Page 834 of 834 FirstFirst ... 334734784824830831832833834
Results 20,826 to 20,840 of 20840

Thread: Post Your Recent Purchases!

  1. #20826
    Mai's Bosom Buddy

    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Cologne

    Posts
    6,286
    The designated LaserActive controllers are cool. The MD one is much smaller than the regular 6 button pad. A jpn. exclusive, so it figures.

  2. #20827
    Art of Typing Wiz


    Viewpoint's Avatar
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    San Antonio, Texas

    Posts
    5,131

    icon17.gif

    Quote Originally Posted by fakeXsound View Post
    You're going to mod an LE, huh?
    Yeah I kinda thought the same thing also. I wouldn't mod an LE Cube if I could help it. Out of the cubes I'd want to own a Panasonic Q and this one..

    Last edited by Viewpoint; 08-14-2019 at 09:23 AM.

  3. #20828
    King's Dry Cleaner
    zaneiken's Avatar
    Join Date
    Jun 2013
    Location
    Perth, AU

    Posts
    398
    Got some stuff from Play-Asia:




    Also got a new start button for my car:

  4. #20829
    ネオジオ
    massimiliano's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    On the green!!

    Posts
    3,012
    Quote Originally Posted by Viewpoint View Post
    Yeah I kinda thought the same thing also. I wouldn't mod an LE Cube if I could help it. Out of the cubes I'd want to own a Panasonic Q and this one..

    I know a guy who has one for sale! ;P
    Last edited by massimiliano; 08-14-2019 at 08:58 PM.
    凄いゲームを連れて。。。売った。

  5. #20830
    N00b of Syougi Hattori Hanzo's Avatar
    Join Date
    Sep 2018
    Location
    Thuringia

    Posts
    203

  6. #20831
    Art of Typing Wiz


    Viewpoint's Avatar
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    San Antonio, Texas

    Posts
    5,131
    Quote Originally Posted by massimiliano View Post
    I know a guy who has one for sale! ;P
    You actually have the Heineken Cube?

  7. #20832
    . Whippy's Avatar
    Join Date
    Apr 2019
    Location
    USA

    Posts
    62
    Yardsale $35. Duracraft 1982 1/4hp 3 speed drill press. The rust looks no where near what it does in the photos. Ill clean it up this weekend, but its damn near unused.


  8. #20833
    ネオジオ
    massimiliano's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    On the green!!

    Posts
    3,012
    Quote Originally Posted by Viewpoint View Post
    You actually have the Heineken Cube?
    better! the black console and a six pack of Heineken!
    凄いゲームを連れて。。。売った。

  9. #20834
    Hollywood Hulk Gohan GohanX's Avatar
    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Hollywood, CA

    Posts
    10,447
    Quote Originally Posted by Viewpoint View Post
    Yeah I kinda thought the same thing also. I wouldn't mod an LE Cube if I could help it. Out of the cubes I'd want to own a Panasonic Q and this one..

    The Xeno mod is cheap, easy, and nondestructive. Nothing is done to the cube externally. No reason not to do it imo.
    Whatcha gonna do?

  10. #20835
    . Hopplhaas's Avatar
    Join Date
    Aug 2019
    Location
    Hamburg

    Posts
    2
    Got myself a nice new blackjack table for $300. I regulary play it with my friends on the weekend (which is better than online casinos IMO) so they will be amazed I guess.

    blackjacktischt.jpg
    Last edited by Hopplhaas; 08-16-2019 at 07:56 AM.
    Please, if you see or experience scam in your blackjack online casino you can report it directly to betrug.casino.

  11. #20836
    drunk downunder!
    aka. Muff Diver.
    lachlan's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    A Hard Earned Thirst

    Posts
    11,716
    The post your picture thread is awaiting this weekend blackjack you've got going on! Let us see how you do it Deutschland!


    !!

  12. #20837
    Art of Typing Wiz


    Viewpoint's Avatar
    Join Date
    Aug 2000
    Location
    San Antonio, Texas

    Posts
    5,131
    Quote Originally Posted by massimiliano View Post
    better! the black console and a six pack of Heineken!
    Man I can't even argue with this awesome post.

    @Gohan, It sounds neat but something inside me just isn't in favor of poking around in the hardware. I'm sort of a purist in that sense.

  13. #20838
    Why So Many X's?
    XxHennersXx's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Tacoma, WA

    Posts
    423


    Thrift store find last night $20. Included all cables, a nun chuck and a game.

    My Wii died and I sold off my Wii U. Time to mod it!
    Rebuilding MVS collection. PM for my looking list

    eBay feedback https://feedback.ebay.com/ws/eBayISA...id=xxhennersxx

  14. #20839
    . terry.330's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Rico

    Posts
    5,898
    https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1

    Gonna wear that when I fuck you in the ass.
    Last edited by terry.330; Yesterday at 02:33 AM.
    Happy now faggot.

  15. #20840
    drunk downunder!
    aka. Muff Diver.
    lachlan's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    A Hard Earned Thirst

    Posts
    11,716
    Quote Originally Posted by terry.330 View Post
    https://www.amazon.com/gp/product/B0...?ie=UTF8&psc=1

    Gonna wear that when I fuck you in the ass.


    !!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •