Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Dat zuigt man. Niet leuk. Laat maar weten als ik iets kan betekenen om je aan een arcade"fix" te helpen :-J

Maar in ieder geval goed om te horen dat het goed met je gaat.

Hoe is het forum hier eigenlijk? Beetje te doen? Overigens merk ik dat ik niets kan posten, is dat een kwestie van genoeg deelnemen aan gesprekken en dat je dan automatisch autorisatie krijgt? Of moet ik daarvoor een admin inschakelen?

Het kan er hier best hard aan toe gaan, vooral als je nieuw bent. Je krijgt inderdaad wat meer opties als je actief deelneemt. De marketplace kun je ook nog niet aan deelnemen.
Ik zou zeggen kijk rustig rond, stel je desnoods voor in het: you found out you can't post new thread, topic.
Zeggen dat je mij kent scheelt al een hoop. En indien nodig kan ik wel een goed woordje bij een mod doen voor je :D
 

Sphere

n00b
Joined
Jan 18, 2016
Posts
9
Haha okay dan, ik ben benieuwd! Ik zal mij binnenkort eens voorstellen inderdaad. Dan kan ik alvast proeven hoe het ontvangst hier is :D
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Haha okay dan, ik ben benieuwd! Ik zal mij binnenkort eens voorstellen inderdaad. Dan kan ik alvast proeven hoe het ontvangst hier is :D

Check de war room maar eens, dan weet je een beetje wat je te wachten kan staan, lol.
 

ResO

water damaged
20 Year Member
Joined
Jan 8, 2001
Posts
8,000
Ok, you have dutch parents then? Do you speak any dutch besides the usual cursewords? Just curious...

Kan ik alle dingen een prostituee meestal zegt.


Nah, I'm clueless. Some gestures are international.
 
Last edited:

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Tja... ziet er inderdaad gezellig uit daaroh :D

Hahaha, je hebt wel een moment uitgekozen. Eens in de zoveel tijd verandert het thema in iets geks naar aanleiding van god weet wat. Nu dus: Candiru-Land :D
 

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Hahaha, je hebt wel een moment uitgekozen. Eens in de zoveel tijd verandert het thema in iets geks naar aanleiding van god weet wat. Nu dus: Candiru-Land :D

De kleuren tot daar aan toe, maar als ze nou ff die 2 plaatjes veranderen kan ik op het werk ook nog eens rond spieken :)
 

Ray

New Challenger
Joined
Sep 29, 2014
Posts
61
Wat is jullie ervaring met invoerrechten? Ik importeer meestal uit de EU(vooral mediterraanse gebieden) maar vaak importeer ik ook van verder buiten. Japanse pakketen hoef ik bijna nooit invoerrechten voor te betalen ook al is het veel waard(goede verkopers die het versturen als gift/lage waarde en douane die het grootendeels negeert) maar voor Chinese en Amerikaanse pakketen krijg ik bijna altijd een dikke rekening, zelfs als de verkoper het markeert als gift. Vooral met Amerikaanse pakketen is dit een probleem omdat de verzendkosten al torenhoog zijn...
 

Marcooled_79

New Challenger
Joined
Jul 5, 2010
Posts
63
Wat is jullie ervaring met invoerrechten? Ik importeer meestal uit de EU(vooral mediterraanse gebieden) maar vaak importeer ik ook van verder buiten. Japanse pakketen hoef ik bijna nooit invoerrechten voor te betalen ook al is het veel waard(goede verkopers die het versturen als gift/lage waarde en douane die het grootendeels negeert) maar voor Chinese en Amerikaanse pakketen krijg ik bijna altijd een dikke rekening, zelfs als de verkoper het markeert als gift. Vooral met Amerikaanse pakketen is dit een probleem omdat de verzendkosten al torenhoog zijn...

Late reactie...nogal inactief geweest door privégedoe.

