Hoeveel Nederlanders hebben we hier en wat speelt/verzamelt iedereen ?

wildchild83

Banned
Joined
Feb 2, 2013
Posts
6
Hallo,

Ja ik verkoop die conversions voor iemand! Iemand van me maakt die op verzoek en ik verkoop ze aan mensen in Belgie en Nederland. Ik heb het er ook bijgezet dat het conversions nu zijn extra duidelijk. Ik ga ze echt niet verkopen als origineel!

Ik verkoop ook soms gewoon originele AES games.

Ik heb zelf pas een Neo Geo X gekocht. Leuk ding alleen is een echte AES toch niet wat vetter om te bezitten en op te spelen.
 

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Conversies hoor je niet te verkopen, werkt niet echt stimulerend voor verzamelaars. Voor een conversie van een titel die alleen op MVS is verschenen kan ik het enigzins nog begrijpen maar "gewone" titels en dan ook nog rete duur plus foto's gebruiken van originelen dat kan natuurlijk niet....
 

wildchild83

Banned
Joined
Feb 2, 2013
Posts
6
Conversies hoor je niet te verkopen, werkt niet echt stimulerend voor verzamelaars. Voor een conversie van een titel die alleen op MVS is verschenen kan ik het enigzins nog begrijpen maar "gewone" titels en dan ook nog rete duur plus foto's gebruiken van originelen dat kan natuurlijk niet....

Daar denken velen ook weer heel anders over. Als je wil kan ik zo heel veel mensen uitnodigen die het juist het echt belachelijk vinden dat er 1000den euro's voor sommige spellen betaald word.
Dat is voor velen (zeker in deze crisis) onbetaalbaar waar gewoon! Het is heel wat anders dan een zeldzame Super Nintendo / Megadrive game waar je meestal hooguit 200-300 euro betaal voor een ULTRA RARE game.

De verhoudingen gaan soms echt nergens meer over. Metal Slug: 2000-3000 euro!?? Kom op dat is het 20-30x van de prijs als wat ie nieuw destijds gekost heeft. Ik heb er 250 gulden vroeger voor betaald.
Dat vinden velen echt uitzuigerij en de verzamelaars gewoon gek maken! Je kan op zat forums en berichten op youtube lezen dat mensen er zo over denken!

Ik ben zelf ook verzamelaar heb echt 1000den retro games en ik heb hier absoluut geen problemen mee dat mensen conversions maken. In Den Bosch is er ook iemand die ze maakt, en die heeft ook velen mensen blij gemaakt.
Die vroeg er zelfs nog hogere prijzen ervoor! Zolang het er maar wel eerlijk bij vermeld word, zodat de mensen wel weten dat het niet het origineel van SNK zelf is. De keuze licht dan bij de verzamelaar zelf of diegene bereid is te betalen voor een conversion of the real deal!
Ze zijn wel gemaakt van echt SNK parts dus opzich compleet origineel SNK (geen bootleg of kopie). Het is alleen home (custom) made! Niks mis mee opzich!

Dan heb je het nog op rete duur?? Op ebay is een metal slug 1 weggegaan voor 300 dollar conversion zonder handleiding!
http://www.ebay.com/itm/Metal-Slug-1-SNK-Neo-Geo-AES-conversion-us-seller-/200869425899 \
Blazing star conversion vraagt men 450 dollar met handleiding:
http://www.ebay.com/itm/Blazing-Sta...0705?pt=Video_Games_Games&hash=item53f385d841
Die prijzen zijn nog hoger! Zo'n boekje alleen produceren al kost best wat geld! Staan natuurlijk op veel betere verhouding dan die belachelijke prijzen van het origineel!

Velen foto's van mijn advertenties waren van de conversions zelfs. Bij een enkele advertentie niet maar op stanaardd foto kan je echt meestal niet zien of het wel of niet conversion is. Ik verkoop ze ook niet als the real deal!

