Drunk thread! KÄNNI THREADI!

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Tänne vaan parhaimmat känni mölötykset! Ite nyt tylsänä copypasteen tänne mitä kirjottelin "konsolifiniin ku paskiaiset poistivat känni -krapula threadin"

OON KÄNNISSÄ!!!!!! Ja menee vielä niin huonosti että dokaan itestään kotona ja kuuntelen DnB / Jungle vinyylejä kun emäntä ei ole kotona (hallitus ei anna kuunella ). Ehkä vähän Skata ja Rocksteadyy ;)
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
hahaha

eilen olin aika soseessa loppuillasta faijan 60v päivillä :D

huomasin just äsken että omaan n. kymmenen bisseä, pitäisköhän vetää sunnuntain kunniaksi päiväkännit.

isodee, tiskijukkailetko? meitsi soittaa teknoa ja vanhoja goatrasuja aina silloin tällöin.
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Ai suakeli ku koskee päähän (etenkin jos liikkuu) :hammer: Mukava ilta oli ja tulihan sitä kaveri juomaan mun viinoja (vesi leijonaa teki:D) ja baariihan sitä ilta jatkui karaokea lauleskellen.... Baarissa tietysti tappiin asti. Normi ilta siis!

Muutaman kerran käynyt pyörittää soulia ja jamaikan musaa. Noita jungle/dnb /ragga vinyyleitä vaan ihan omaksi iloksi kuuntelen. Ja nimen omaa ysäri kamaa!

EDIT: Hah kaveri soitti että kauhea morkkis :D
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Vinkki: Ei kannata juoda niin paljoa että seuraavana päivänä on heikko olo ja väsyttää. (ja selkäkin meni paskaks)
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Am I only one drinking here in this forum? Cmon all you wasted bastards write here! Right now beer and tecmo soccer 96 :buttrock:
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
Meitsi kalsarikännää myös :D
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
Ostin taas viinapullon että saa kaveri tehä vesileijonaa!!!!
 

ISODee

Armored Scrum Object
Joined
Dec 13, 2007
Posts
266
eikö täällä kukaan juopottele... taas on viskit ja kaljat täällä päässä kehissä! kohta baariin ja jos oikein hurjaxXx heittäytyy niin karaokee!:downb::forw::C:
 

Late

Reichsf?rer-Finnland,
20 Year Member
Joined
Nov 22, 2001
Posts
8,348
eikö täällä kukaan juopottele... taas on viskit ja kaljat täällä päässä kehissä! kohta baariin ja jos oikein hurjaxXx heittäytyy niin karaokee!:downb::forw::C:

Meitsi dokaa kyl!1
 
Top