mijn smaak, maar ze hebben wel een paar goede nummers.

Geef mij maar LL.Cool J:buttrock:

Ik luister vooral naar oudere stuff:)
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
De nieuwe outkast heeft zeker wat goeie nummers erop staan moet ik zeggen, ook wat mindere, vooral de cd van bad boi is het beste van de twee.

LL is nooit 1 van mijn favorieten geweest, luister zelf altijd meer naar Gangstarr, Guru, Dre, Snoop, BIG en nog een aantal artiesten.

Nieuwe album van 50 cent is mij ook zeker bevallen.
Zit nu ook te wachten op het nieuwe g-unit album. Alleen nog niet bekend wanneer dat uitkomt helaas.

Daarstraks eindelijk de achterkant van mijn cab open gekregen, gaat nog een leuk klusje worden om hem helemaal uit elkaar te halen zag ik al :(
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Peet1979 said:
Omdat ik zie dat er hier wel wat Hiphop liefhebbers posten, heb ik nog een interessante link:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3353127129&category=23278

Deze verkoop ik zelf, dus een bod is meer als welkom.

:multi_co:

Goed, bedankt voor deze threadkiller.. :)

Peet: Ik heb niet echt interesse in de aes, op zich wil ik er nog wel een voor spare, maar wacht geduldig tot ik een keer een goedkope tegenkom.. Nederlanders zijn nooit goedkoop, weet ik ook uit persoonlijke ervaring :) Good luck selling it, zijn vast wel nederlanders die er een willen.

Laters !!

ps: ik wacht nog steeds op mijn kof 96 en 97 :(
 

Peet1979

n00b
Joined
Sep 27, 2003
Posts
49
De AES hou ik toch maar lekker zelf.
Na er nog wat nachtjes over geslapen te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen tot ik hem toch graag in mijn bezit wil houden.

:glee:
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,424
Juiste keus.

Neo Geo AES bezitters behoren tot de gaming-elite :buttrock:
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Dreamer said:
Juiste keus.

Neo Geo AES bezitters behoren tot de gaming-elite :buttrock:


als in domme mensen met teveel geld die hetzelfde voor een tiende van de prijs kunnen krijgen?? ik dat geval mag jij aanvoerder van die elite zijn :tickled:

blijf ik lekker op me MVS gamen.:mr_t:
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
Fredscape said:
als in domme mensen met teveel geld die hetzelfde voor een tiende van de prijs kunnen krijgen?? ik dat geval mag jij aanvoerder van die elite zijn :tickled:

blijf ik lekker op me MVS gamen.:mr_t:

:oh_no:

jammer toch van zo een leuke thread.
 

KiWi

n00b
Joined
Aug 14, 2003
Posts
28
Feit blijft dat je nu eenmaal op de MVS goedkoper uit bent (maar er weinig collector's gevoel overblijft omdat een complete kit nu niet echt voor het oprapen zijn en men dus vaak niet met MVS begint met het oog om dat compleet en mint te krijgen).

Je moet zeker zelf beslissen of je nu AES of MVS gaat (of beiden), maar deze discussie loopt zeker niet sinds vandaag en zal ook vandaag niet eindigen. Ik denk echter dat je maar zelf maar de voordelen en nadelen tegen elkaaar moet opwegen.

De smileys zijn daar geplaatst waar ze moeten, maar het blijft een altijd terugkerende discussie.

Anyways back on topic
Mijn laatste komende aanwinst KoF 2001, JP AES.
 

2Dfan

Formerly "Dreamer"
20 Year Member
Joined
Aug 28, 2003
Posts
2,424
Ooooh, ben ik iets begonnen hier? :D

Anyway, ik blijf bij mijn standpunt...AES cartridges hebben gewoon wat.
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Thanks guys

:annoyed: :annoyed: :annoyed:
Eenn grote dankjulliewel voor het coole forum en de kickass mensen erop. Ik heb deze week al mijn AES-sen verkocht en al mijn Carts. Ik baal als een stekker, maar aan de andere kant was het nodig omdat de wereldreis steeds dichterbij komt!!
Over een jaar zit ik waarschijnlijk weer volop in de Neo scene en ik hoop dat jullie er dan ook nog allemaal zijn!!!!