We kunnen hele discussie hierover starten maar ieder zijn mening. Ik respecteer je mening maar ben het zelf ook niet meer eens.
Het klopt wat je zegt dat er ook echte DIE HARD verzamelaars zijn die het minder kunnen waarderen (geld zat over hebben vaak) maar ik weet zeker dat het percentage van de minder die hards velen malen groter is.
That's life!
Ik kan alleen maar zeggen dat die persoon die ze maakt al velen mensen blij gemaakt heeft (ook van de kwaliteit van sommige conversions zijn lang niet altijd goed (slechte print) of hebben soms zelfs glitches!)
Sommige sparen ook later voor the real deal maar vinden het dan toch al heel leuk dat ze het spel in hun kast hebben staan.
Bovendien staat dit neo geo forum ook vaak genoeg vol over die MVS 100 in 1 en AES 161 in 1 cassette. Sterker nog staat zelfs een link bij een store waar je die kan kopen.
Als iets echt illegaals is dat het wel! Ik heb er zelf geen problemen mee en vind het wel leuk idee maar het feit is, dat zoiets gewoon echt puur illegaal is. Komt op hetzelfde neer als dat je ROMS gaat aanbieden op forum! Conversions worden gewoon getolereerd door SNK (omdat het gemaakt is van SNK parts) en is eigenlijk zolang je het als conversion verkoopt niks verkeerds aan!
Schijnbaar werden ook sommige spellen (wat opzich ook soort van conversions waren) nog wel officieel geliciensieerd door SNK zoals die Neo Bomberman en Strikers+ 1945 als ik deze site mag geloven:
http://www.neogeofreak.com/price_guide.htm En dan 1000+ euro voor zo'n NGF release ervoor durven te vragen terwijl dat soort games nooit officieel zijn uitgebracht door SNK zelf!
 

wildchild83

Banned
Joined
Feb 2, 2013
Posts
6
Ik wilde nog wat aanpassen maar dit forum laat je nergens toe een tekst te editten? Ook heb ik geen NL vlag? Iemand enig idee hoe je dit kan aanpassen?
 

wildchild83

Banned
Joined
Feb 2, 2013
Posts
6
Wat zijn trouwens de meningen over de NEO GEO X?!
Op internet zijn ze ook enorm verdeeld zou graag eens willen weten hoe de Nederlanders erover denken :)

Ikzelf ben van mening:

Voordelen:

Veel goedkoper dan een NEO GEO AES + games
Feeling is bijna exact hetzelfde als op een echte Neo Geo AES
Officieel Neo Geo gelicensieerd product
Handheld en console in 1x!
CRT + HDMI keuze (beide kabels inclusief een Mini HDMI kabel inbegrepen!)


Nadelen:
Voelt allemaal net wat goedkoper aan (en garantie van 90 dagen is een lachertje en mag wettelijk gezien in veel Europese landen niet eens)
Helaas staan de spellen op standaard SD kaartjes, had ze liever op grotere cassettes gezien en ik hoop dat ze in toekomst in doosjes uitkomen en niet los in kartonnenhoesje!
Op dit moment nog onbekend welke titels Tommo/playmore in toekomst zullen uitbrengen
 

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Je praat jezelf op zo veel vlakken tegen. Die 161 in 1 is hier echt een obstakel op de site, 99% is het er ook niet mee eens. Maar ik vind het vele malen minder erg dan iets regelrecht proberen te kopiëren, en dan ook nog de AES "verzamelaars" (sorry die kopen dit niet als het goed is) te rippen voor astronomische prijzen, zelfs nog duurder dan het origineel (MS4 kun je prima buiten ebay kopen voor +/- 275 Japans).
Wat me ook opvalt is de wisselingen in omschrijving, foto's en ook de aanbieder (van je ene account naar de ander). Dat lijkt beiden op oplichting. Je trouwens dat een AES game uit meer bestaat dan alleen een cassette. Het bestaat uit een origineel doosje, boekje, insert, label en (niet verprutste) cart. Dat zijn al 4 dingen waar een conversie niet aan voldoet.

Mooiste is, iets wat een zeldzame verschijning is, zoals bijvoorbeeld een MS1 of een Ninja Masters, dat mag dus niet? Is direct overpriced en "dom"? Mensen kunnen beter een veel te dure conversie van jou kopen wat een nep label, nep boekje, nep insert en wat soldeer werk bevat maar toch zo goed als origineel is? Weet je wel waar je het over hebt?

Je zit gewoon een veel te kleine markt te verzieken. Prima hoor, maar ik denk dat half AES verzamelend NL inmiddels wel op de hoogte is, gezien de reacties op verschillende forums is dat wel duidelijk.

