Neo Geo MVS (vähintään Shock Boxattuja) poistomyynti Suomalaisille

Radikus

n00b
Joined
Dec 29, 2008
Posts
37
Nyt alkaa olemaan jo sen verran pahasti tilantarvetta, ja nämä vievät sen verran paljon tilaa että jotain pitäisi saada aikaiseksi.

Tässä on yksi kohde (The King of Fighters 98 + Shock Box) kympillä: http://www.nesretro.com/bid/item.php?id=10

Mutta kohteessa on myös kuva/lista muista jäljellä olevista NG-peleistä, mistä pitäisi vielä päästä eroon. Jos haluat jonkin niistä huudettavaksi tai haluat ehdotella vaikka jotain vaihtokauppoja (ei mitään NG-kamaa) niin nopeiten saa kiinni mailitse osoitteesta radikusÄTnesretro.com.

:help:

En laittanut tätä viestiä tuonne (kansainväliselle) kauppapuolelle sen takia että en halua ruveta postittelemaan näitä ulkomaille.
 

Mendel

Vanessa's Drinking Buddy
Joined
Sep 3, 2012
Posts
1,187
Tuli kaupat isosta läjästä shockboxattuja pelejä. Kiitos, Radikus hyvästä diilistä! (Ei jäänyt montaa peliä mitä en ostanut :) )
 

Mendel

Vanessa's Drinking Buddy
Joined
Sep 3, 2012
Posts
1,187
Jos joku on minua enemmän kiinnostunut noista kyseisistä peleistä niin ostakaa ny hyvänen aika. Jos ei muille kelpaa niin loppujen lopuksi voin nuo loputkin sitten ottaa vaikka juuri nuo pelit ei niin hirmu paljon kiinnosta muuten kuin siltä kannalta että kaikki pitää jossain vaiheessa kerätä kuitenkin.

failasin sitte. En muista mikä mun retrohuudon käyttäjätunnus ja salasana on... ja jos laitan sen että unohditko salasanan niin sittekin kuitenki se käyttäjätunnus pitäisi muistaa ja silleen... juuh... no mä mailailen sulle jos näyttää että joku ei nappaa noita pian pois.
 
Last edited:

Mendel

Vanessa's Drinking Buddy
Joined
Sep 3, 2012
Posts
1,187
Kiitos :) Huudettu lähtöhinta, jotta jää vielä muillekin mahdollisuus. Mutta näin muuten niin ihan jo melkein pelkästään shockboxien ja hienojen inserttien takiahan tuon läjän jo mielellään ottaa tuohon hintaan.
 
Top