Intussen heb ik 'm binnen (duurde wat langer, met dank aan onze vrienden van de douane...). Anyhow, het is een mooi afgewerkte console - and works like a treat!!! Heb 'm zowel op HD teevee als op een CRT geprobeerd, werkt allemaal. Het enige dat het echt af zou maken is een slot voor een memory card... Was het wachten wat mij betreft wel waard.
Gefeliciteerd man, ik heb weer een aantal kits gekocht en daar ben wel even zoet ermee.
Dragon Quest is een kickuh serie, ik heb er aardig wat van uitgespeeld. Zelf voor de DS hahaha, ik ben een echte RPG fanaat.
Goeie keus! Ben zelf geen RPG-liefhebber maar DQ8 speelt erg lekker weg. Bakken met sfeer! Als speelsnack (snel ff gamen) is het voor mij nog steeds SS3, steek daarnaast onbedoeld veel tijd in GT5 en de KOF-verzamelaar voor PSP (stiekem toch leuk, vooral die challenges ^_^). Verder probeer ik niet teveel te kopen, wil dit jaar naar Japan (als iemand Akihabara-tips heeft, lama horen) wilde vorig jaar ook maar toen kwan tsunami/Fukushima. Koers van yen en olieprijzen maken het wel een duur geintje...
We moeten een keer een gameavond organiseren, helemaal los.
I've done the unspeakable ^_^ heb zo'n 161-in-1 cart besteld en afgelopen weekend binnen gehad (als je de hacks niet meetelt 97-in-1). Oké het is niet echt verzamelen (en het blijft een lelijke gele cart) maar het speelt wel lekker (en betaalbaar ^_^) weg. Eindelijk eens games als SSVspecial, Captain Tomaday (right up my Parodius alley) Matrimalee en Nightmare in the Dark (addictive...) kunnen spelen.
Ik sta nog steeds versteld van hoe goed sommige spellen nog spelen (aged like wine, not vinegar), erg goed.

Hi Milspex, weet niet zeker meer (papiermeuk weggegooid) maar zeker rond de 100 euro. Maakt het allemaal net wat duurder. Het vervelende vond (en vind) ik dat ik oomphtien keer iets buiten de EU kon bestellen, maar deze dure pikten ze er natuurlijk net weer uitgelukkig maakt de kwaliteit een hoop goed. Zelfs niet gamers worden nieuwsgierig naar het houten kastje onder de tv
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)