Thanks dudes!!!!
Groeten
Gaston:buttrock:
 

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Heel veel succes gewenst dan maar op je wereldreis ik hoop dat het helemaal wordt wat je je er van voorstelt....

Goede Reis!
 
Last edited:

deathknight

Zero's Tailor
Joined
Mar 22, 2003
Posts
570
lol idd:( nou mensen iemand nog een aanwinst in iets? en welke characters denken jullie dat er in kof2k3 zitten?
 
Joined
Nov 17, 2003
Posts
28
leuk om meer nederlandse NEO-GEO liefhebbers te zien!

Het lijkt me leuk om via XBOX-LIVE eens tegen elkaar te spelen(CAPCOM VS SNK 2).Ik sta op plekkie 54 met een S grade en ben daarmee gelijk de hoogst geklasseerde nederlander:buttrock:

GameTag:SNK FOREVER

Laat wat van jullie horen:)
 

leGionellz

Pancho Villa is my Direct Ancestor,
Joined
Sep 11, 2002
Posts
1,754
KOF 2003 ziet er lekker uit mensen, misschien eindelijk het geld weer eens waard. Ik zelf heb de laatste 6 weken geen neo games meer gekocht, ben bezig met een home cinema en dvd branden, etc. Ik denk dat deze pauze snel gaat ophouden als blijkt dat Samurai Shodown 5 zo goed is als ie nu lijkt :)

En KOF2003 zou me nog armer kunnen maken, maar ik beslis niet voordat ik weet hoe goed hij werkelijk is. Laatste 2 jaren waren echt teleurstellend.
 
S

soulrider5150

Guest
hey old skool,
ik dacht vandaag een lege cabinet te halen voor mijn mame project. krijg ik een neo geo mvs voor nopes. moet alleen nog de cartridges kopen! dus mijn vraag is weet iemand waar ik mvs games kan kopen. mame project gaat nu ff de vrieskast in.
 

henkje.doc

n00b
Joined
Oct 13, 2003
Posts
5
Hier is er nog eentje: tussen al het geweld van PS2, XBox en gamecube altijd NeoGeo fan geweest,
helaas heb ik ook de domme fout gemaakt om in het verleden mijn AES te verkopen en om te gaan voor een heuse pc....

spijt als haren op mijn hoofd.

PS. en emulatie maakt dit gevoel alleen maar erger.

Als een van jullie een tip heeft waar ik weer back naar neoGeo kan houd ik mij graag aanbevolen.
 

Denus

Kuroko's Training Dummy
Joined
Nov 27, 2003
Posts
73
soulrider5150 said:
hey old skool,
ik dacht vandaag een lege cabinet te halen voor mijn mame project. krijg ik een neo geo mvs voor nopes. moet alleen nog de cartridges kopen! dus mijn vraag is weet iemand waar ik mvs games kan kopen. mame project gaat nu ff de vrieskast in.

Aha: had JIJ mij gebeld voor die 4 slot MVS?

Ik geef je gelijk om de kast origineel te houden: het èchte spul is toch altijd leuker.
 

Predator

Crazed MVS Addict
Joined
Nov 29, 2003
Posts
139
henkje.doc said:
Hier is er nog eentje: tussen al het geweld van PS2, XBox en gamecube altijd NeoGeo fan geweest,
helaas heb ik ook de domme fout gemaakt om in het verleden mijn AES te verkopen en om te gaan voor een heuse pc....

spijt als haren op mijn hoofd.

PS. en emulatie maakt dit gevoel alleen maar erger.

Als een van jullie een tip heeft waar ik weer back naar neoGeo kan houd ik mij graag aanbevolen.

waar had je je vorige AES dan gekocht?
 

snkfever

Cheng's Errand Boy
Joined
May 16, 2003
Posts
111
Hoi ook een nederlander hiero! :buttrock:

Ik woon in de buurt van amsterdam en toen ik klein was speelde ik die SNK fighters in de speelhallen daar.. sinds die weggehaald zijn daar rest mij helaas slechts de portz en teh r0mz... Maar ja binnenkort misschien een AES kopen maar ff sparen dan maar ;)
 
Top