The Swedish thread

DaveGeorge

NEST Puppet
Joined
Sep 24, 2003
Posts
173
Tycker det var dags att denna tråd gör comeback. Vi är ju ändå ett par svenskar här :)

edit: haha I totally missed the "e" in the "the" of titel. Could maybe a friendly mod fix this? :)
 

Darklighterx

J. Maximum Fan Club President
20 Year Member
Joined
Mar 27, 2002
Posts
3,842
Bump.

I need help from a Swedish native. Anyone willing to help, can you PM me?
 

M-Troid

n00b
Joined
Jan 7, 2013
Posts
2
Sweden rocks!

Om man nu bara kunde köpa ngx i sverige så man slipper beställa från nån obskyr utlänsk sida... :(
 

ronald0

Crazed MVS Addict
Joined
Jan 5, 2007
Posts
142
Om man nu bara kunde köpa ngx i sverige så man slipper beställa från nån obskyr utlänsk sida... :(

Jag (för)beställde från funstock.co.uk. Fungerade bra. Ingen tullavgift eller moms eftersom paketet skickas från ett EU-land.
 

M-Troid

n00b
Joined
Jan 7, 2013
Posts
2
Kollade där, men väntar tills typ webhallen eller nån liknande har den i sverige. Mycket enklare vid eventuella reklamationer. Är ngx regionsfri btw?
 

CrazyDane

n00b
Joined
May 7, 2013
Posts
2
Trevligt med mer Svenskar. Gillar neogeoforlife´s forum men måste erkänna att jag har lite svårt att förstå krånglet för nya användare man bjuds på här. Kan inte ens presentera mig innan man dansat runt i en massa trådar. Jaja, skall bli kul att kolla runt lite och se om man kan göra några roliga inköp. Ha det gott!
 

jalpina1

n00b
Joined
Sep 9, 2016
Posts
3
Tittar in och säger hej här :-) Trevligt att hitta tråden. Har relativt nyligen införskaffat mig en AES och är supernöjd hittills.
 

ronald0

Crazed MVS Addict
Joined
Jan 5, 2007
Posts
142
Tittar in och säger hej här :-) Trevligt att hitta tråden. Har relativt nyligen införskaffat mig en AES och är supernöjd hittills.

Välkommen! Inte så mycket aktivitet här, tyvärr.
 

bello

Crossed Swords Squire
10 Year Member
Joined
Oct 21, 2009
Posts
191
Har vi nån Neogeo samlare eller vill börja samla på AES Neogeo spel?Hör av er isåfall,har en del som jag vill sälja!
 
Top