Hoeveel Nederlanders hebben we hier en wat speelt/verzamelt iedereen ?

Neo Yahtzee

Banned , racist pedophile and admitted statutory r
Joined
Jan 20, 2013
Posts
193
The emperor has spoken, so shall it be said, so shall it be done.
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Gaan er trouwens mensen naar de retro beurs in Deurne? Ikzelf ben er tot nu toe nooit naartoe geweest! Ik weet niet of anderen er al eens geweest zijn?

Vorig jaar september wilde ik gaan maar er kwam iets tussendoor helaas.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Ok Rot it's a deal!
Tnx for given me that chance!

Lucky you.
Maar je word hier eigenlijk helemaal niet snel gebanned, behalve als het over conv. e.d. gaat. Voor de rest zullen ze eerder mensen in the warroom locken dan bannen.
Als ik nog naar deurne ga, spreek me dan gerust aan zolang het maar niet over fake/conv games gaat.
Ik kan dan iig bevestigen of je wel of niet worldbytes bent. Hoe ik er uit zie is hier wel te vinden.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
And rot, please change his name into something else. Not something stupid but anything but that NGF reminder ;)
 

Rot

Calvin & Hobbes, ,
Joined
Jul 8, 2003
Posts
11,441
And rot, please change his name into something else. Not something stupid but anything but that NGF reminder ;)

I can't be bothered Ratson pal....

TBH... it helps me keep track of people.... like chrisr and Dion...

Just reminds me to keep checking on them from time to time... sorta like net'z stalking...

xROTx
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Is prima Ratson dan laat ik je dat wel weten nog of ik in de gelegenheid ben daar naartoe te gaan.
Lijkt me wel heel leuk eigenlijk. Vroeger ben ik ook vaak naar die Game beurzen in Utrecht geweest.
Die hadden vaak ook een paar stands met wat retro verkoop, naast dat je er de nieuwste kon spelen.
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Rot just to be currious! how many Neo Geo games do you even own? Are you still searching for some Neo Geo games?
You have a huge library when I saw your video's! Thats really awesome! You also play them daily?
And I guess you like the (first three?) metal slug games very much, when I saw your videos and pictures :)

Again a REAL nice collection!
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Heb net even Strikes 1945+ voor de PSP aangeschaft via Ebay.
Kwam toevallig via het forum er achter dat deze geweldige shmup ook voor de PSP in Japan was uitgekomen.
Hij is toch regio vrij en je kan hem gelukkig Engelstalig instellen. Geweldig gewoon!
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
I can't be bothered Ratson pal....

TBH... it helps me keep track of people.... like chrisr and Dion...

Just reminds me to keep checking on them from time to time... sorta like net'z stalking...

xROTx

Good point, also his latest post might actually look promising.
Still proud to have been to the magic loft where all the dancing happened ;)
 
Last edited:
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Naast Strikers 1945+ op de PSP,l heb ik ook Metal Slug XX op de PSP gekocht!
Had dat spel al op XBOX 360, maar dat is helaas enkel als DLC en niet fysiek!
Als verzamelaar heb je het toch liever fysiek!

Maar mijn beste aanwinst is toch wel SENGOKU Anthology voor de PS2.

SENGOKU%20ANTHOLOGY.jpg


Dat is zo beetje een van de rareste PAL games ooit op de PS2. Heb er 50 euro voor moeten neerleggen maar dat is het ook zeker waard. Dankzij een filmpje van een andere grote verzamelaar in NL kwam ik erachter dat dit spel bestond! Hij had het spel vorig jaar op de game beurs in Deurne gekocht.
 

Martyr

n00b
Joined
May 3, 2012
Posts
47
Hallo, ik zal dit draadje maar even oppakken waar het ooit begonnen is!

Ik ben nu bijna een jaar trots bezitter van een Neo Geo AES (een oude jeugd droom)
en ben ook alweer een tijdje lid van dit forum, dus het werd wel eens tijd om me op
het Nederlandse thread voor te stellen.

Mijn consoles tot nu toe:
Neo Geo AES met 50/60 Hz switch en UniBios 3.0.
Een 4 slots CMVS voor de spellen die op de AES te prijzig zijn
Sega Megadrive 1 ook met 50/60Hz mod
GameBoy (baksteen model)
Nintendo GameCube
Xbox360
En staat er nog ergens in een kast een Nintendo Wii stof te verzamelen

Verder moet ik zeggen dat het forum erg leerzaam is voor beginnende
verzamelaars, dat kan een hoop ellende besparen!

Op naar nog vele jaren Neo Geo plezier!

Groet Johan
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Hallo, ik zal dit draadje maar even oppakken waar het ooit begonnen is!