Mocht je ooit nog zoveel AES kopieën verkocht hebben dat je een Ferrari kunt betalen dan zet ik een "sportwagen" voor je op marktplaats, de logo's zijn nep en de kleur is van een lada maar hey, hij is wel 5 tientjes goedkoper dan een echte en hij lijkt net op een ferrari!

Goed bezig man!
 

wildchild83

Banned
Joined
Feb 2, 2013
Posts
6
Deze Neo Geo AES conversions zijn gewoon heel goed. Je kan het overpiced vinden maar velen verkopen gewoon veel mindere kwaliteit conversions (die glitches hebben, minder gesoldeerd en goede artwork en vaak zonder boekje) voor net zo hoge prijs en soms hoger! het is de keuze voor iemand zelf of diegene wel of niet een conversions koopt! Het is niet illigaal en ik verziek helemaal de markt niet want zoals je ziet blijven de prijzen van de originelen van sommige spellen extreem belachelijk hoog! Het is de keuze van de verzamelaar zelf!

Ik zeg niet dat het dom is maar overprices vind ik het zeker als je 1000den euro's neertelt voor een AES spel. Mag ik toch vinden! IS MIJNE MENING!

Metal slug 4 btw die erop stond is gewoon een origienle AES versie! Maar goed ik eindig de discussie hiermee. Dit kan oneindig duren.
 

wildchild83

Banned
Joined
Feb 2, 2013
Posts
6
En op dit voorbeeld moet ik ook erg om lachen:

Mocht je ooit nog zoveel AES kopieën verkocht hebben dat je een Ferrari kunt betalen dan zet ik een "sportwagen" voor je op marktplaats, de logo's zijn nep en de kleur is van een lada maar hey, hij is wel 5 tientjes goedkoper dan een echte en hij lijkt net op een ferrari!

Het zijn geen bootlegs het is gemaakt van echte SNK parts (op de (sticker) prints na). het is geen nep product. MVS en AES verschillen heel weinig van elkaar! Jij vergerlijkt een nep ferrari met een echte ferrari!
 

Wonderboy

n00b
Joined
Jan 25, 2013
Posts
3
Ik heb een jaar geleden een puzzlebobble AES bootleg gekocht voor 120 euro, toch wel heel leuk. Ook een paar jaar geleden een metalslug 1 bootleg gekocht voor 125 maar die toch weer snel weggedaan. De neox is wel okee; al heb ik gelijk de knoppen en switches vervangen met die van een orginele neo controller, Anders is er niet mee te spelen, de handheld is best leuk maar het scherm is slecht. De contoller is ook te gebruiken op de PS3 dat is een leuke extra
 

Neo Yahtzee

Banned , racist pedophile and admitted statutory r
Joined
Jan 20, 2013
Posts
193
Ik verzamel sinds 2000 maar ik heb gekocht en verkocht mijn collectie vele malen. Ik heb een Amerikaanse AES-systeem nu heeft een zeer lage serienummer voor superieure RGB. Ik had het systeem modded voor Bios, maar dat is het, ik gebruik SCART out en geen modding nodig. Ik bezit de volgende AES Spelen.

Brand New Games van New Old Stock:

Super Sidekicks 2
Ghost Pilots
Sengoku
Nam 1975 (dit spel is de marker over de borsten, censuur)
De Super Spy
3 Count Bout
riding Hero
Blue's Journey
Ninja Combat
Magician Lord
Alpha Mission II

Al deze games waren ongeveer $ 220 USD Shipped GLOEDNIEUWE van eBay, ik was zo blij de deal is er nog, maar voor meer geld en minder games: (


Gebruikte games:

Samurai Shodown II JAP
Fatal Fury US
Fatal Fury II JAP
Art of Fighting VS
Losse winkelwagen of Football Frenzy
Baseball Stars Prfessional VS
Samurai Showdown III JAP
King Of Fighters 1994 JAP

Ik heb ook de! ARCADE! converter en een shit ton van MVS karren en een super zestienhonderdenéén-één kar.

Ik hou van Neo Geo!
 
Last edited:

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
En op dit voorbeeld moet ik ook erg om lachen:

Mocht je ooit nog zoveel AES kopieën verkocht hebben dat je een Ferrari kunt betalen dan zet ik een "sportwagen" voor je op marktplaats, de logo's zijn nep en de kleur is van een lada maar hey, hij is wel 5 tientjes goedkoper dan een echte en hij lijkt net op een ferrari!