Is nogal hit & miss bij mij, maar ik heb wel het idee dat als ze me eenmaal in het vizier hebben, dat ik dan iedere keer invoerrechten mag aftikken bij de postbode. Effe een paar weken niks doen en dan gaat het weer een tijdje goed. Ik probeer iig zo min mogelijk te dokken, fiscus naait ons al genoeg :D
 

Tech&Music

Another Striker
Joined
May 14, 2016
Posts
325
Weer een Nederlander erbij :D
Een beetje een newb als het gaat om Neo Geo. Heb wel eens in Drouwenerzand (voor wie dat kent) Puzzle Bobble op een echte Grote Rooie cab gespeeld, kan me herinneren dat dat echt een leuk spel was, en ik er flink wat euros doorheen heb gegooid :P
Helaas zijn de MVS cab en de twee pinball machines die ze een paar jaar geleden hadden in hun kleine "arcade" ('t was maar een kleine vierkante ruimte naast het restaurant met een aantal automaten) er niet meer, m'n zus was er vorig jaar geweest en er waren toen alleen nog maar Sega Rally-achtige machines. Nog eens uit nieuwsgierigheid gemaild of ze nog wisten wat er mee gebeurd was, maar helaas wisten ze niet waar deze waren en waren ze waarschijnlijk al verkocht/ingeruild (zou me niet verbazen als het in ruil was voor die race spellen). Jammer, maar goed, Neo Geo kun je zelf ook naar huis halen :D
Heb op eBay een defecte Neo Geo CD en defecte Neo Geo MVS gekocht. Neo Geo CD geeft geen beeld, maar op YouTube een filmpje gezien waarin het probleem zo verholpen was. Of een defecte Sony video decoder IC, of ergens een defecte inductor. 't Zou lullig zijn als dat beide niet het geval bij mij zou zijn, maar ik ga er maar niet vanuit :P Zitten alleen geen kabels of controllers bij. Goed, een controller kan ik ook met een beetje knutselen zelf in elkaar zetten met de juiste onderdelen (nog steeds goedkoper dan een echte), DC adapter heb ik al gevonden in de buurt (zo'n eentje van een HP CD-Writer, het enige andere apparaat wat dat stekkertje gebruikt) voor een vijfje, en een RGB kabel kan later nog wel (voor m'n Sony PVM).
De 1-slot MVS die ik heb gekocht heeft een Z80 error, maar op de foto's is geen roest te zien, dus hopelijk een feit van Z80 eruit, IC voetje vastmaken en nieuwe Z80(A) erin. Ik wil dan zo'n Photoplay 2000 machine (of die andere blauwe Photoplay die dezelfde vorm heeft) kopen, en die strippen voor alleen de kast en monitor. Paar gaten erin voor besturing, coinslot verplaatsen, kast verven, nieuwe marquee, etc., om zo veel mogelijk op een echte Grote Rooie te lijken. Lijkt me wel een leuk projectje, zodra ik wat meer spaarcenten heb! Leuk om te zien dat dit forum ook een Nederlandse ruimte heeft, 't is altijd leuk om land- en lotgenoten te vinden :D
Ik hang hier nog wel wat rond, denk dat dat wel goed moet komen ;)
 
Joined
Aug 17, 2016
Posts
2
Hi allemaal !

Hierbij wil ik mij even voorstellen, Retrosplash !!
Omgeving Flevoland.

Verzamelaar van retro/modern consoles en games, maar als ik zou moeten kiezen dan krijgt retro absoluut de voorkeur.

Trotse eigenaar van een PVM(3)B&O,nes,snes,n64,gamecube,wii u,3ds, ps1,ps2,ps3.

Hobby: ahhahaha
 

Sphere

n00b
Joined
Jan 18, 2016
Posts
9
Ik moet toch nog even mijn postcount bumpen, kan iemand mij daarom vertellen waar ik het beste mijn arcade kaart van Arcade Universe het beste kan spammen hier op het forum? :D
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
In Arcade Central of Unrelated Topics :)
 
Last edited:

Fredscape

Loyal Neo-Disciple
Joined
Sep 18, 2002
Posts
832
Af en toe heb ik het gevoel of alles hier unrelated is.

Maar dat zal overal wel zijn als je een tijdje niet bent geweest:)
 
Top