Dutch Thread - Voor den Vaderlanden

Martyr

n00b
Joined
May 3, 2012
Posts
47
Neo Geo liefde roest inderdaad niet, maar het wordt wel lastig om het droog te houden met de prijzen van tegenwoordig.

Ik ben sinds kort weer eens voorzichtig op het Neo Geo forum terug gekomen, maar zag dat het behoorlijk stil was geworden
in het Dutch Thread.
 

Gaston

Mature's Make-up Artist
Joined
Jan 15, 2003
Posts
1,352
Neo Geo liefde roest inderdaad niet, maar het wordt wel lastig om het droog te houden met de prijzen van tegenwoordig.

Ik ben sinds kort weer eens voorzichtig op het Neo Geo forum terug gekomen, maar zag dat het behoorlijk stil was geworden
in het Dutch Thread.

Ja, het komt en gaat in vlagen. Ik ben jarenlang weggeweest (wel nog een beetje gelurkt van tijd tot tijd) maar NeoGeo is een blijvertje. Lekker rammen op die kast in de garage!
 

Martyr

n00b
Joined
May 3, 2012
Posts
47
Er was een tijd dat je hier als gebruiker met weinig posts gestript werd van veel "rechten" en compleet gewantrouwd.
Op zich wel begrijpelijk nadat er opkopers in de Marketplace verschenen, maar wel jammer dat de goeden het weer
met de kwaden moesten vergelden.
Maar zo te zien lijkt de rust nu weer een beetje weergekeerd (voor zover dat mogelijk is op dit forum).

Het blijft inderdaad wel fijn om af en toe weer eens achter de AES of CMVS te schuiven, maar de laatste Neo Geo
aanschaf is alweer even geleden.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Gelijk maar de vuurdoop:
Wat is istreet nou weer voor achterlijke naam?

Welkom aan boord 😎
 

iStreet

n00b
Joined
Dec 19, 2018
Posts
7
Hey man, hoe kom jij hier terecht?
Bij puur toeval haha! Vandaag een AES ontvangen en ik verwacht nog een 4 tal games via ebay.. eerste instantie dus voor info hier, maar lijkt mij leuk om wat meer te posten en zoeken op het forum ;)
 
Top