Het zijn geen bootlegs het is gemaakt van echte SNK parts (op de (sticker) prints na). het is geen nep product. MVS en AES verschillen heel weinig van elkaar! Jij vergerlijkt een nep ferrari met een echte ferrari!

Je lacht erom, maar dat toont weer dat je er de ballen van snapt. Jij vergelijkt een conversie met een origineel (duh...)
Jij vergelijkt echte inserts, labels en manuals met kopieën en verheerlijkt ze met de meest kromme redenen. En je staat vervolgens te kijken als iemand er wat van zegt?
Er stond eerst trouwens conversie bij MS4... of had je te snel geknipt en geplakt?

Je probeert gewoon een markt te verzieken en er een duit centen aan over te houden, dan ben je verkeerd bezig. Het feit dat je ze eerst als origineel probeerde te slijten en nu na kritiek als (veel te dure) conversies is poging tot oplichting, conversie jezelf daar maar eens uit.
 

Rot

Calvin & Hobbes, ,
Joined
Jul 8, 2003
Posts
11,441
Naughty naughty Wildchild83....

Say goodbye... permanently....

xROTx
 

Neo Yahtzee

Banned , racist pedophile and admitted statutory r
Joined
Jan 20, 2013
Posts
193
Je lacht erom, maar dat toont weer dat je er de ballen van snapt. Jij vergelijkt een conversie met een origineel (duh...)
Jij vergelijkt echte inserts, labels en manuals met kopieën en verheerlijkt ze met de meest kromme redenen. En je staat vervolgens te kijken als iemand er wat van zegt?
Er stond eerst trouwens conversie bij MS4... of had je te snel geknipt en geplakt?

Je probeert gewoon een markt te verzieken en er een duit centen aan over te houden, dan ben je verkeerd bezig. Het feit dat je ze eerst als origineel probeerde te slijten en nu na kritiek als (veel te dure) conversies is poging tot oplichting, conversie jezelf daar maar eens uit.

BUSTED!!!!!!!! Geprobeerd om een nep MS4 verkopen als echt. Sommige volkeren kinderen deze dagen.
 

CaseyTappy

Tung's Hair Stylist
Joined
Jan 31, 2011
Posts
1,046
Tip marktplaats , rechtsbeneden bij zijn conversie crap aanbiedingen .
Heb ze gisteren ff allemaal gemeld, als meer mensen dat doen zijn ze zo weg want ze doen dat sneller bij Marktplaats dan bij Ebay .


Volgens mij zijn ze allemaal al down :cool:
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Ik ben wildchild83 (was gebanned door Rot) dus kon helaas niet meer reageren.
Maar ik heb ff een nieuw account aangemaakt (met ander e-mail adres). Dit omdat ik toch iets aan jullie Neo Geo verzamelaars wilde mede delen!
Even voor de orde: ik heb zelf die Neo Geo AES conversions advertenties laten verwijderen, dat heeft marktplaats niet gedaan. Die doen er weinig tegen, behalve als het product illegaal is. In dit geval zit het meer in een grijs gebied, want het is een origineel product dat gemod is. Die zal marktplaats zelf niet zo snel verwijderen.
Aan Neo Yatzee: Die Metal slug 4 was een echte AES game. Foto was door mezelf gemaakt, ik heb de HQ foto nog van me op me pc als bewijs! Dat was geen conversion! Ik kon idd ook een conversion laten maken ervan. Misschien dat het een beetje verwarrend was en het leek alsof ik een conversion voor een echte wilde verkopen, maar dat is niet zo! Zou ik ook nooit gedaan hebben want dat zou idd oplichting zijn als je zelf weet dat het om een conversion gaat en de koper denkt dat het om een echte gaat! Weet de koper het wel en koopt hij toch de game dat is dan zijn eigen keuze en is er natuurlijk geen sprake van oplichting! Zoals je wel leest bezitten toch best wat Neo Geo AES verzamelaars conversions (Wonderboy ook)
Ow ja ik ben geen World Bytes voor de duidelijkheid (op het ander fora denken er dat een aantall) Ik ken die persoon wel, en weet dat hij Doof is. Ik ken zijn echt naam (zal die niet melden uit privacy). Ik heb er jaren geleden weleens zaken mee gedaan. Dat is alles. Maar er is best wat negativiteit over hem te lezen op meerdere forums merkte ik wel.
Ik ga me niet schoonpraten ofzo, maar ik wilde wel even mededelen dat ikzelf enkel alleen de advertenties voor iemand erop plaatste op MP! Ik maakte de conversions zelf niet! (ben ik niet eens handig genoeg in haha) Dus ik verdiende er eigenlijk zo goed als niks op!

