Handel Koop /Verkoop

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Dan zal ik maar de eerste zijn:

Wii games:
Donkey Kong Country returns €35,-
Rabids go Home€25,-
Sonic and the Black Knight€20,-

Alle 3 zgan, geen vip points/star points meer(zijn al gebruikt)
Prijs is ex verzenden maar als je ze alle 3 neemt is het verzenden voor mijn rekening.

sorry zoek alleen neo geo spellen je zit op verkeerde forum ;)
hihihihhi yo ratson sup ?
 

Takumaji

Master Enabler
Staff member
Joined
Jul 24, 2001
Posts
19,029
De internationale forums werden opgezet voor het praten, niet voor het handelen.

Ga naar de Marketplace voor je Neo behoefte a.u.b.! :)
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Kunnen we deze draad dan niet behouden voor de handel in "goederen" die alleen in Nederland legaal zijn? ... ... :loco:
 

ZiEk

Stakes Winner
Joined
Nov 16, 2006
Posts
98
10 % korting op hoeveel gram van wat?

;P

ja deze topic word wel wat, maar mensen posten hun shit wel in het verkoop forum met feedback enz. Of nozomi, of ao, of genoeg andere fora.

Denk eerder dat het soms. misschien. iemand hier zal posten. Of beter nog. vragen wat je zoekt en wat je ervoor bied. Scheelt lowballen. Plus punt van binnen nederland is dat verzenden goedkoper is, slechte is dat nederlandse prijzen te vaak hoog zitten, vooral op marktplaats.

vind het wel leuke topic, jammer dat ratzon nix mag verkopen ;P
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
10 % korting op hoeveel gram van wat?

;P

ja deze topic word wel wat, maar mensen posten hun shit wel in het verkoop forum met feedback enz. Of nozomi, of ao, of genoeg andere fora.

Denk eerder dat het soms. misschien. iemand hier zal posten. Of beter nog. vragen wat je zoekt en wat je ervoor bied. Scheelt lowballen. Plus punt van binnen nederland is dat verzenden goedkoper is, slechte is dat nederlandse prijzen te vaak hoog zitten, vooral op marktplaats.

vind het wel leuke topic, jammer dat ratzon nix mag verkopen ;P

Special price for you Ziek, op NOZOMI:D
Waar ik wel meer mensen ook van hier hoop te gaan zien.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
zal hier ook niet veel meer zijn sorry guys maar schiet niet op hiero :annoyed:
Jammer

Je kan in het engelse gedeelte gewoon handelen en anders is nozomi zeker een goed en eerlijk nederlands forum.
 

Smidge

Neo Newbie Timid, Timid Timid Timid, Timid Newbie
Joined
Dec 1, 2010
Posts
77
Ik wil graag 1 ratson te koop aanbieden. Zo goed als nieuw, moet alleen wel even het wiet eruit halen voordat je er nieuwe in stopt, en hij kan gewoon weer jaren gamen.

opening bids please!
 

evildoberman

Crazed MVS Addict
Joined
Oct 16, 2010
Posts
142
Ik wil graag 1 ratson te koop aanbieden. Zo goed als nieuw, moet alleen wel even het wiet eruit halen voordat je er nieuwe in stopt, en hij kan gewoon weer jaren gamen.

opening bids please!

Ik heb wel intresse geef je der wat hasj voor :make_fac:
ik neem aan dat het een 6 slotter is met memcard reader?

ik hoor het wel .........................................;)
 

Oscarozzy

n00b
Joined
Apr 26, 2011
Posts
2
Help

Kan iemand mij mischien helpen?
Sorry dat het in deze topic word gepost maar ik kan op 1 of andere manier geen new thread maken dan krijg ik of omdat het account nog niet is geactiveerd of omdat ik geen recht heb ofzo :crying:
Maar ik heb wel gewoon mn mail geactiveerd, what to do what to do !!

Alvast bedankt voor de helpende hand.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Kan iemand mij mischien helpen?
Sorry dat het in deze topic word gepost maar ik kan op 1 of andere manier geen new thread maken dan krijg ik of omdat het account nog niet is geactiveerd of omdat ik geen recht heb ofzo :crying:
Maar ik heb wel gewoon mn mail geactiveerd, what to do what to do !!

Alvast bedankt voor de helpende hand.

Dat is omdat je account nog nieuw is, duurt niet al te lang. Kijk anders eens in het dutch thread voor den vaderlanden. Lang lopend topic in nederlands. Als je een beetje actief bent zijn die beperkingen snel genoeg weg.
Probeer alleen niet in 3 jaar oude topics te posten, waar dus al 3 jaar niks gepost is.
People hear can be assholes but most are oke :D
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Bijna te koop maar toch niet heus :)

Had ze bijna verkocht, hebben een kleintje onderweg. Nu in de opslag gezet voor later :)


Nog eentje


Alles netjes schoongemaakt en ontdaan van batterijtjes etc. Fyi ik ben te lui om pcb's/carts te ruilen, vandaar de MAME bakjes er in.

Iig. post count +1 :)
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Ziet er goed uit gozer, succes met de verkoop en gefeliciteerd met de kleine!
 
Top