Hoeveel Nederlanders hebben we hier en wat speelt/verzamelt iedereen ?

ElPepe

n00b
Joined
Jun 3, 2012
Posts
11
Nog 1 fotootje (krijg er niet genoeg van). Wit vind ik toch mooier. Is ook weer wat anders dan zwart.
P1020535.jpg

@Marcooled_79 Dit is de standaard kap van de MV-2. Het is idd niet makkelijk een mooie dichte kap te maken. Misschien een leuk projectje voor in de winter ;)
 

Merugear

n00b
Joined
Aug 6, 2012
Posts
11
ZDyAzRUk-i__gz7_8wF0XtMTjNZETYmyPJy0liipFm0

Dit is mijn pas gekochte Neo Geo MVS 6 slot! Het liefst zou ik de CP overlay en de EL-panels willen vervangen/restaureren, maar hij loopt lekker zoals ie is. Voor 250 gekocht met Real Bout Fatal Fury, Fatal Fury, Puzzler, Puzzle Bobble, Riding Hero en Super Sidekicks erin. Helaas niet de originele marquees erin, maar wel Samurai Shodown I&II, 1 Metal Slug X, Ninja Commando, Super Sidekicks 2 en nog eentje erin. Nu nog spellen gaan sparen!
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Kickuh man, gefeliciteerd. Ik moet echt eentje scoren binnenkort.
 

novabomb

Krauser's Shoe Shiner
Joined
Mar 28, 2011
Posts
236
Hey gozer, altijd fijn te zien dat steeds meer NL'ers de NG appreciëren. ;-)
 

ElPepe

n00b
Joined
Jun 3, 2012
Posts
11
Neo Geo collectie

De NG collectie begint ook al ergens op te lijken... :glee:

IMG_0765-small.jpg


CMVS project ligt wat stil.
Iemand nog shockboxen over?
 

Turbogfx

Crazed MVS Addict
Joined
Jul 11, 2012
Posts
132
Hi iedereen,

Nieuwe Belg die zich aanmeldt!
Ben volledig nieuw in de Neo Geo wereld, vrees ik.

Heb een Neo Geo CDZ met zo'n 25-tal games waaronder enkele favorieten:
- Metal Slug 2
- Art of Fighting 3 box set
- Neo Drift Out
- Big Tournament Golf
- Baseball Stars Professional
- Pulstar
- Super Sidekicks 3
- Twinkle Star Sprites
- Flying Power Disc

Het idee is om ooit een Neo Geo Candy cab in huis te halen - wanneer er plaats voor is. Denk aan een MVS-U4 ofzo. Misschien dat ik in tussentijd een CMVS probeer te bouwen en al wat carts bijeen kan sparen.
Maar dat is nu niet echt prioritair.

Daarnaast heb ik nogal wat consoles, waaronder de TurboGrafX, NES, SNES, PSX, Mega Drive en Atari 2600 (Darth Vader model). Voor deze consoles koop ik enkel de games die ik echt wil spelen.

De enige console waarvoor ik echt alle games probeer te verzamelen zijn de NGCD en de Vectrex. Ben 4 games verwijderd van een full EURO Vectrex set (MB) en hoop deze collectie nog dit jaar nog af te werken.

Zal enkele foto's posten van m'n Neo Geo collectie en mijn Vectrex van zodra ik de tijd vind.

Cheers!
 

Marcooled_79

New Challenger
Joined
Jul 5, 2010
Posts
63
Hi Turbogfx, welkom! Cool dat je een Neo-cab wilt, sinds ik terug ben van m'n vakantie in Japan wil nog meer dan ooit een cab :D Het forum op nozomi.nl is voor arcade een aanrader (kijk er zelf af en toe).

Just Out of curiosity: hoe zijn die laadtijden van een NGCD(Z)? Is het echt zo erg als wordt geschreven?
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Altijd goed om nieuwe mensen uit hollandica en belgique erbij te krijgen hier. Americanos zijn er al in overvloed hier :D
 

Setherial

Metal Slug Mechanic
10 Year Member
Joined
Feb 11, 2010
Posts
2,195
Hi Turbogfx, welkom! Cool dat je een Neo-cab wilt, sinds ik terug ben van m'n vakantie in Japan wil nog meer dan ooit een cab :D Het forum op nozomi.nl is voor arcade een aanrader (kijk er zelf af en toe).

Just Out of curiosity: hoe zijn die laadtijden van een NGCD(Z)? Is het echt zo erg als wordt geschreven?
Gave avatar, ken je het spel Shin Nekketsu Kunio: Tachi no banka? Zo niet, probeer hem maar!
http://youtu.be/LHLZunmMaLg
 

Marcooled_79

New Challenger
Joined
Jul 5, 2010
Posts
63
He Setherial, thanks! I know it and love it :D Als klein menneke gingen we altijd op vakantie naar een camping in de buurt van limburg, naast denneapples en eekhoorns stond er ook een Double Dragon-kast, de paar guldens aan zakgeld gingen uitsluitend daar aan op ^_^ Tachi no banka doet mij daar aan denken, maar is dieper qua gameplay en humor. Kunio-kun and Riki rule!

Gave avatar, ken je het spel Shin Nekketsu Kunio: Tachi no banka? Zo niet, probeer hem maar!
http://youtu.be/LHLZunmMaLg
 

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Haha ok dan! Vind het erg rustig hier op hrt NL front maar voel me al stukken minder alleen nu :)
 

Marcooled_79

New Challenger
Joined
Jul 5, 2010
Posts
63
I hear ya :D

Zit eerlijk gezegd ook niet meer dagelijks te kijken: heb nu een paar dagen vrij dus lekker gamen. Lekker met z'n allen rond de CMVS kruipen...
 

Caprica Orange

Pao Pao cafe VIP,
20 Year Member
Joined
Jun 19, 2002
Posts
283
Mee eens, lekker vakantie en ff rustig gamen tussen de feestdagen door! Ik ben zelf AES fanaat trouwens.
 

Marcooled_79

New Challenger
Joined
Jul 5, 2010
Posts
63
Mee eens, lekker vakantie en ff rustig gamen tussen de feestdagen door! Ik ben zelf AES fanaat trouwens.

AES is nice maar ik vind de prijzen wat aan de hoge kant (en ik wil ook nog andere meuk kopen ^_^ ) vandaar dat ik eerder dit jaar een (walnoten) CMVS heb gekocht. Cheape ###-in-1 er in and away we go. Verzamel zelf om te gamen, niet om het stof te laten vangen (op zich niets mis mee, respect voor die-hard collectors) dus op deze manier kom ik eerder aan m'n fix.
 

ROBO2011

Crazed MVS Addict
Joined
Jul 27, 2011
Posts
142
Heb zelf nog best wel wat AES games. Aantal gaan nu naar ComBoMasTer. Ook heb ik er al een aantal verkocht. Bezit net als Marcooled een houten CMVS wat ik een erg fijn apparaat vind. Spaar nog wel losse carts voor de MVS. Vind die gare afgetrapte cassetes wel wat hebben.
 

ratson

Hyperactive Stoner
15 Year Member
Joined
Apr 27, 2008
Posts
8,091
Gelukkig nieuwjaar, my fellow dutchies :D
 
Top