Wel moet ik even opmerken dat ook conversions niet altijd goedkoop kunnen zijn, als je de MVS niet goedkoop te pakken kan krijgen!
Zo is Pulstar nu op ebay te koop voor 200 euro (al is dat niet echt goedkoop van die handelaar maar ieder mag zijn prijs vragen natuurlijk) http://www.ebay.nl/itm/Pulstar-NTSC...1?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item460bf5e5c9 dus als je die ook nog moet ombouwen, voorzien van stickers, boekje etc. word ie ook niet echt goedkoop (maar natuurlijk wel een stuk goedkoper als een origineel!)

Maar ik begrijp het motto wel van de echte verzamelaars, dat ze liever enkel en alleen AES conversions willen zien die noot op AES verschenen zijn (en liever niet die van originele games), zoals Stirkers 1945+, Neo Bomberman, Star Troopers 1. Want dat zijn gemiste toppertjes op de AES! Ik kan het me goed voorstellen dat de angst er is dat je snel opgezadeld word met een goede conversion en er 1000+ euro voor neerlegt. Zelfs bij bekende winkels en retailers waren daar problemen mee las ik.

Nou goed ik ben al lang bezig geweest dit bericht te typen. Nogmaals ik probeer me niet schoon te praten ofzo maar wilde even mededelen dat ik nu veel meer inzie in jullie visie! Ben zelf ook verzamelaar van met name SEGA en Nintendo (en beetje) Neo Geo dus had het eerder moeten inzien.

Het lijkt me wel erg leuk om meer op dit forum actief te zijn. Al vrees ik dat ik minder welkom meer ben. Die kans moeten jullie me geven, kan ik weinig over beslissen. Vond het jammer dat me ander account zo snel gebanned was (en dan nog wel permanent!). Zou die graag terugwillen omdat ik die geregistreerd heb met een goed e-mail adres ipv deze met een snel aangemaakt gmail account!

Jammer dat het Nederlandse gedeelte best rustig is maar ach kan toch nog altijd gezellig zijn!

Ik heb wat vraagjes nog die jullie me misschien kunnen beantwoorden:

Wat is op moment de beste CMVS. Ik kwam deze tegen: http://www.youtube.com/watch?v=sGuxTxwnsS8 en die ziet er toch wel heel mooi en stijlvol uit!
Ze zijn nu zelfs bezig met een nieuw (nog dunner) design!
Ik las op forum ook over die Omega en een houten versie!

Omdat ik al veel van mijn NEO GEO AES collectie aan het verkopen ben (en verkocht heb) wil ik graag misschien in de toekomst als alternatief een MVS console hebben, omdat daar de spellen veel goedkoper voor te krijgen zijn en de speelervaring zo goed als hetzelfde. Ik bezit dan wel een Neo Geo X en ik wacht nog even af hoe die het gaat doen, maar als daar niet veel meer spellen voor uitkomen, dan koop ik misschien wel een CMVS. Ook zo’n cheat systeem is wel cool want sommige spellen zijn echt heel erg taai om uit te spelen! Zeker sommige van mijn vrienden zijn niet allemaal even goed in dit soort spellen, maar vinden het heel leuk om ze te spelen! Nu las ik ook dat je de Neo Geo X al kan modden (oudere versies) ik heb zelf versie 3.70. Maar ik koop de spellen veel liever origineel erop. Dus ik ben benieuwd of TOMMO meer SD kaartjes zal uitbrengen in de toekomst. Ik hoop het echt anders zullen veel mensen (waaronder ikzelf) zich genaait voelen. Ik vind het zo ie zo al raar dat er geen meer spellen officieel voor aangekondigd zijn. De verkoop van het apparaat zal een stuk beter lopen als ze titels als Metal slug 3, Snk vs Capcom, Blazing Star etc voor zouden aankondigen!