Ik ben nu bijna een jaar trots bezitter van een Neo Geo AES (een oude jeugd droom)
en ben ook alweer een tijdje lid van dit forum, dus het werd wel eens tijd om me op
het Nederlandse thread voor te stellen.

Mijn consoles tot nu toe:
Neo Geo AES met 50/60 Hz switch en UniBios 3.0.
Een 4 slots CMVS voor de spellen die op de AES te prijzig zijn
Sega Megadrive 1 ook met 50/60Hz mod
GameBoy (baksteen model)
Nintendo GameCube
Xbox360
En staat er nog ergens in een kast een Nintendo Wii stof te verzamelen

Verder moet ik zeggen dat het forum erg leerzaam is voor beginnende
verzamelaars, dat kan een hoop ellende besparen!

Op naar nog vele jaren Neo Geo plezier!

Groet Johan

Welkom. Leuke verzameling heb je zo te horen!
Van Unibios heb je inmiddels al 3.1 upgrade!

Zie hier:
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?237095-Universe-Bios-3.1-released!

Goh dat klinkt bekend dat de Wii stof zit te vangen, doet ie bijna in 90% van de huishoudens! Na Zelda SS heb ik dat ding ook al maanden niet meer aangeraakt.

Ik heb mijn Megadrive ook in verleden voorzien van Switch maar heb inmiddels een switchless mod erop zitten. Consolepassion heeft de nieuwste upgrades er voor uitgebracht.
Ook mijn Master System, Sega Saturn, Snes zijn allemaal ermee geupgrade! Fantastisch gewoon!
 
Last edited:

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Iemand hier die superdeal op marktplaats gezien cq. gescoord? Gast reageert niet op mailtjes, marktplaats zegt dat hij in het buitenland zit..
Heb gemaild dat ik wil ophalen, en cash.. Voor 150,- lijkt me een beetje aan de vage kant en de account is erg nieuw (slechts 2 week actief)
 

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Had er ook op gereageerd, vrijwel meteen nadat ik hem op MP zag verschijnen. Geen reactie niets... Denk dikke BS. Zijn er meer waar voor gewaarschuwd wordt op dit moment, ook eentje met zeldzame NES games die op dezelfde manier advertenties plaatst (pas op MP geregistreerd, te mooie prijzen, mailtje van MP dat verkoper zich in buitenland bevind etc)...
 
Last edited:

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Da's nou goed speurwerk! Wel een ernstige zaak helaas... Je ziet het steeds meer tegenwoordig op MP, high end spul voor bodemprijzen. Als je zoiets als dit zou kopen op afstand dan was je je geld kwijt geweest.
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
En weg is tie. Kreeg geen notificatie van MP ofzo dat er iets niet in de haak was, gewoon advertentie weg. Raar. Heb wel eens eerder op iets geboden wat later niet in orde bleek, toen kreeg ik een mailtje van MP. Deze kon je niet op bieden bedenk ik me net.
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Let altijd op dit soort dingen:

Bevind de verkoper zich in het buitenland of niet!
Is het account recent of al ouder en heeft diegene meer advertenties onder zijn naam staan!
Is het mogelijk te bezichtigen en op te halen (krijg je zijn adres gegevens)
Is de mogelijkheid met PayPal te betalen (geeft je altijd iets meer zekerheid maar is NIET gegarandeerd)
Zijn de foto's echt van de desbetreffende persoon of elders geplukt van het internet (vraag eventueel om meer foto's met een naambordje erbij)
Gebruikt de betreffende persoon een gratis e-mail account (zoals Hotmail, Gmail etc) of een provider account.
Is de persoon bereikbaar via (mobiel) telefoonnummer of niet!
Als het te mooi is om waar te zijn, is dat Meestal ook zo.
 
Last edited:

Martyr

n00b
Joined
May 3, 2012
Posts
47
Inderdaad erg goed dat mensen scherp zijn op foute aanbieders op sites als Marktplaats. Altijd jammer
als er misbruik wordt gemaakt van verzamelaars.

Ebay is zelfs een heel vies woord hier op het forum heb ik ondertussen wel begrepen.

...enne, bedankt Marco :D
 
Last edited:

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Ik heb nog wat zeldzaam spul waar ik hier ff wil peilen of er interesse is, voordat het in de verkoop gaat.

Iemand belang bij:
- Salamander 2 (Konami GX system pcb), jamma (+sticker/flyer/manual kopietje)
- Dragon Breed (Origineel M72, om te chippen naar ten minste X-Multiply en volgens mij nog meer varianten op M72 zoals Ninja Spirit)
- Kof 2002+art (zie marktplaats, als je hem via hiero koopt mag ie voor 45,- weg.)
- Strato Figher (Tecmo) jamma.

Pm's welkom :) Alles is origineel.
 
Last edited:
Top