Naast een NEo Geo X bezit ik ook een Neo Geo Pocked color met zo beetje alle goede games die ervoor uitgekomen zijn! Ook bezit ik alle SNK spellen voor de PS2 en heb ik veel ARCADE spellen ervan gedownload op XBOX LIVE!
 

Neo Yahtzee

Banned , racist pedophile and admitted statutory r
Joined
Jan 20, 2013
Posts
193
Ik geloof niet dat een woord deze man zegt. Zijn nervious ramblings zijn het bewijs denk ik. Rustig aan en laat de waarheid uit, zal het beter voelen dat beloof ik.
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Waarom zou ik anders een zo'n lang groot bericht schrijven? Dat heeft anders toch ook geen zin. Aantal mensen denken zelfs dat ik Worldbytes ben, maar ik ben die persoon nogmaals niet.

Ik kan ook een nieuw account aanmaken nooit meer hierover praten en mensen denken met een totaal nieuw persoon te maken hebben en zijn het allang vergeten. Ik wil jullie gewoon mededelen dat ik echt er nu anders over denk ook! Mensen kunnen veranderen ik ben juist blij dat ik nu echt goede verzamelaars ontmoet.

Het verhaal is de waarheid kan ik je vertellen. ik kan het voor de rest ook niets meer aan toevoegen.

Waarom denk je dat ik dat lange bericht schreef! Juist om mij te laten uiten hoe ik er nu echt over denk!

Combomaster toch bedankt iig voor de discussie :) dat heeft zeker bijgedragen om er een andere view op te hebben. Dat was volgens mij ook deels jouw doel!

Nogmaals het is 100% de waarheid wat jullie ermee doen, ervan geloven is totaal jullie keuze natuurlijk mensen.
 

Asure

Captain Dick,
Joined
Sep 14, 2001
Posts
644
Graag dit topic verder schoonhouden en niet meer dit soort crap posten dude. En linken naar een ebay auction van Dion helpt ook niet echt. Rot zal je weer bannen. Eerste indruk is belangrijk, die heb je verklooit.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Neo yahtzee, waarom is je nederlands zo gebrekkig? Klinkt als worldbytes. Vraag het me gewoon af want het lijkt wel google translate nederlands. :)

@Neo_Geo_Freak: Je was gebanned voor een goede reden en Rot zal er voor zorgen dat dat ook bij deze account gebeurt. Zal gelijk een ip ban voorstellen. Gasten als jou zijn we hier liever kwijt dan rijk.:rolleyes:
En ook al maak je een nieuwe account, met jou manier van schrijven val je direkt op.
 
Last edited:
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Erg jammer Ratson dat mensen geen 2de kans meer krijgen, dat betreur ik echt zeer.
Ik meende echt elk woord wat ik zei. eerste indruk heb ik zeker verkloot maar mensen kunnen echt veranderen.
Bannen is toch wel de meest simpelste oplossing, uitpraten of een discussie voeren mag tegenwoordig blijkbaar niet meer??

Ik las op ander NG forum dat idd hier heel erg snel mensen gebanned worden erg jammer gewoon.

Maar goed we moeten het topic idd schoonhouden voor de rest.
 
Joined
Feb 6, 2013
Posts
29
Nu probeer toch nog even antwoord te krijgen op deze vraag aan jullie verzamelaars.

Wat is jullie ervaring met CMVS?
Bezit iemand van jullie zo'n apparaat?

Want er zijn er meerdere verkrijgbaar. Ik weet niet wat zo beetje de beste prijs kwaliteit verhouding is.
 

Rot

Calvin & Hobbes, ,
Joined
Jul 8, 2003
Posts
11,441
Hello Neo_Geo_Freak....

It looks like you're a persistant sorta guy.... I have NO idea how you managed to beat the registration system... and I don't particularly care...

Here's the DEAL!

1) You will NOT sell any conversions or ANYTHING that even seems bad to me on the forums...
2) You will STOP contacting other members from the Netherlands (that are members here...) with dumbass emails or spam... I don't care if they're on other forums... If you upset anyonethat is a member here... i'll ban you in a heartbeat...

You may stay as long as you contribute and play by the rules...

xROTx
 
Last edited:
Top